Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har handlet fra snusbutiken.se før?

200 NOK for et rør.. Gjelder det nå etter at skatten ble satt opp?

Og, hva kommer frakta/toll/etc på?

8115073[/snapback]

1 Skruf Cranberry Portion 219 SEK

+ Frakt: 64 SEK

+ Exp.avg.: 40 SEK

Summa: 323 SEK

Frakten kommer altså på 64 SEK. Mulig du ikke skulle ha akkurat den snusen, men prisen blir vel den samme tenker jeg.

Lenke til kommentar
Tok du med prisen for tollingen? :)

8115362[/snapback]

Det er jeg ikke riktig sikker på, men på snusbutiken.se sto det at 323 SEK ble den endelige prisen. :)

EDIT : Kan ikke si noe sikkert, bare sjekket innom snusbutiken, og fant det der.

Endret av Ols111
Lenke til kommentar
Tok du med prisen for tollingen? :)

8115362[/snapback]

Det er jeg ikke riktig sikker på, men på snusbutiken.se sto det at 323 SEK ble den endelige prisen. :)

EDIT : Kan ikke si noe sikkert, bare sjekket innom snusbutiken, og fant det der.

8115448[/snapback]

da er ikke tollen med. tollen blir ca 90 kr eller noe så det er billigere å kjøpe i sverige

Endret av akakulings
Lenke til kommentar
Hmm når jeg baker en stor tønne så blir den helt bløt ettervært og snusen renner, Tar man rett under leppa så er det akuratt som om snusen har blitt helt bløt og snusen i bånn har begynt og renne ned mellom tenna

Baker jeg for stor tønne ?

8119659[/snapback]

Den vil jo etter hvert bli våt og da også bløt. Da siger den nedover på tennene dine. Det du kan gjøre, hvis du vil ha den i lenger uten at den hener nedenfor tennene dine, er at du enten dytter den opp med tunga eller med fingeren. Det skjer med meg hele tiden.

Lenke til kommentar
Hmm når jeg baker en stor tønne så blir den helt bløt ettervært og snusen renner, Tar man rett under leppa så er det akuratt som om snusen har blitt helt bløt og snusen i bånn har begynt og renne ned mellom tenna

Baker jeg for stor tønne ?

8119659[/snapback]

Det jeg gjør er at jeg baker en medium stor en. Dermed tørker jeg meg alltid under leppa så det er dønn tørt, putter prisen inn, men jeg dropper å slikke på den og unngår så mye spytt opp som mulig. Da kan du gjerne gå en hel dag uten at den blir bløtt. :)

Lenke til kommentar
Tja, jeg kommer på ett par ting..  :innocent:

Genial han Anderpus, men litt OT.

Hvor pleier dere å kjøpe snus? Jeg har funnet meg en skikkelig kose butikk down town i bergen. Sørensen Tobakk :)

8124839[/snapback]

Blir med mora mi når hun reiser med danskebåten. Kommer hjem med alt fra 5 til 20 bokser. :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...