3raz3r Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Løy litt Er andre gangen jeg prøver general porsjon. Men finner jeg roen, driter jeg i resten... Man lever bare en gang og jeg trenger virkelig og finne roen... 8072089[/snapback] Vel, hvis du vil finne roen så er nok snus et bra alternativ, dog det er ikke et sunt et. Sant man bare lever en gang, men man kan jo og bruke det som en unnskyldning for å ikke gjøre noe "tull" Vil anbefale deg, hvis du skal begynne, å begynne med løs snus. Begynn gjerne med Röda Lacket, da den er lett å bake og blir ofte betegnet som "n00b-snus" pga nettopp dette. Men til syvende og sist råder jeg deg til å ikke begynne. Det blir mye penger hvis du skal snuse 3-4 bokser i uka. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Blir nok mer en boks i uka Men takker for tipset og skal prøve litt forskjellig. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Blir nok mer en boks i uka Men takker for tipset og skal prøve litt forskjellig. 8072129[/snapback] Det beste er nok å prøve forskjellige merker selv. Alle har vi jo forskjellig smak. Men hvis du ikke kan å bake er det ikke så smart å hive seg rett på feks Grovsnus. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 hva med at jeg prøver porsjon i starten og når jeg finner min type går jeg over til løs av den typen? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 hva med at jeg prøver porsjon i starten og når jeg finner min type går jeg over til løs av den typen? 8072193[/snapback] Da skal du vite at det kan være forskjell på løs og porsjon. Personlig liker jeg General løs utrolig godt, men er ingen stor fan av noen av porsjonstypene som finnes. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Da får jeg bare prøve absolutt alt Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Da får jeg bare prøve absolutt alt 8072227[/snapback] Hvis du skal begynne med løs så vil jeg anbefale, som sagt før, Röda Lacket. Og når du har fått litt mer teken på bakingen så kan du gå over til General. Det er en snus de aller fleste liker. Hvis ikke kan du ta en titt i første post. Der ligger det noen anmeldelser. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg vil anbefale å starte med løs, selv prøvde jeg posjon som rant som et helvete først. Bakinga er ikke noe stress, tar deg ikke lang tid å lære. Prøv RL først f.eks enkel å bake, smaker bra og er ikke så altfor sterk Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Da blir det innkjøp av RL, må bare få meg en tur ned på madam felle. Tror det var det det het Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Da blir det innkjøp av RL, må bare få meg en tur ned på madam felle. Tror det var det det het 8072289[/snapback] jeg og annbefaler RL som snus til og begynne med og etter den annbefaler jeg N&J (nick and) johnny løs Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg begynte med løs. Angrer ikke et sekund! Har gått over til porsjon nå, da resten av verden overbeviste meg om at jenter som snuser løs er stygt. Men dersom du faktisk vil gå inn for å begynne å snuse bør du gå for RL eller General. De er best på smak syns jeg (utenom kardus, men det bør du vente med en stund). Lenke til kommentar
Intern Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg begynte med løs. Angrer ikke et sekund! 8073562[/snapback] (utenom kardus, men det bør du vente med en stund). 8073562[/snapback] WTF, Kardus smaker hest! Lukter og ser ut som rullings tobakk. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (utenom kardus, men det bør du vente med en stund). 8073562[/snapback] WTF, Kardus smaker hest! Lukter og ser ut som rullings tobakk. 8074797[/snapback] Kardus er en smaksopplevelse uten like, det er tidenes beste snus Lenke til kommentar
Roxzero Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 goteborgs rape portiofinnes den i bake btw er litt ussiker 8066614[/snapback] Ja, den finnes i løs versjon. Altså, Göteborg Rapé finnes i løs, men ikke Göteborg Rapé Portion! 8068346[/snapback] høres bra ut med den i løs må prøve en dag det jeg mente med rl og det i posten var ikke no .. ordet blei glemt når jeg skreiv det . hvis det løser spørsmålet i posten over Lenke til kommentar
Roxzero Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Mener du at RL har mer nikotin en Skruf og Nick and Johnney? 8067148[/snapback] nope har redigert posten nå ... leif var en tur innom da jeg skreiv den Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg har aldri forstått hvordan det går an å like kardus? Det går jo ikke an å bake. Jaja, kan bakes med tunga men det greier ikke jeg : p Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg har aldri forstått hvordan det går an å like kardus? Det går jo ikke an å bake. Jaja, kan bakes med tunga men det greier ikke jeg : p 8079291[/snapback] Kardus skal jo ikke bakes. Så man trenger ikke å kunne å bake den. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hard som stein blir den uansett. Snus kornene er ikke gode å tygge på heller. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 kardus er helt grei den Men skruf å nick'en er de jeg liker best Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 kardus er helt grei den 8079639[/snapback] Nei, fyfaen. Verste makkverket av snus jeg har vært borti tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg