Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kroppsholdning og klesstil teller også mye.

Hadde nok fått kjøpt på en Rema eller lignene, men er så redd for å bli spurt om legg.

hvorfor det ? hvis de spør om legg får du vel si det som det er da. eller si at du har den i bilen eller no : p. det er ikke sånn at hvis du prøver å kjøpe snus uten legg blir det stort oppstyr rundt det. enten får du kjøpt eller ikke. absolutt verdt et forsøk ! jeg jo omtrent like høy som de forbi stemmeskiftetet og alt sånn og får kjøpt der jeg vil.

Endret av Addan
Lenke til kommentar

Grovsnus selges nesten overalt.

Åh ! ingenting er så deilig som å sette utfor bakken med ski på bena, og en prell i overleppa !

Vel, med løssnus blir det fort søl, liker best å kjøre ski med portion. Men det er godt ja. :)

Lenke til kommentar
Kroppsholdning og klesstil teller også mye.

Hadde nok fått kjøpt på en Rema eller lignene, men er så redd for å bli spurt om legg.

hvorfor det ? hvis de spør om legg får du vel si det som det er da. eller si at du har den i bilen eller no : p. det er ikke sånn at hvis du prøver å kjøpe snus uten legg blir det stort oppstyr rundt det. enten får du kjøpt eller ikke. absolutt verdt et forsøk ! jeg jo omtrent like høy som de forbi stemmeskiftetet og alt sånn og får kjøpt der jeg vil.

Ble spurt om leg første gang i går. Første gang, og jeg har kjøpt uten det i over 5 mnd, aldri noen som har spurt. Fiffig. Svarte ganske greit "Nei", også gikk jeg :wee:

Lenke til kommentar
sorry admin for meningsløst innlegg...:p

noen her som har prøvd tiedemans blå ? kan jeg få ein tilbakemelding på deg ? :)

Smaker sterk tobakk, dårlig å pakke og renner mye :) Men jeg likte den tho ;) God smak. Samme tobakk som petteroes eller noe? Feit boks ;)

Kjøpte meg south state portion i dag :D Elsket den :love: Beste på LENGE! Salt god smak av tobakk, med et hint av sitron ;)

Lenke til kommentar

Elsker denne trAden.

Noen her som vet hvor mye en 5 pakning med snus koster pA gardermoen ? som har reist i det siste, eller bare vet hva prisene er ? lurer pA General lOs ?

Hva koster en 5 pakning med snus, General lOs? pA gardermoen flyplass

takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Elsker denne trAden.

Noen her som vet hvor mye en 5 pakning med snus koster pA gardermoen ? som har reist i det siste, eller bare vet hva prisene er ? lurer pA General lOs ?

Hva koster en 5 pakning med snus, General lOs? pA gardermoen flyplass

takker for alle svar :)

Rundt 200 kr tror jeg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...