Intern Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Hvis jeg går inn i på et bil-forum, så spør ikke jeg om hvordan man kjører bilen!? Og en ting til, skal du snakke her, så får du snakke norsk. "Derre" er ikke et norsk ord. 8060228[/snapback] care på deg da:) dette en en snus tråd for og snakke rundt snus:) 8061436[/snapback] Men altså, du spør om vi svelger snusen og om vi dytter den opp med tunga. For å si det på en helt annen måte: "Trykker dere ned gass-pedalen når dere kjører bil?" og "Vrir dere på rattet når det komme en sving, når dere kjører bil?" Du skjønner kanskje hva jeg mener? EDIT: Jeg synes sånne spørsmål har rimelig åpenbare svar, og er unødvendige. Endret 2. mars 2007 av Intern Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Henger en dyster episode over meg fra noen uker tilbake. Guttegjengen var på kino, og hadde kjøpt alt som var nødvendig. Snus, godteri, brus, popcorn etc. Alle i gjengen snuser, men bare han som satt til venstre for meg snuste løs. Etter en drøy halvtime spurte han om å få litt popcorn, og jeg slengte popcornet over til han mens jeg fortsatt så på lerretet. Et par sekunder senere fikk jeg begeret tilbake. Jeg tok meg et par never til med popcorn, før jeg kjente at det var en saltklump nedi begeret. Jeg tenkte; skitt au, skader da ikke å spise litt salt, og jeg tok en neve med den kalde saltklumpen iblant popcornet. Skal sies at jeg var kjapp med å spytte ut alt på fyren foran meg, etter et par tygg, for det var så absolutt ikke godt! Anbefaler ingen å spise Göteborgs Rapé. Spis heller Mocca eller Catch hvis du absolutt må prøve. Skal nevnes at jeg hadde vondt i magen resten av kvelden og store deler av dagen derpå. Endret 2. mars 2007 av JulianR Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) En kamerat av meg spiste snus. Jeg og en annen en hadde kjøpt lefse i kantina. Denne er det da to lag på, så tok vi av det ene laget, la snusen pluss litt ketchup inni og så spiste en kamerat av meg det. Han visste om det så klart. Han fikk veldig vondt i magen og var kvalm resten av dagen. Skal vel nevnes at han ikke snuser. Så var det en annen gang da vi hadde tatt snus oppi en pepsi flaske, med brus i selvsagt. Det er en i klassen som er skikkelig Pepsi-fan. Også satte vi oss ned ved noen bord hvor vi visste han kom til å gå forbi. Så kom han, tok pepsi flaska og sa: "Mmmm, nå er det lenge siden jeg har smakt pepsi". Så tok han en slurk! Og når han da smakte at det var noe muffens ble han ikke særlig blid Men ettersom hva jeg kan huske ble han ikke dårlig. Han spyttet jo alt ut så fort han smakte at det var noe rart i det. Endret 2. mars 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Når startet folket her å snuse egentlig? Jeg startet når jeg var 14, det er vel tidlig. Er 15 nå. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Vi startet på grunnkurs, snusa et halvannet år, så slutta. Begynte igjen i 3. klasse. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hmm, har vel liksom tatt en i ny og ne sia jeg starta på videregående. Men er vel mest fast de siste 2 åra. Skjønner liksom ikek hvorfor det topper seg hver gang jeg er i sverige men :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Stooooor test Hei! Det skal sies og roses at du bruker tid på å informere andre om hvilke produkter som finnes på markedet! Hva er din kunnskap om snus generelt? Snusdus IKKE siter så store innlegg, det trengs ikke! ~Moderator 8060750[/snapback] Kan endel om snus vil jeg tørre å påstå, har holdt på i 3 år og prøvd nesten samtlige merker. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hvis jeg går inn i på et bil-forum, så spør ikke jeg om hvordan man kjører bilen!? Og en ting til, skal du snakke her, så får du snakke norsk. "Derre" er ikke et norsk ord. 8060228[/snapback] care på deg da:) dette en en snus tråd for og snakke rundt snus:) 8061436[/snapback] Men altså, du spør om vi svelger snusen og om vi dytter den opp med tunga. For å si det på en helt annen måte: "Trykker dere ned gass-pedalen når dere kjører bil?" og "Vrir dere på rattet når det komme en sving, når dere kjører bil?" Du skjønner kanskje hva jeg mener? EDIT: Jeg synes sånne spørsmål har rimelig åpenbare svar, og er unødvendige. 8061613[/snapback] Drit nå idet da, bare svar på spørsmålet hans. Selv synes jeg ikke spørsmålet var så dumt som du skulle ha det til. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Er det et dumt spørsmål da, "svelger dere snusen iblant" ... eller ... man gjør vel vanligvis ikke det. Men noen gjør det jo av og til vel? men jeg har heller ikke peil på snus Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Er det et dumt spørsmål da, "svelger dere snusen iblant" ... eller ... man gjør vel vanligvis ikke det. Men noen gjør det jo av og til vel? men jeg har heller ikke peil på snus 8064443[/snapback] Det er helt klart noen som svelger snusen etter bruk. Men de er nok i fåtall blant snuserne. Ihvertfall ingen jeg kjenner som svelger snusen sin. Om det er et dumt spørsmål kan jo diskuteres. Man ser jo hele tiden at det er noen spørsmål som kommer opp igjen hele tiden. Som feks: "Hva er din yndlingssnus?", "Hvor lenge har du snusen i munnen før du tar den ut?" etc. Og leter man litt tilbake i tråden enn å skrive et nytt innlegg så slipper man å få 100 spørsmål av samme sort i samme tråd. Jeg vet det er mer jobb enn å bare lage en tråd. Men for tråden sin skyld så er det bedre å lete tilbake i tråden. Og finner man ikke svar på det man lurer på, da kan man spørre! Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 "Hvor lenge har du snusen i munnen før du tar den ut?" Det har jeg spurt om mange ganger men ikke i tråden, har spurt (gutte)venner som snuser. Alle sier "til den begynner å renne", men jeg vet fortsatt ikke hvor lenge det er vanlig å ha i snusen Jeg klarte meg med 10 minutt første&eneste gangen Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 "Hvor lenge har du snusen i munnen før du tar den ut?" Det har jeg spurt om mange ganger men ikke i tråden, har spurt (gutte)venner som snuser. Alle sier "til den begynner å renne", men jeg vet fortsatt ikke hvor lenge det er vanlig å ha i snusen Jeg klarte meg med 10 minutt første&eneste gangen 8064583[/snapback] Selvom det har blitt spurt flere ganger før, så kan jeg jo svare deg på det Personlig har jeg snusen i ca 45 min. Det er da snakk om løs. Pose er lik så lenge jeg gidder. Men dette kommer helt an på hver enkelt person. 10 min første gangen er jo virkelig ikke værst Selv hadde jeg den i drøyt 40 min da det ble en konkurranse mellom meg og to andre som prøvde snus for første gang. Resultatet: kvalm, svimmel og blek. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) hehe, har jo røyka en del før så jeg er jo ikke helt ukjent med nikotin merka ingenting etter 10 min, men jeg følte at det ikke passer for ei jente å sitte fornøyd med Skruf Tranebær heldigvis var det mørkt vil ikke snuse i dagslys, jeg er jente og det er stygt på jenter. Dessuten har jeg lovt veninna mi å ikke begynne å snuse edit : takk for svar angitt i minutter, forresten Endret 2. mars 2007 av Chelett Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 hehe, har jo røyka en del før så jeg er jo ikke helt ukjent med nikotin merka ingenting etter 10 min, men jeg følte at det ikke passer for ei jente å sitte fornøyd med Skruf Tranebær heldigvis var det mørkt vil ikke snuse i dagslys, jeg er jente og det er stygt på jenter. Dessuten har jeg lovt veninna mi å ikke begynne å snuse edit : takk for svar angitt i minutter, forresten 8064714[/snapback] Personlig liker jeg heller at jenter snuser enn at de røyker, men det er nok fordi jeg snuser selv. Det beste er så klart at de ikke gjør noen av delene. Men syns ikke snus på jenter er ille. Da du har lovt venninna di og ikke snuse, så er det jo greit å la vær. Bare hyggelig Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Det "beste" er vel å holde seg unna Både røyk og snus, men begge deler gir litt hyggelig sosialt samhold, syns nå jeg ^^, Tenkte kanskje å kjøpe Mocca, den er så søt edit: har alltid sett på snus som noe ekkelt. Men det er jo bare deilig Skruf Tranebær synes jeg til og med både smaker og lukter godt Endret 2. mars 2007 av Chelett Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Det "beste" er vel å holde seg unna Både røyk og snus, men begge deler gir litt hyggelig sosialt samhold, syns nå jeg ^^, Tenkte kanskje å kjøpe Mocca, den er så søt 8064763[/snapback] Det beste hadde nok vært det, ja. Men da bruker man bare pengene på noe annet istedet. Godteri feks. Har selv kuttet ned ganske bra på snusinga nå pga kamerat tur til sommerferien. Ja, er en del i klassen som snuser. Og det blir jo ofte et samtaleemne. "har du prøvd noen nye merker?", "hva syns du om X?" etc. Endret 2. mars 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Godteri er jeg i det minste gammel nok til Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 10 min første gangen er jo virkelig ikke værst Selv hadde jeg den i drøyt 40 min da det ble en konkurranse mellom meg og to andre som prøvde snus for første gang. Resultatet: kvalm, svimmel og blek. Hehe samme her, husker jeg fikk en general posesnus som jeg sparte på helt til jeg kom hjem. Hadde den i ca 20 minutter før jeg ble overbevist om at dette var bare juks, jeg fikk 0 effekt. Jeg trodde dermed at jeg kanskje gjorde feil så jeg beit et hull i posen slik at det rant ned litt og litt snus ned i munnen. Etter 40 drøye minutter kjente jeg at jeg ble litt småsvimmel, helt til jeg reiste meg opp da var jeg mye mer en bare småsvimmel. Var blek i hele ansiktet, kvalme og hodepine. Jeg klarte ikke å gjøre noe å la meg bare ned for å sove. Ikke rart det gikk over 3 år til jeg begynte å snuse fast Lenke til kommentar
Intern Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Har hver snus i rundt 2 timer av gangen. Sikkert derfor mine bokser holder lengre enn andres. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Godteri er jeg i det minste gammel nok til 8064826[/snapback] Så sant, så sant. Er bare 5 mnd til jeg fyller 18. Det skal bli en lettelse. Slippe å få folk til å kjøpe til meg hele tiden. Er jo ikke alltid de har anledning når jeg er in need of præll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg