Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte montechristo for første gang i dag, ble litt skuffet når jeg så det var portion men, den var ihvertfall god. Tenkte litt på romeo og julieth også, er litt nyskjerrig på den. Noen som har smakt den? Og finnes den i løs?

Lenke til kommentar
Hvem var det som anbefalte "south state" og "whiskey probe" her?. Jeg kjøpte South state, og en kamerat kjøpte whiskey probe.. Fysj!. whiskey probe smaker og lukter forferdelig. Imens South state lukter dritt, men smaker ikke så ille. Hehe :)

Men alt i alt, GENERAL<3 Løs. Er ikke noe glad i posjon egentlig:P

:!:

I feel guilty. SS'en jeg fikk hos kompisen min var tørket, derfor sitronsmaken. Så bare tørket SS framover. Gogo. :p

Haha, akurat ja :!:

Får prøve og kjøpe en og tørke den da.

Syns tørr snus er best jeg, svir mer da :) Best når snusen svir imo! :D

Lenke til kommentar
Jeg skal også prøve meg på løs. Jeg kommer til å kjøpe RL løs i morgen :wee:

- Dere får selvfølgelig de ferske opptateringene i morgen om hvordan det gikk.

I'm warning you. Lukten blir du å brekke deg av. Prøvde Offroad Lakris portion idag. Først fikk jeg vondt i magen, så spydde jeg. Så god var den! :yes: Smakte snørr. Løsen er mye bedre.

Lenke til kommentar
Kommet nå i de siste det eller? Mener det står 50g på den siste min. Men har ikke snust på 2 uker nå så mye kan ha skjedd!

En venn av meg ,kjøpte idag en helt ny boks. Der hvor det stod 50 gram står nå 45. Må være noe som nettopp har hendt

Endret av Shaeldor
Lenke til kommentar

Prøvde montecristo her nå, kan ikke si jeg ble positivt overasket :S Det er vel kanskje noe med det at posene er hvitere, "White portion". Noen som vet forskjellen mellom mørk og lys snus? General har jo også en white portion som jeg ikke har prøvd enda.

Lenke til kommentar

Faen heller. Det er det som er svaret.

Når jeg kjøpte en boks general løs i dag, så blei jeg litt forundra over at det faktisk så ut som det var mindre snus i boksen. Kompisen min sa at snusen sikkert bare er litt mer sammenpressa, så jeg tenkte ikke noe videre over det. Men det så faktisk ut som om noen hadde forsynt seg.

Sjekka nå. 45 gram :dontgetit:

Hvorfor gjør de det sånn?

Lenke til kommentar
Prøvde montecristo her nå, kan ikke si jeg ble positivt overasket :S Det er vel kanskje noe med det at posene er hvitere, "White portion". Noen som vet forskjellen mellom mørk og lys snus? General har jo også en white portion som jeg ikke har prøvd enda.

Jeg tror White renner mindre.

Lenke til kommentar
Faen heller. Det er det som er svaret.

Når jeg kjøpte en boks general løs i dag, så blei jeg litt forundra over at det faktisk så ut som det var mindre snus i boksen. Kompisen min sa at snusen sikkert bare er litt mer sammenpressa, så jeg tenkte ikke noe videre over det. Men det så faktisk ut som om noen hadde forsynt seg.

Sjekka nå. 45 gram :dontgetit:

Hvorfor gjør de det sånn?

Kosta den like mye?

Lenke til kommentar
Hei! Dette kan virke litt rart blandt snusveteraner som dere, men det er av og til jeg spyr av snus, men som oftest ikke. Hva kommer det av? Jeg liker smaken og svelger ikke saften.

Rett og slett forgiftningsymptomer vil jeg tro. Kroppen sier nei til giften nicotin på den måten om du ikke snuser til vanlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...