3raz3r Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Nei, fyfaen. Verste makkverket av snus jeg har vært borti tror jeg. 8079785[/snapback] Nesten helt enig. Kun smakt to typer som er verre. Og det er Prince og Tiedemanns Blå. Endret 5. mars 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Nei, fyfaen. Verste makkverket av snus jeg har vært borti tror jeg. 8079785[/snapback] Nesten helt enig. Kun smakt to typer som er verre. Og det er Prince og Tiedemanns Blå. 8079842[/snapback] Prince har jeg ikke prøvd, men er enig ang. Tiedemanns. Grusomme greier. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Prince har jeg ikke prøvd, men er enig ang. Tiedemanns. Grusomme greier. 8079974[/snapback] Prince er helt jævlig. Renner fort og smaker bajs. Dårlig kombinasjon! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Karuds smaker fantastisk, jeg elsker å tygge på snuskornene Lenke til kommentar
Guff Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hvordan vil det gå å ta med seg 2 bokser i håndbagasjen til frankrike? Det er jo ikke lovlig utenfor Danmark / Sverige / Norge.. eller er det bare ulovlig å selge? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det er bare ulovlig å selge i butikker. Det er ikke akkurat narkotika vi snakker om her heller.. Lenke til kommentar
epyks Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Karuds smaker fantastisk, jeg elsker å tygge på snuskornene 8080342[/snapback] Er det noen flere som har noe positivt å si om Kardus? Har litt lyst til å prøve den, men har hørt en god del negativt om den. Også har jeg hørt at det er såkalt "Sossesnus" (?) EDIT : Hadde vært fint om noen kan forklare hva folk mener med sossesnus Endret 5. mars 2007 av Ols111 Lenke til kommentar
DoubleIce Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 jeg synes kardus er deilig jeg. "rik" smak og deilig lukt. synes du skulle prøve den jeg. Det at den blir kalt sossesnæss er vel fordi den koster mer enn vanlig snæss. Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg leste en artikkel på vgnett om en dude som skulle til hellas eller noe i den duren der, så hadde han med seg en rull med snus. Han blei stoppa i tollen og dem trudde det var narkotika han hadde med seg. Han fikk jo gå videre til slutt da, men sikkert ubehagelig nok : p Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Hadde vært fint om noen kan forklare hva folk mener med sossesnus 8081871[/snapback] Det jeg, og alle andre som snuser i mitt miljø, kaller sossesnus er porsjonssnus. Eller bleiesnus, ekornbind, bætasnus eller bare bæta! Jeg leste en artikkel på vgnett om en dude som skulle til hellas eller noe i den duren der, så hadde han med seg en rull med snus. Han blei stoppa i tollen og dem trudde det var narkotika han hadde med seg. Han fikk jo gå videre til slutt da, men sikkert ubehagelig nok : p 8082918[/snapback] Det kan nok være en ubehagelig opplevelse, ja. Men så lenge snusen kommer frem så er det jo greit. Er det som teller Endret 5. mars 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det er bare ulovlig å selge i butikker.Det er ikke akkurat narkotika vi snakker om her heller.. 8081354[/snapback] Si det til Island. Du finner en artikkel om hvilke kvoter til hvilke land på www.dinside.no Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hadde vært litt drita hvis du skal ut å reise med muttern å fattern eller noe, så blir du stoppa i tollen med 1 stokk med snus og dem tror det er narkotika ;p Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 heisann. For en eller to sider siden spurte jeg om hva som var anbefalt snus i starten... Fant to jeg likte! røda lacket og skruf tranebær! Takker for tipset om røda lacket... Hilsen fornøyd ny snuser... Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 heisann. For en eller to sider siden spurte jeg om hva som var anbefalt snus i starten...Fant to jeg likte! røda lacket og skruf tranebær! Takker for tipset om røda lacket... Hilsen fornøyd ny snuser... 8086721[/snapback] bare hyggelig det kuldesjokk. håper du nyter snusen din . Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jepp. Det kan jeg love deg. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Huff, pengemangel, blir løssnus en ukes tid nå Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg leste en artikkel på vgnett om en dude som skulle til hellas eller noe i den duren der, så hadde han med seg en rull med snus. Han blei stoppa i tollen og dem trudde det var narkotika han hadde med seg. Han fikk jo gå videre til slutt da, men sikkert ubehagelig nok : p 8082918[/snapback] Er vel samme i spania, hørte at snus ble stilt på lik linje med hasj der. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Er snus kun tillat i Norge, sverige, Danmark? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Er snus kun tillat i Norge, sverige, Danmark? 8087065[/snapback] Tror det, ja. Jeg vet i hvertfall ikke om flere land hvor det er lovlig. Mulig i USA. Lenke til kommentar
epyks Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Er snus kun tillat i Norge, sverige, Danmark? 8087065[/snapback] Tyggetobakk, altså skrå, er tillat i USA, om jeg husker riktig. Hadde vært fint om noen kan forklare hva folk mener med sossesnus 8081871[/snapback] Det jeg, og alle andre som snuser i mitt miljø, kaller sossesnus er porsjonssnus. Eller bleiesnus, ekornbind, bætasnus eller bare bæta! 8083160[/snapback] Ja, da er jeg halvveis "sossesnuser" Endret 6. mars 2007 av Ols111 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg