Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Joa, skal ikke sniffe den men når den lukter så kraftig og så vondt at kompisene min hyler og bærer seg når vi går ute, og de er 2-3 meter unna :p

Ingen av de snuser da og forstår ikke hvorfor jeg orker å stikke den "ekle greia som ser ut som bæsj" under leppa :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De som ikke snuser har det med å klage over lukt på snusen :thumbdown:

8132773[/snapback]

Og hele tiden spørre hvorfor det er så godt osv. Men snus kan ikke forklares, det må oppleves.

8132850[/snapback]

Så sant, så sant :D

Pinglevenner som ikke tør prøve en gang :hrm:

Men lurer litt på hvordan andre baker snusen. Jeg pleier bare kna den i hånda med pekefinger, langefinger og tommel til den er ca fast, putte den oppunnder og klemme på plass på utsiden av overleppa. Det funker greit som oftest men noen ganger sprekker den på sida og de blir løst der og renner etterhvert, noe som hverken ser bra ut eller smaker veldig godt.

Help me someone! :)

Lenke til kommentar

Jeg kan egentlig ikke forklare hvordan jeg baker, da det på en måte skjer automatisk. Bare tar opp snus også sitter jeg der og baker litt, og *vips* så har jeg en fin tønne. Da putter jeg den opp i leppa og trykker den litt utover. Da sitter den bedre, og snusen vil ikke løsne så fort eller renne. Funker i hvertfall på meg.

Lenke til kommentar

Definer tønne, min ligner vel ikke engang på noe som kan ligne på en tønne :p

Prøv bak en nå eller noe, trenger litt hjelp til dette :D

Men som sagt funker greit som oftest, men er kjipt når den renner på siden og du sitter i timen uten mulighet til å ta den ut.

Lenke til kommentar

Joda skjønner jo det, men hvordan i all verden får du snusen sylinderforma?

Prøver jeg forme den på noen som helst måte etter å ha knadd den spreker den opp og jeg ender med å kna den til en trekantaktig ting.

Illustrasjon :p :/\_¨_¨_¨\

Endret av Tor-Gunnar
Lenke til kommentar

Som sagt, vanskelig å forklare da det skjer automatisk. Men jeg kan jo prøve å forklare hvordan jeg gjør det.

Først pakker jeg sammen en klump i boksen. Så tar jeg den ut og legger den i håndflata. Så baker jeg den sammen så den blir litt fast. Så legger jeg dem mellom pekefingrene, langefingrene og tomlene og former den. Enkelt og greit.

Dårlig forklart. Du må nok bare prøve deg frem selv. Er sånn jeg ble bedre, tør jeg si god?, i å bake.

Lenke til kommentar

Takker så meget :)

Ettersom så og si alle sier "Tønne" så går jeg utfra at det er den beste måten å bake på, så jeg får prøve meg fram til jeg klarer å lage en tønne i det hele tatt og så ta det derfra :!:

Ille at jeg ikke har lært meg det enda ettersom jeg har snusa mer eller mindre sammenhengende i 4-5 måneder nå :roll:

Lenke til kommentar
Joda skjønner jo det, men hvordan i all verden får du snusen sylinderforma?

Prøver jeg forme den på noen som helst måte etter å ha knadd den spreker den opp og jeg ender med å kna den til en trekantaktig ting. 

Illustrasjon  :p :/\_¨_¨_¨\

8133041[/snapback]

Lenke til kommentar
72,- skulle de ha for General Løs på Hydro/Texaco, bare lo og gikk jeg...

Derimot syntes jeg Skruf er lettere å bake en General :S

8133477[/snapback]

Shit. Det er jo hele 10 kr dyrere enn det de selger den for her jeg bor. Blodpriser.

Lenke til kommentar
72,- skulle de ha for General Løs på Hydro/Texaco, bare lo og gikk jeg...

Derimot syntes jeg Skruf er lettere å bake en General :S

8133477[/snapback]

det var jo like dyrt som ei røyk pakke på en bensinstasjon. bensinstasjoner bruker og ta 60-65 kr for en boks med snus jo . men den prisen der skremmer jo folk bort derifra

Lenke til kommentar

Uff og uff

Har snuset såpass mye i det siste at jeg har fått sår oppi leppa. Blør litt og er litt sår på tannkjøttet

Har også fått mista litt tannkjøttet spess over akuratt en tann og der er det tynt med kjøtt og det som er, er litt brunt kjøtt

nei leppa er et rot nå med sår og mye tom rom.. Hva burde jeg gjøre ?

burde jeg ta en liten pause?. Tar det og slutter og forsvinne kjøtt fra leppa ettervært for vis dette fortsetter så har jeg ikke noe igjen til slutt :hmm:

Lenke til kommentar

8137561[/snapback]

Fyll tom rommet med det sorte gull ;)

Men seriously så bestemmer du det selv.

Snuser du på såret, vil det bli større. Snuser du ikke på såret, vil det bli mindre.

Lenke til kommentar
Uff og uff

Har snuset såpass mye i det siste at jeg har fått sår oppi leppa. Blør litt og er litt sår på tannkjøttet

Har også fått mista litt tannkjøttet spess over akuratt en tann og der er det tynt med kjøtt og det som er, er litt brunt kjøtt

burde jeg ta en liten pause?.  Tar det og slutter og forsvinne kjøtt fra leppa ettervært for vis dette fortsetter så har jeg ikke noe igjen til slutt  :hmm:

8137561[/snapback]

hvor lenge har du snusa? :ohmy: *redd for at det samme skal skje :ermm::whistle:*

Lenke til kommentar
Uff og uff

burde jeg ta en liten pause?.  Tar det og slutter og forsvinne kjøtt fra leppa ettervært for vis dette fortsetter så har jeg ikke noe igjen til slutt  :hmm:

8137561[/snapback]

hvor lenge har du snusa? :ohmy: *redd for at det samme skal skje :ermm::whistle:*

8138170[/snapback]

Har vell ikke snuset så aalt for lenge :innocent: Men snuser mye om gangen. Snuset en hel boks med general løs her om kvelden/natten

Er vell ikke mest sår, men er tannkjøtt som er borte og der har det blitt sår, Mangler mye tannkjøtt over den ene tanna er bare brunt tannkjøtt der istede. Men klarer ikke lavær og bake meg en god snus :love: hehe. Vill jo ikke miste tannkjøtte helt da detter jo tenna ut :!:

Endret av Wunder_baumen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...