Haelas Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Så en snus idag som het "Olde Viking" eller noe, har noen prøvd den ? Veldig god og fin førstegangs snus. Liker den "ville" smaken Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Så en snus idag som het "Olde Viking" eller noe, har noen prøvd den ? Om jeg husker riktig smakte denne som en sterk blanding av Furunål og mint. Minten gjorde så den kjentes kald i overleppa. Var god å prøve et par av, men ikke min type snus. Vet noen hvordan den orange versionen er? Hvilken smak har den? Og til han som spørte om legget mitt. Jeg er født i 92, og det står det bak på kortet også. værste var at han virka ganske streng på legg, siden han nesten ropte ut "Har du legetimasjon"? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Hvordan i huleste klarer du å ha 1 boks på 15 dager? Det er jo under 2 snuser om dagen... jeg veit ! det er litt sykt egentlig... men økonomien strekker ikke alltid til så jeg får nøye meg med det jeg har. bommer jo noen poser å slikt også (er på trede boksen denne månten da) : P tar somregel snus når jeg skal kose meg på kvelden, i dusjen, når jeg ser film med kompiser osv men noen dager èn pose. noen dager fler. Endret 29. januar 2008 av Addan Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jepp, da har jeg "bestilt" meg 3 bokser snus. er 15 år så får en kompis til å kjøpe.w 1 General løs 1 Röda lacket løs 1 Skruf portion håper på å få de imorgen har bare 1/4 general igjen. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hva må du betale for det? Lenke til kommentar
-_Stenersen_- Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 litt OT men: Jepp, da har jeg "bestilt" meg 3 bokser snus. er 15 år så får en kompis til å kjøpe. hvor i norge er det du bor? jeg er selv 15 og har aldri hat noen problemer med og kjøpe selv. får kjøpt over alt. i går var jeg på narvesen og kjøpte meg 4bokser uten noen problemer.. dette gjelder alle butiker jeg har prøvd i, og ikke bare her jeg bor, men også flere steder rundt om i norge.. Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hva må du betale for det? Leverte med en 200 lapp, vet ikke hvor mye det blir tilsammen jeg. Jepp, da har jeg "bestilt" meg 3 bokser snus. er 15 år så får en kompis til å kjøpe. hvor i norge er det du bor? jeg er selv 15 og har aldri hat noen problemer med og kjøpe selv. får kjøpt over alt. i går var jeg på narvesen og kjøpte meg 4bokser uten noen problemer.. dette gjelder alle butiker jeg har prøvd i, og ikke bare her jeg bor, men også flere steder rundt om i norge.. Bor i Sør-trøndelag. -bor på landet så det er 20 min unna bensinstasjon/butikk. har aldri prøvd å kjøpe snus selv. men det kommer seg sikkert:P Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Det er ikke dumt å prøve, mange før deg har fått "nei". Jeg har ventet en stund med å prøve selv, fant en tobakk forhandler som ikke var så streng på legg. Fikk kjøpt på første forsøk. Men jeg tviler sterkt på at jeg får det til i vanlige daglivarebutikker. Endret 29. januar 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Addan Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) det kommer jo helt anpå hvordan du ser ut, snakker og oppfører deg da. om du er 1.30 høy har pipestemme og bruker mikke-mus caps tror jeg neppe du får kjøpt uansett hvor gammel du er eller hva slags legg du har. Endret 29. januar 2008 av Addan Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 det kommer jo helt anpå hvordan du ser ut, snakker og oppfører deg da. om du er 1.30 høy har pipestemme og bruker mikke-mus caps tror jeg neppe du får kjøpt uansett hvor gammel du er eller hva slags legg du har. hehe, er ca 1.80. ganske mørk stemme også : p men så lenge noen klarer å skaffe til meg så gidder jeg ikke å prøve å kjøpe selv Lenke til kommentar
-_Stenersen_- Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 det kommer jo helt anpå hvordan du ser ut, snakker og oppfører deg da. om du er 1.30 høy har pipestemme og bruker mikke-mus caps tror jeg neppe du får kjøpt uansett hvor gammel du er eller hva slags legg du har. hehe, er ca 1.80. ganske mørk stemme også : p men så lenge noen klarer å skaffe til meg så gidder jeg ikke å prøve å kjøpe selv 1.80 og mørkstemme, da ligger du bedre ann en meg jeg er nemlig så høy som 1.66 og stemmen varierer veldig fra ganske mørk til ganske lys Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Kroppsholdning og klesstil teller også mye. Hadde nok fått kjøpt på en Rema eller lignene, men er så redd for å bli spurt om legg. Endret 29. januar 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Rimi i gågaten (ut på Nordnes) den selger fint til meg, 16 år (snart 17), 1.90 høy og normal stemme... Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Kroppsholdning og klesstil teller også mye. Hadde nok fått kjøpt på en Rema eller lignene, men er så redd for å bli spurt om legg. Var en liten gutt som ikke var 18 nede på jobb i dag. Sa bare til ham. "vet hvordan det er" og lot ham kjøpe. Dagens gode gjerning. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Eller kanskje han tar ikke snus vær dag, noen dager flere. Akkurat som meg. Kan gå mange dager uten pris, gått noen dager nå tror jeg. Fredag var vel siste. Har ikke kjent noe sug egentlig, bare noen ganger når jeg får lyst til å bake general. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ser at det har kommet ut nye snus merker på markedet. De som står bak Diplomat kommer med et nytt snusmerke som heter Retro. De har også stoppet med produksjon av Diplomat og Mocca Mandarin. Phantom har nå også kommet som løs snus. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Er det slutt med Diplomat Glad jeg fikk prøvd den. Gleder meg til å prøve den nye. Edit: Slik ser Retro ut. Endret 30. januar 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
JqUale Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Åh ! ingenting er så deilig som å sette utfor bakken med ski på bena, og en prell i overleppa ! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 <span style='font-size:14pt;line-height:100%'>REGLER:</span> Den forrige tråden ble etterhvert preget av en del meningsløse innlegg, noe jeg skulle ønske at man kunne skjerpe seg på i denne tråden. Eksempel på slike innlegg kan være feks: Sitter med en Skruf oppi nå Slike innlegg prøver vi å unngå denne gangen folkens Åh ! ingenting er så deilig som å sette utfor bakken med ski på bena, og en prell i overleppa ! Følg reglene. Er det slutt med Diplomat Glad jeg fikk prøvd den. Gleder meg til å prøve den nye. Diplomat er jo ikke en god snus. Prøvd løs og portion, men begge var ikke av god kvalitet etter min mening. Lenke til kommentar
-_Stenersen_- Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Åh ! ingenting er så deilig som å sette utfor bakken med ski på bena, og en prell i overleppa ! hørt mange som sier det er så deilig å snuse samtidig som man står på slalom.. blir det noe spesiell effekt av snusen når man slår seg løs i parken eller? Endret 30. januar 2008 av -_Stenersen_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg