JqUale Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Prøvde General Sterk Norwegian Edition say what? Har ikkje du prøvd den ? anbefalest på det sterkaste ! Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Prøvde General Sterk Norwegian Edition say what? Har ikkje du prøvd den ? anbefalest på det sterkaste ! Ikke fantastisk, heller ikke så sterk som jeg håpte på. Men fin avveksling for en ellers svoren løs-entusiast. Lenke til kommentar
............... Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Tror ikke jeg har sett engang. Må nesten prøves da Lenke til kommentar
JqUale Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ja, det må du !! Jeg var til tannlege her i forrige uke, og hun kunne ikke merke at jeg snuste ! selv om jeg har snust Lös i ca 1 år ! da ble jeg veldig glad ! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 General Maxi Portion, er den å anbefale? Lenke til kommentar
JqUale Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 General Maxi Portion, er den å anbefale? Den har eg faktisk ikkje prøvd.. men den er sikkert kjempe den ! Forskjellen er vel berre større portionar ? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 General Maxi Portion, er den å anbefale? Den har eg faktisk ikkje prøvd.. men den er sikkert kjempe den ! Forskjellen er vel berre større portionar ? Ja, 1.7 gram mot 1,0 gram. Den ser spennende ut. Lenke til kommentar
JqUale Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 General Maxi Portion, er den å anbefale? Den har eg faktisk ikkje prøvd.. men den er sikkert kjempe den ! Forskjellen er vel berre større portionar ? Ja, 1.7 gram mot 1,0 gram. Den ser spennende ut. Ja den må ein prøva veitdu har ikkje sett den her i Norge, har du ? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 General maxi er en god snus den for en eller annen grunn syntes jeg at den er bedre enn vanlig generlporsjon, ikke bare str.. Syntes også at man får bedre effekt av den enn om man tar 2 stk vanlig porsjon. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Noen andre gode maxi? Liker ikke general så jævlig godt... Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Tror General er den eneste som har maxi. Den selges i Norge, men ikke alle steder. Lenke til kommentar
JqUale Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Tror General er den eneste som har maxi. Den selges i Norge, men ikke alle steder. Eg meine Göteborgs Rapè har den i Maxi Portion og, hadde vå herlig å hatt ein boks med dei Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Nei, Granit har Maxi. Ikke Gøteborgs Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Göteborgs har nok dessverre ikke maxi Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Da har jeg endelig klart å skrape sammen 250 kr. Bare litt svart arbeid måtte til Hvilke snus bør jeg kjøpe? Jeg har snust meg lei på Skruf Sterk og de siste dagene har jeg bare snust løs som jeg har bomma av andre. Hvilken portion bør jeg kjøpe? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ettan er skikkelige greier. Olum: Du kan jo prøve Ettan portion, eller General Maxi. Den skal jeg ivertfall prøve i morgen Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ville ha gått for den klassiske og gode Generalen<3 Lenke til kommentar
Addan Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Lucky Strike er digg. det kjøper jeg i morra Endret 31. januar 2008 av Addan Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Idag tok jeg min første pris etter 6 dager uten å ha noe lyst på... Fortsetter dette (at jeg ikke har noe lyst på) blir jeg sannsynligvis å slutte å snuse. Idag tok jeg bare en pris bare for å ta en. Tok også en bestefar skruf (altså, det dere kaller viking elns), og det svei som bare helvete. Kjentes ut som leppen min hadde hovnet opp. Brant til helvete, og jeg ble helt svimmel og dårlig... Dette liker jeg ikke. Ble dårlig etter jeg tok prisen senere på dagen og. Og tanken av snus gjør meg nesten dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg