Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snus + musikk = sant

Må snart lære meg å bake løs ^^

Fin tønne.

- Ta en klype med den mengden snus på vil ha.

- Ta snusen i hånden og pakk det godt sammen.

- Når du har laget en fin form av noe slag setter du formen din på pekefingeren, rull den sammen og klem på sidene.

- Nå har du fått en mye fastere sylinderformet klump som du kan forbedre ved å bruke tomlene og pekefingerne til den er slik du ønsker.

- Putt tønna oppi der du vil ha den og nyt :)

Dette er ihvertfall metoden jeg bruker.

Jeg baker selv sjelden selv, men det hender at jeg gjør det en gang iblant.

Noen som har andre måter å gjøre dette på?

Hvis du skal lære å bake burde du starte med en snus som er lett å bake ... for eksempel RL eller skruf orginal.. begge de er ganske lette å bake. sånn jeg lærte meg å bake :)

Endret av Addan
Lenke til kommentar
Bryggen tobakk selger til alt som kryper og går. Også en sjappe borte ved politistasjonen.

Tobakk Sørensen selger visstnok også til en del, finnes også en liten perle jeg har oppdaget, men velger å holde den for meg selv da jeg ikke vil at det skal flyte over av unger der :ph34r:

Hvor finner jeg Bryggen Tobakk?? Er ikke så kjent i byen..Ligger vell på Bryggen en plass?? Nærheten av fiske torget?

Lenke til kommentar
Bryggen tobakk selger til alt som kryper og går. Også en sjappe borte ved politistasjonen.

Tobakk Sørensen selger visstnok også til en del, finnes også en liten perle jeg har oppdaget, men velger å holde den for meg selv da jeg ikke vil at det skal flyte over av unger der :ph34r:

Hvor finner jeg Bryggen Tobakk?? Er ikke så kjent i byen..Ligger vell på Bryggen en plass?? Nærheten av fiske torget?

BUMP :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...