Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har snust skruf stark i rundt et halvt år nå og kjnner nesten ingen effekt lenger... noen som kan anbefale en sterkere snus ? er N&J sterkere en skruf ?

 

Nå ble jeg glad! :D Skruf Sterk er den sterkeste du får tak i ^^ Sånn skjer når du er en nikotintulling;) :)

 

Du får gå over til to poser og bruke dobbelt så mye penger! :D

 

Haha, skadefryd ftw! :D

 

haha... trist at jeg ikke får så my effekt lenger :(. men jeg har hørt at N&J inneholder mer nikotin og at det er sterkere en skruf... er det bare rubbish ? er skruf stark løs sterkere en pose ?

Lenke til kommentar
har snust skruf stark i rundt et halvt år nå og kjnner nesten ingen effekt lenger... noen som kan anbefale en sterkere snus ? er N&J sterkere en skruf ?

Hva får du ut av at snusen skal være sterkere?

Han vil jo få bedre effekt. Men hvis man hele tiden øker i mengde, for å få større effekt, så vil man til slutt sitte der med helle munnen full av snus. Så like så godt og gi seg mens leken er god.

 

øker ikke i mengde snarere tvert imot... har gått ned fra en boks i uka til ca. 2 i månden. gidder ikke å bruke alle penga på snus men klarer ikke å slutte helt heller ... :p

Endret av Addan
Lenke til kommentar

Tror jeg forvirra en kar veldig på Ica i dag.

Jeg la på en boks ettan så ba han meg vise legitimasjon. Han så på det en stund og sa at det ikke var gyldig. Så svarer jeg at jo, det er gyldig men jeg er ikke gammel nok.

Så sa han åja, og scanna inn snusen.

 

Jaja, blir morro å prøve ettan for første gang.

Lenke til kommentar
Tror jeg forvirra en kar veldig på Ica i dag.

Jeg la på en boks ettan så ba han meg vise legitimasjon. Han så på det en stund og sa at det ikke var gyldig. Så svarer jeg at jo, det er gyldig men jeg er ikke gammel nok.

Så sa han åja, og scanna inn snusen.

 

Jaja, blir morro å prøve ettan for første gang.

 

Haha, altfor genialt!! Skulle likt å hørt hva han tenkte!

Lenke til kommentar
Tror jeg forvirra en kar veldig på Ica i dag.

Jeg la på en boks ettan så ba han meg vise legitimasjon. Han så på det en stund og sa at det ikke var gyldig. Så svarer jeg at jo, det er gyldig men jeg er ikke gammel nok.

Så sa han åja, og scanna inn snusen.

 

Jaja, blir morro å prøve ettan for første gang.

 

han må jo ha vert litt hjerneskadet eller no ... hadde du fake eller ekte legg ? hvor gammel er du ?

Lenke til kommentar

da har jeg vært og kjøpt snus for resten av uka, 2 bokses skruf orginal løs og 1 general løs :)

også klarte jeg IGJEN og gjøre en god bytte handel, 1 stk prince mild (røyk) mot en heelt ny og uåpna boks med min favoritt snus, ettan :D

Samme personen har tiligere byttet 2 nye bokser med RL mot en halv tom 20pakning med prince mild :p

Lenke til kommentar
Så en snus idag som het "Olde Viking" eller noe, har noen prøvd den ?

 

denne du mener?

p9150001mediumkf8.jpg

 

har prøvd den ja.. min mening:

 

design på boksen er ganske tøft, men mangler det lille "rommet" i loket til og legge brukte preller i. Lokket kan også være litt vanskelig å få opp, serlig hvis du fryser på fingrene.

 

Lukten er ganske spesiel, minner litt om låse spray. Men minner meg mest om et stoff som mutter brukte og ha på de lær greiene til hesten en gang for lenge sia.. ganske god men spesiel lukt.

 

Smaken er litt lik lukten, smaker en del mint, ikke noe snus smak i det hele tat. den renner heller ikke så mye, og det lille som renner smaker ganske godt spør du meg, satt ofte og tygde på posene før jeg spytta dem ut :p

Man får også en ganske god mint smak i munnen etter på :)

 

styrken er ikke så mye og si på, er en stund siten jeg smakte den, men etter det jeg husker så svei den litt med det samme, men merka ikke noe mere til den egentlig.. ganske svak synes jeg.

 

tror jeg vil si 3,5 - 4 av 10.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...