Addan Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 dette er fordi at når du baker(pakker) snusen går det ut masse nikotin mens når du tar viking rett fra boksen går det ikke ut noe og du får mer effekt. pluss at når du ikke har tatt på en stund merkes det berdre. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ja vet. Men irriterer meg at jeg ikke har noe lyst på. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Da er det bare til å slutte Lenke til kommentar
Addan Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 jeg misunner deg jeg moonshield. hvis jeg ikke hadde hatt lyst på mer hadde jeg slutta tvert. men kansje begynnt igjenn når jeg fikk lyst på da Lenke til kommentar
Karr Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Fy flate så tørr og vanskelig skruf stärk er, men når den først er i lepa sitter den som et skudd. Den er en av favorittene mine atm, men den skulle vært litt bedre å pakke. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 har aldri prøvd skruf star løs får man tak i det i norge ? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Edit: fikk nettopp bekreftet av min bror, den selges ikke i Norge. Karr: Bannet en del første gang jeg pakket den. Men ja, sitter som et skudd. Endret 31. januar 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
-_Stenersen_- Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 samme spørsmål som addan, får man skruf sterk løs i norge? var hos en kompis av meg oppe i nordnorge i jula, han hadde rundt 80tomme bokser med skruf sterk løs stående. men han kan jo ha kjøpt dem i sverige da.. men hvis den finnes i norge, noen som vet om den selges i drammens området? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 noen som vet om den selges noe sted i oslo området ? i sommerferien fikk en kompis av meg faktisk tak i den men han betalte 90 spenn for boksen Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Jeg skal ut å kjøpe snus i morgen. Hva skal jeg velge? Helst løs, men er åpen for portion forslag. Er veldig fristet til å velge General løs, siden det er flere år(!)siden jeg har prøvd den. Endret 31. januar 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Addan Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 kjør general du ! det er jævlig digg Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 noen som vet om den selges noe sted i oslo området ? I den sjappa ovenfor Shangrila, den som reklamerer for pokemon. Shangrila ligger utenfor Oslo S. De solgte i alle fall før. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 sjippersjappa ? hmm . har ikke vert der på en stund. gidder ikke dra til byen får å kjøpe prell. de gangene jeg har spurt etter skruf stark bake har de ikke hatt det ... Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 sjippersjappa ? hmm . har ikke vert der på en stund. gidder ikke dra til byen får å kjøpe prell. de gangene jeg har spurt etter skruf stark bake har de ikke hatt det ... Stemmer! De gangene jeg har vært der har de hatt det i alle fall. Lenke til kommentar
-_Stenersen_- Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg skal ut å kjøpe snus i morgen. Hva skal jeg velge? Helst løs, men er åpen for portion forslag. Er veldig fristet til å velge General løs, siden det er flere år(!)siden jeg har prøvd den. hvis det er lenge siden du har prøvd general så kjøp det Også kan du jo altids kjøpe en boks ettan, den er elsk sen sjappa i oslo som selger skruf sterk løs som dere snakker om, ligger den langt unna spektrum/oslo s? skal dit på søndag, spørs om den har åpent på søndagene? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Then its settled. Jeg slutter med snus, ikke noe vits å snuse når tanken av snus gjør meg dårlig, og når jeg ikke har lyst på i det hele tatt. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hva har skjedd nå? Var først på coop obs og de var utsolgt for all løssnus, general, ettan, grovsnus, gøteborgs rape osv. Så stakk jeg på esso/on the way litt lenger borti veien her, og de var faen meg utsolgt for alt omtrent der også, den eneste løssnusen de hadde var røda lacket. Endte opp med å kjøpe den da, og det ble min første rl boks og kan ikke si meg sånn veldig fornøyd, bra å bake, grei lukt, ok smak, dårlig effekt, alt for myk løsner opp med engang. Men nå må jeg komme meg på skolen, har forsovet meg en time allerede. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg har nå sett Skruf Stark løs her i Bergen. På ICA'en over Wasteland viss noen er interesert! Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg har nå sett Skruf Stark løs her i Bergen. På ICA'en over Wasteland viss noen er interesert! Er ikke den helt vanlig overalt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg