............... Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Likte general-løs boksen jeg gull passer godt Lenke til kommentar
Intern Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Da har vi vel bevis på at General klarer å appelere til ungd. Da både Hatta og karlsn på 16, liker det nye designet. For å sammeligne, er jeg 19, og liker ikke det nye designet. Lenke til kommentar
............... Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 det kan godt hende. må jo få med de yngre generasjonene også vettu Lenke til kommentar
Intern Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ja, de har jo flere år å snuse på Lenke til kommentar
............... Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) så sant. Og de som er avhengig kjøper vel boksen uansett hvordan den ser ut. win - win situasjon? Endret 1. mars 2007 av karlsn Lenke til kommentar
Intern Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Tja, vinn - vinn, det er det vel ikke. Med tanke på at de bytter boks så blir det jo en vinn - tap situasjon. Jeg har så og si gått over til Johnny uansett nå så...men General tar seg fortsatt best ut på stuebordet Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Da er jeg akkurat kommet hjem fra tannlegen. Rart hun ikke nevnte noe om snusing i det hele tatt Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Er det noen som har kjøpt den nye boksen med løs? Er den fortsatt av papp,eller er den av plast som f.eks Skruf? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg har så og si gått over til Johnny uansett nå så...men General tar seg fortsatt best ut på stuebordet 8051709[/snapback] Kardus tar seg best ut på stuebordet. Jeg tar alltid å kaster de tomme snusboksene mine i en svartsekk når de er tomme. Den er faktisk full snart. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Da har vi vel bevis på at General klarer å appelere til ungd. Da både Hatta og karlsn på 16, liker det nye designet. For å sammeligne, er jeg 19, og liker ikke det nye designet. 8051588[/snapback] Jeg vil si det er det styggeste av snusbokser jeg har sett. Lenke til kommentar
daim Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 nårr dere har snusen oppi lenge. og den begyner og sige ned litt og renne. svelger dere saften? tar dere tunga oppi og presser den opp? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hm, jeg fikk en ny ladning med snus i går. En stokk med vanlig skruf, en boks General løs og en boks StrongCut. StrongCut er nå ferdigsnust, kan ikke si at jeg ble veldig imponert over den. Men man må jo prøve. Til alle andre som eventuelt bor i utlandet må jeg nok en gang anbefale www.buysnus.com. Rask levering, og tollen i Danmark gidder iallefall ikke se hva som befinner seg oppi sendingen. Rett og slett genialt. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg har så og si gått over til Johnny uansett nå så...men General tar seg fortsatt best ut på stuebordet 8051709[/snapback] det samme har jeg og gjort gått helt over til johnny fra general og grovsnus Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Liker ikke designet på general løs, men de andre funker. Og til Daim: Jeg pleier å dytte den lengre oppi leppa når den begynner å "skli" ned. Saften spytter jeg ut, smakker piss og jeg brekker meg bare. Lenke til kommentar
daim Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Men nårr dere sitter inne og gamer da. kan jo ikke bare spytte inne:P bruker dere og svelge saften da? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Saften svelger jeg støtt! Søppelkasse er jo også en fin ting Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Men nårr dere sitter inne og gamer da. kan jo ikke bare spytte inne:P bruker dere og svelge saften da? 8055469[/snapback] Saften svelger jeg alltid uansett! Så det er null stress. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Men nårr dere sitter inne og gamer da. kan jo ikke bare spytte inne:P bruker dere og svelge saften da? 8055469[/snapback] ja jeg svelger saften men er ikke ofte prellen min renner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg