Intern Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 nårr dere har snusen oppi lenge. og den begyner og sige ned litt og renne. svelger dere saften? tar dere tunga oppi og presser den opp? 8054061[/snapback] Men nårr dere sitter inne og gamer da. kan jo ikke bare spytte inne:P bruker dere og svelge saften da? 8055469[/snapback] Nei, vi lar saften fylle munnen og renne nedover kroppen, mmmmm Og det er ingen vits i å dytte opp snusen, la den skli sakte ned i halsen! Spør mer relevant neste gang? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Men nårr dere sitter inne og gamer da. kan jo ikke bare spytte inne:P bruker dere og svelge saften da? 8055469[/snapback] Spytter i søpla jeg. Men snuser løs så har ikke noe særlig problem med at snusen renner i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Enten svelger jeg saften eller så forsvinner prisen. Bruker å gjøre en liten mix, har den inni til den har runnet en liten stund, så fjerner jeg den. Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) må jo svelge safta? general saft smaker jo maks digg og prisen dytter jeg oppi med tunga til den er helt flat og klissete og ikke mere nico i den Endret 1. mars 2007 av ZeS Lenke til kommentar
daim Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Når dere svelger prisen første gang. blir man kvalm? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Ble kjeftet huden full fordi jeg tok meg en snus isted. Jeg snuser ikke ofte og jeg gjør det ikke offentlig, bare når jeg er hjemme hos kompiser eller lignende. Hvorfor er det så feil at jenter tar seg en snus engang iblant? Er med på at det ikke er så veldig feminint, men jeg snuser jo såkalt "jentesnus" så jeg skjønner ikke hva problemet er. Skjønner at det er turn-off og alt det der, men hadde aldri snust foran en gutt jeg synes var kjekk eller som jeg var into, gjør det jo bare hos kompiser som ikke ser på meg som en jente uansett. Endret 1. mars 2007 av applemania Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Ble kjeftet huden full fordi jeg tok meg en snus isted. Jeg snuser ikke ofte og jeg gjør det ikke offentlig, bare når jeg er hjemme hos kompiser eller lignende. Hvorfor er det så feil at jenter tar seg en snus engang iblant? Er med på at det ikke er så veldig feminimt, men jeg snuser jo såkalt "jentesnus" så jeg skjønner ikke hva problemet er. Skjønner at det er turn-off og alt det der, men hadde aldri snust foran en gutt jeg synes var kjekk eller som jeg var into, gjør det jo bare hos kompiser som ikke ser på meg som en jente uansett. 8056831[/snapback] Personlig syns jeg ikke det er noe problem. Mange jenter jeg kjenner som snuser titt og ofte. Og ihvertfall på fest. Men det går nok mest i Mocca på de. Men i helga bomma jeg faktisk bort general løs til ei jente. Det var noe nytt for meg. Men det plager meg ikke. Vil de snuse så får de snuse de og, på lik linje med gutter. Syns ikke det er mer turn-off enn det er på gutter. Altså, det ser ikke værre ut enn på gutter. Så hadde jeg likt ei jente som snusa hadde ikke det vært noe som trakk ned for meg. Men de som ikke snuser syns vel kanskje ikke det er noe særlig. Endret 1. mars 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Når dere svelger prisen første gang. blir man kvalm? 8056822[/snapback] ja man blir litt kvalm og noen kaster opp selv ble jeg kvalm men kasta ikke opp Lenke til kommentar
daim Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Når dere svelger prisen første gang. blir man kvalm? 8056822[/snapback] ja man blir litt kvalm og noen kaster opp selv ble jeg kvalm men kasta ikke opp 8057032[/snapback] okej btw. er litt noob i snusing. men har begynt finnes det en bake guide her? har søkt litt men har ikke funnet noe enda. noen som kan lage en? med bilder =D hehe:) Endret 1. mars 2007 av daim Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ble kjeftet huden full fordi jeg tok meg en snus isted. Jeg snuser ikke ofte og jeg gjør det ikke offentlig, bare når jeg er hjemme hos kompiser eller lignende. Hvorfor er det så feil at jenter tar seg en snus engang iblant? Er med på at det ikke er så veldig feminint, men jeg snuser jo såkalt "jentesnus" så jeg skjønner ikke hva problemet er. Skjønner at det er turn-off og alt det der, men hadde aldri snust foran en gutt jeg synes var kjekk eller som jeg var into, gjør det jo bare hos kompiser som ikke ser på meg som en jente uansett. 8056831[/snapback] jenter med snus er jo maks turn-on da :!: synd det er så få av dem Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) btw. er litt noob i snusing. men har begynt finnes det en bake guide her? har søkt litt men har ikke funnet noe enda. noen som kan lage en? med bilder =D hehe:) 8057045[/snapback] Det beste er om du prøver deg fram selv. Begynn gjerne med Röda Lacket, da dette er en snus med utrolige bakeegenskaper. Mao en god snus til å øve baking på. Du bare tar en klype snus, passe mengde for deg og legger i hånda. Så er det forskjellige metoder du kan bruke, og her kan du egentlig finne den som er best for deg. Bruker du små mengder med snus er kule bedre enn tønne, synes jeg. Så prøv deg frem selv er mitt tips. Endret 1. mars 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
applemania Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Når dere svelger prisen første gang. blir man kvalm? 8056822[/snapback] ja man blir litt kvalm og noen kaster opp selv ble jeg kvalm men kasta ikke opp 8057032[/snapback] Jeg besvimte første gang. Lenke til kommentar
daim Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Når dere svelger prisen første gang. blir man kvalm? 8056822[/snapback] ja man blir litt kvalm og noen kaster opp selv ble jeg kvalm men kasta ikke opp 8057032[/snapback] Jeg besvimte første gang. 8057094[/snapback] tørr ikke svelge den jeg hater og spy Lenke til kommentar
daim Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 btw. er litt noob i snusing. men har begynt finnes det en bake guide her? har søkt litt men har ikke funnet noe enda. noen som kan lage en? med bilder =D hehe:) 8057045[/snapback] Det beste er om du prøver deg fram selv. Begynn gjerne med Röda Lacket, da dette er en snus med utrolige bakeegenskaper. Mao en god snus til å øve baking på. Du bare tar en klype snus, passe mengde for deg og legger i hånda. Så er det forskjellige metoder du kan bruke, og her kan du egentlig finne den som er best for deg. Bruker du små mengder med snus er kule bedre enn tønne, synes jeg. Så prøv deg frem selv er mitt tips. 8057075[/snapback] okej:) sitter med Röda lacket nå Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ble kjeftet huden full fordi jeg tok meg en snus isted. Jeg snuser ikke ofte og jeg gjør det ikke offentlig, bare når jeg er hjemme hos kompiser eller lignende. Hvorfor er det så feil at jenter tar seg en snus engang iblant? Er med på at det ikke er så veldig feminint, men jeg snuser jo såkalt "jentesnus" så jeg skjønner ikke hva problemet er. Skjønner at det er turn-off og alt det der, men hadde aldri snust foran en gutt jeg synes var kjekk eller som jeg var into, gjør det jo bare hos kompiser som ikke ser på meg som en jente uansett. 8056831[/snapback] Idag så jeg ei DRIT digg jente med snus. DAMN! Men, min mening angående jenter og snus er at dem må bare snuse, så lenge de holder seg til portion ;> Men, noen jenter er jo hotte med snus Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jenter med snus er rett og slett bare ekkelt. (Vente på å bli hatet) Da har jeg kjøpt min første og siste Lucky Strike porsjon, smaker like dritt som giftpinnene de produserer, eneste + var vel boksen som var meget lekker, om vi ser bort ifra tobaks advarselen bak ^^ 2/10 Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 om vi ser bort ifra tobaks advarselen bak 8057494[/snapback] Den har jo alle snusbokser da. Så den bør jo hverken trekke ned eller opp. Er jo bare å rive det av hvis det er så fælt. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hvorfor er snusboksene runde? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Hvorfor er snusboksene runde? 8057543[/snapback] Hvorfor er Otrivin Nesespray blå forran på embalasjen? Endret 1. mars 2007 av Stish Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hvorfor er snusboksene runde? 8057543[/snapback] Vondt med kanter som stikker en i benet når man har den i lomma da. Det er nok en grunn. Og vanskelig å få ut snusen som ligger i kantene. Dette er mye enklere med en rund boks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg