Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De brukte noe ála snus på prison break en gang tror jeg. I noen av de tidligere episodene av sesong 2. Da Bellick var inne i huset, det som eksen til T-Bag bodde i, sammen med T-Bag så puttet han noe som lignet snus i leppa hans for å få han til å kaste opp eller noe. Mulig det var tyggetobakk. Snus dekker et ganske stort område vil jeg tro. I USA heter det vel snuff? Som da betyr tobakk man sniffer eller har i munnen(mellom kjeve og kinn)/tygger. Om jeg ikke tar helt feil. Noe som er godt mulig.

Lenke til kommentar
Hvorfor har de forbud mot snus og ikke røyk?

8089261[/snapback]

Overhysteri angående nikotininnholdet, samt skrekkeksempler fra amerikansk snus.

8089269[/snapback]

Tull, grunnen er at mange av de som sitter og bestemmer dette røyker selv. Og da kan de jo ikke gjøre røyk ulovlig, men snus derimot.

Lenke til kommentar
De brukte noe ála snus på prison break en gang tror jeg. I noen av de tidligere episodene av sesong 2. Da Bellick var inne i huset, det som eksen til T-Bag bodde i,  sammen med T-Bag så puttet han noe som lignet snus i leppa hans for å få han til å kaste opp eller noe. Mulig det var tyggetobakk. Snus dekker et ganske stort område vil jeg tro. I USA heter det vel snuff? Som da betyr tobakk man sniffer eller har i munnen(mellom kjeve og kinn)/tygger. Om jeg ikke tar helt feil. Noe som er godt mulig.

8088885[/snapback]

Det var tyggetobakk ala Oliver Twist om jeg husker riktig ;)

Lenke til kommentar
Hva er det som er så farlig med snusen da?

8088197[/snapback]

Beklager, men dette var dagens.

8092503[/snapback]

Ja, herregud. Alle vet jo at snus er ufarlig :dontgetit:

8092587[/snapback]

:]

ja, eneste ulempen er at tannkjøttet blir fucka opp...

8092864[/snapback]

"lål" :]

Sorry for ukonstruktive poster. Tror skruf tranebær har gått til hodet på meg. Fattern hadde kjøpt med "litt" feil..

Lenke til kommentar
hva slags merke annbefaler dere? da man har prøvd N&J , grovsnus , general

skruf , skruf stärk  .

8095897[/snapback]

Personlig anbefaler jeg ingen flere, da jeg synes dette er "overklassen". Jeg holder meg kun til General, og kjøper noen ganger Skruf. Men det er en stund siden nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...