krroold Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Kjøpte meg en Grovsnus løs idag. Veldig god snus som var fin å bake Har ikke prøvd den noe særlig så tar å baker en tønne nå! Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvor kommer uttrykket "bake" fra egentlig ? Hos oss sier vi "pakke" Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Nå har jeg vært "snusfri" i en måned. DVS. at jeg har ikke kjøpt en snusboks, og jeg har kun bommet 2 preller ved særskilte anledninger. Jeg kommer nå til å starte en tråd for folk som slutter med tobakk. Håper helsebevisste folk henger seg på. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Lykke til jeg har faktisk klart å gå ned til kun to bokser per måned nå ! stolt av meg selv ! før gikk det med 1-2 i uka ! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg har en "regel" som gjør det lettere å slutte. Jeg jobber turnus på jobben, og drar sørover i egen bil når jeg har en friuke. Regelen er at snus kan kun kjøpes i Lindesnes kommune, selv om jeg bor i Rogaland. Og jeg kan kun kjøpe en boks i Lindesnes av gangen. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg var uten i nesten 7 mnd. Så slo dama opp, og i ren "desperasjon" begynte jeg igjen Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Den er kjip. Snus er ikke noe sunnere om du er uten dame. Men det er i hvert fall sunnere enn røyk og alkohol. Håper du greier å slutte igjen når dette med kjæresten kommer på avstand. Jeg har laget en tråd for de som gir opp tobakk her på forumet, der folk kan skrive fremgang og evt. tilbakeslag. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 En link hadde vært fint Gurin. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Her, Magnus! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=900564&hl= Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hellå, er en "nybegynner" innen snus. har snuset i ca 1 måned og synes det er godt. hittill har jeg brukt General large portion. Har lyst til å gå over til en bakesnus, ikke general, har hørt at den renner mye. Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Vis du er en ''nybegynner'' ville jeg ha godt for RL løs som min første boks eller Grovsnus Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Jeg skal også prøve meg på løs. Jeg kommer til å kjøpe RL løs i morgen - Dere får selvfølgelig de ferske opptateringene i morgen om hvordan det gikk. Endret 24. januar 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Både RL og grovsnus er veldig lette å bake og renner ikke så alt for mye i min munn værtfall Lenke til kommentar
Addan Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) bake renner jo ikke ! portion renner. bake renner ikke sånn nikotin på samme måte som pose men det kan dette ned biter av baken i munnen. jeg har aldri opplevd at bake renner. Endret 24. januar 2008 av Addan Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Pose blir tynn, sterk saft bør spyttes ved første anledning, men bake blir som litt tørr gjørme. Pleier som regel å presse opp overleppa for å holde den lengst mulig, inntil snusen går inn mellom jekslene. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Smakte på N&J løs i dag. Det var veldig god lukt og smak på den, men den var ikke så veldig god å bake. Anbefales likevel. Utseende på den var veldig kjedelig. 6/10 Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Litt merkeleg at dykk tek med utsjånaden ved karaktersetjinga på snusen. Det er vel det samme om boksen er sjokkrosa eller kølsvart, ettersom det ikkje er boksen i seg sjølv som skal under leppa? Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 N&J løs er en veldig god snus, har aldri vært fan av posene men løsen gir N&J et stort pluss. Snusen er sterk og det går helt fint å bake den etter min mening. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Førsteinntrykk er endel av moroa, Frigata. Montecristo ser veldig fin ut og er laget av metal. Da får jeg mer lyst til å kjøpe den. Skruf sin kjedelige, hvite plastboks ser ikke så veldig innbydende. Det er likevel den jeg snuser mest av, men det har med smak og ikke inntrykk å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg