Skosåle Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Syns det bare er digg jeg, med snus, og en kald bris i ansiktet Det eneste som er noe dritt, er vist man faller og da lander med trynet først og sånn. Snø og alt i snusen, da skal jeg si den renner etterpå! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Kroppsholdning og klesstil teller også mye. Hadde nok fått kjøpt på en Rema eller lignene, men er så redd for å bli spurt om legg. hvorfor det ? hvis de spør om legg får du vel si det som det er da. eller si at du har den i bilen eller no : p. det er ikke sånn at hvis du prøver å kjøpe snus uten legg blir det stort oppstyr rundt det. enten får du kjøpt eller ikke. absolutt verdt et forsøk ! jeg jo omtrent like høy som de forbi stemmeskiftetet og alt sånn og får kjøpt der jeg vil. Endret 30. januar 2008 av Addan Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Funnet et sted der de ikke spør om legg, og utvalget er topp. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) digg. noen som vet hvor kan jeg få tak i grovsnus ? de hadde det ikke på 7-11 Endret 30. januar 2008 av Addan Lenke til kommentar
Karr Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Grovsnus selges nesten overalt. Åh ! ingenting er så deilig som å sette utfor bakken med ski på bena, og en prell i overleppa ! Vel, med løssnus blir det fort søl, liker best å kjøre ski med portion. Men det er godt ja. Lenke til kommentar
JqUale Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 sorry admin for meningsløst innlegg... noen her som har prøvd tiedemans blå ? kan jeg få ein tilbakemelding på deg ? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Kroppsholdning og klesstil teller også mye. Hadde nok fått kjøpt på en Rema eller lignene, men er så redd for å bli spurt om legg. hvorfor det ? hvis de spør om legg får du vel si det som det er da. eller si at du har den i bilen eller no : p. det er ikke sånn at hvis du prøver å kjøpe snus uten legg blir det stort oppstyr rundt det. enten får du kjøpt eller ikke. absolutt verdt et forsøk ! jeg jo omtrent like høy som de forbi stemmeskiftetet og alt sånn og får kjøpt der jeg vil. Ble spurt om leg første gang i går. Første gang, og jeg har kjøpt uten det i over 5 mnd, aldri noen som har spurt. Fiffig. Svarte ganske greit "Nei", også gikk jeg Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ble spurt om leg første gang i går. Første gang, og jeg har kjøpt uten det i over 5 mnd, aldri noen som har spurt. Fiffig. Svarte ganske greit "Nei", også gikk jeg Kan du ikke bare kjøpe på Shæll? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 sorry admin for meningsløst innlegg... noen her som har prøvd tiedemans blå ? kan jeg få ein tilbakemelding på deg ? Smaker sterk tobakk, dårlig å pakke og renner mye Men jeg likte den tho God smak. Samme tobakk som petteroes eller noe? Feit boks Kjøpte meg south state portion i dag Elsket den Beste på LENGE! Salt god smak av tobakk, med et hint av sitron Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Tidemans blå er nok den meste ubrukelige snusen på markedet. Lite smak, litt vansklig å bake. Rett og slett er den bare ikke verdt pengene. Lenke til kommentar
andiss Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Elsker denne trAden. Noen her som vet hvor mye en 5 pakning med snus koster pA gardermoen ? som har reist i det siste, eller bare vet hva prisene er ? lurer pA General lOs ? Hva koster en 5 pakning med snus, General lOs? pA gardermoen flyplass takker for alle svar Lenke til kommentar
gjersvoll Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Elsker denne trAden. Noen her som vet hvor mye en 5 pakning med snus koster pA gardermoen ? som har reist i det siste, eller bare vet hva prisene er ? lurer pA General lOs ? Hva koster en 5 pakning med snus, General lOs? pA gardermoen flyplass takker for alle svar Rundt 200 kr tror jeg Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 var der for ikke så veldig lenge siden, men så var det dette med å huske da Men general løs vil jeg tippe ligger litt i underkant av 200,-. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 5 pakning med general løs koster 149 kr http://www.dutyfree.no/kunder/trn/trncms.n...disp_key=843253 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Kosta 100 kroner da jeg var der i sommer, det det stod i det taxfree bladet vi fikk på flyet ihvertfall. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?act=post...=709558#content100,- for 5 stk general løs?! Syntes det hørtes merkelig ut, var på gardermoen selv i sommer, men kan ikke huske at prisene var så lave.. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Da var Diplomat kjøpt og hehe.. Helt ok snus, med en litt distinktiv tobakk smak. minner om Lucky Strike på en måte, men sitter bedre og renner mindre. Pluss at boksen er metall, med plastlokk til brukte preller Likte den veldig godt Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Kan du ikke bare kjøpe på Shæll? Er så langt å gå, og jeg jobber der bare annenhver helg Lenke til kommentar
JqUale Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Prøvde General Sterk Norwegian Edition her om dagen ! Beste posesnusen eg har smakt, utenom Göteborgs Rapè ! Lenke til kommentar
............... Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Prøvde General Sterk Norwegian Edition say what? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg