jonas_blomster Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Skruf sterk har kun vært å finne som porsjon. Løs boksen har alltid hatt en rød stripe, uansett om den er sterk eller ikke. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 RL lukter fisk. Lukter candy for the win... Lenke til kommentar
LapperT Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 ok, siden de fleste her inne har forklart hvordan de ble busta, kan jeg vel fortelle min hitorie jeg hadde hvert ute, så når jeg gikk hjem (laaaaang slette) tok jeg meg en prell. spytta den ut før jeg gikk inn døre, og ga mamma ett smil før jeg skulle opp å legge meg. Men det viste seg at snusen jeg hadde hatt i hadde rent noe så sykt, så tennene var helt gule . Mamma tok det veldig fint da, hun snuser selv. Alt hun sa var "Skruf er ikke no godt, prøv en general av meg heller " jeg må si jeg ble rimelig satt ut av reaksjonen hennes, trodde jeg drømte eller noe Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Det ble General Løs og General Maxi i dag, siden jeg ikke klarte å bestemme meg. Blir spennende å smake. Her er et bilde. Endret 1. februar 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Addan Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 sjippersjappa ? hmm . har ikke vert der på en stund. gidder ikke dra til byen får å kjøpe prell. de gangene jeg har spurt etter skruf stark bake har de ikke hatt det ... Stemmer! De gangene jeg har vært der har de hatt det i alle fall. nå i det siste liksom ? eller er det lenge siden ? hvis de har hatt det nå nylig tar jeg meg nok en bytur ja Lenke til kommentar
Addan Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 skal kjøpe snus idag og det står mellom disse tre: lucky strike, general løs eller skruf orginal løs. arhh !! klarer ikke å bestemme meg !! Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Skruf løs er fin avvekslingssnus fra general løs. General løs er dødsgod Men lucky strike har jeg lite til overs for hehe. Prøv heller diplomat eller South state vis du liker tobakksmaken De minner VELDIG om Lucky strike, men renner litt mindre og sitter MYE bedre Lenke til kommentar
Addan Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 har prøvd south state. god den men tviler på at de har den på 7-11 litt upraktisk med løs også ikke bare å ta den ut like lett som en pose hvis noen skulle komme inn mens jeg snuste og hvor skal jeg gjøre av den når jeg er ferdig m,ed den ? blir nok pose idag også tenker jeg ,.. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvor fort bruker folk opp et rør/sylinder? Altså 10 bokser.. Fikk den for 2 uker siden og har 1 boks igjen nå. Tror jeg må tenke mer økonomisk fremover.. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Viss du pakker den riktig kan du lett ta den ut og inn igjen. Løses lett opp i vasken med litt hjelp av fingrene, eller kast i dass. Jeg bruker ca 1,2-1,5 bokser uken. Har ikke kjøpt tårn ennå, men det kommer. Endret 1. februar 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
JqUale Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det ble General Løs og General Maxi i dag, siden jeg ikke klarte å bestemme meg. Blir spennende å smake. Her er et bilde. Åh !! Herlig korleis var maxi portionen ? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Med mindre du har ganske stor leppe så er Maxi ganske bortkastet. Man merker ingen forskjell mellom en vanlig porsjon og maxi. Lenke til kommentar
JqUale Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Med mindre du har ganske stor leppe så er Maxi ganske bortkastet. Man merker ingen forskjell mellom en vanlig porsjon og maxi. mm, så vet man det.. Trur eg ska kjøpa meg Kronan Lös neste, virker herlig ! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Kjente ikke forkjell mellom maxi og normal. Det er 14 poser i boksen. Det eneste er at en maxi pose føles som en liten prell, liker når det er litt under leppen. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 selvsakt kjenner man forkjell på maxi og vanlig ! posene i maxi'n er jo dobbelt så store og inneholder mer nikotin Lenke til kommentar
JqUale Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 selvsakt kjenner man forkjell på maxi og vanlig ! posene i maxi'n er jo dobbelt så store og inneholder mer nikotin Ja, da va da eg og trudde :S Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Har snust løs mye i det siste, kan ha med det å gjøre. En annen ting som er greit med maxi er at den er bredere, ikke tykkere. Altså ikke lettere å oppdage. Endret 1. februar 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Addan Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) har havnet på en besluttning nå ! det ble general løs gleder meg til å pakke en stor deilig prell å puttn under leppa ! blir en snartur på 7-11 for meg nå i drittværet da Endret 1. februar 2008 av Addan Lenke til kommentar
frentix Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ser ut til at det er mange som syns South State og Lucky Strike er like. Jeg kan ikke si meg det minste enig i det. South state smaker jo nesten ingenting og renner lite, Det er vel heller motsatt av lucky Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Noen som vet hvor jeg kan finne en General-snusboks laget av metall eller noe i den duren? Boksen rommer akkurat en vanlig boks, portion eller løs, og ser vanligvis litt mer nice ut enn de allminnelige snusboksene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg