Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Godteri er jeg i det minste gammel nok til :p

8064826[/snapback]

Så sant, så sant. Er bare 5 mnd til jeg fyller 18. Det skal bli en lettelse. Slippe å få folk til å kjøpe til meg hele tiden. Er jo ikke alltid de har anledning når jeg er in need of præll.

8064911[/snapback]

 

5 månder til du er 18? jeg kjenner folk på 14-15 som kjøper selv :p skjønner ikke hvordan de klarer det :ermm: men jeg bruker min småpikesjarm og innynder meg hos alle gutta, får med dem ^^,

Endret av Chelett
Lenke til kommentar
5 månder til du er 18? jeg kjenner folk på 14-15 som kjøper selv :p skjønner ikke hvordan de klarer det :ermm: men jeg bruker min småpikesjarm og innynder meg hos alle gutta, får med dem  ^^,

8064943[/snapback]

Stemmer det. Vel, kommer jo an på hvor man bor da. Bor man i "storbyen" er det betydelig lettere å finne "tvilsomme" sjapper hvor man får kjøpt. Men her på landet hvor jeg bor er det ikke så lett. Så klart får jeg kjøpt selv noen ganger, men lar heller noen som er 18 kjøpe for meg. Da er jeg garantert å få snus. Nå begynner jo tross alt de fleste vennene mine å bli 18 også. Og da er det jo mye, mye lettere. Henger jo stort sett sammen med de når jeg er på butikken/bensinstasjoner.

Lenke til kommentar
Ser man voksen ut for alderen er det null problem det. ;) Gjelder også å være litt taktisk, enkelte butikker er det lettere å få kjøpt en andre, kiosker f.eks er somregel mye enklere en på daglivarebutikker.

8064970[/snapback]

Taktikk har mye å si. Større sjanse for å få kjøpt om man er hyggelig. Sier hallo, god morgen, god kveld etc og smiler. Det er ihvertfall slik jeg har opplevd det.

Lenke til kommentar
haha, han ene har klikket på kassadamene sikkert tusen ganger, og fått vilja si hver gang ^^, men jeg synes det må være bedre å være hyggelig. uansett, egentlig :)

8065035[/snapback]

Får jeg ikke kjøpt så er det greit. Gidder ikke å "klikke" av den grunn. Det er bare dumt.

Lenke til kommentar
haha, han ene har klikket på kassadamene sikkert tusen ganger, og fått vilja si hver gang ^^, men jeg synes det må være bedre å være hyggelig. uansett, egentlig :)

8065035[/snapback]

Får jeg ikke kjøpt så er det greit. Gidder ikke å "klikke" av den grunn. Det er bare dumt.

8065047[/snapback]

Bare å spassere videre til neste butikk det, har uansett en sjappe der man er garantert å få kjøpt. Sikker på at lillesøstra mi på 10 år kunne kjøpt der.

Lenke til kommentar
Når startet folket her å snuse egentlig? :)

 

Jeg startet når jeg var 14, det er vel tidlig. Er 15 nå.

8061945[/snapback]

 

Begynte sommeren til 9. klasse. (13-14 år?) Er nå 16, går på videregående.

 

Edit: Hos meg går det en boks på 1-2 dager. Hva med dere?

Endret av JulianR
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...