Moonshield Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ettan smakte ingenting. ='< Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ettan er jo en av de som smaker og lukter mest :O nei, ettan og gøttis fremover. kanskje general i ny og ne for noe nytt. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Snus + musikk = sant Må snart lære meg å bake løs ^^ Fin tønne. - Ta en klype med den mengden snus på vil ha. - Ta snusen i hånden og pakk det godt sammen. - Når du har laget en fin form av noe slag setter du formen din på pekefingeren, rull den sammen og klem på sidene. - Nå har du fått en mye fastere sylinderformet klump som du kan forbedre ved å bruke tomlene og pekefingerne til den er slik du ønsker. - Putt tønna oppi der du vil ha den og nyt Dette er ihvertfall metoden jeg bruker. Jeg baker selv sjelden selv, men det hender at jeg gjør det en gang iblant. Noen som har andre måter å gjøre dette på? Hvis du skal lære å bake burde du starte med en snus som er lett å bake ... for eksempel RL eller skruf orginal.. begge de er ganske lette å bake. sånn jeg lærte meg å bake Endret 23. januar 2008 av Addan Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg er apsolutt ikke fan av skruf løs.. etter min mening er den forferdelig og bake, men RL er kjempe god å bake så ville ha begynt med den Lenke til kommentar
Addan Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det er forskjell på skruf sterk og skruf orginal også da. synes skruf orginal er lettere å bake en f.eks. general men det varierer kansje litt. litt smak og behag også Lenke til kommentar
LapperT Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) liker ikke skruf så godt jeg, går mest i general i løs, og nick and johnny i porsjon, og en del cath eucalyptus Endret 23. januar 2008 av the_bitch Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hei alle sammen.. Eg lurte på en ting.. Er det noen fra Bergen her som vet om noen butikker i sentrum som selger snus til 15 åringer?? Skal inn på fredag og trenger litt snus Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Bryggen tobakk selger til alt som kryper og går. Også en sjappe borte ved politistasjonen. Tobakk Sørensen selger visstnok også til en del, finnes også en liten perle jeg har oppdaget, men velger å holde den for meg selv da jeg ikke vil at det skal flyte over av unger der Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Bryggen tobakk selger til alt som kryper og går. Også en sjappe borte ved politistasjonen.Tobakk Sørensen selger visstnok også til en del, finnes også en liten perle jeg har oppdaget, men velger å holde den for meg selv da jeg ikke vil at det skal flyte over av unger der Hvor finner jeg Bryggen Tobakk?? Er ikke så kjent i byen..Ligger vell på Bryggen en plass?? Nærheten av fiske torget? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Kjeder meg litt så kan like godt dele et lite snus triks med dere http://youtube.com/watch?v=Dpr9b9TvjcU Endret 23. januar 2008 av Rockna Lenke til kommentar
krroold Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Kjeder meg litt så kan like godt dele et lite snus triks med dere http://youtube.com/watch?v=Dpr9b9TvjcU Fikk ikke det til i begynnelsen Men 5 min på practice gjorde s(n)usen! Flere som har triks? Feks Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ettan smakte ingenting. ='< Hahah, hva slags Ettan prøvde du? Ettan er og vil alltid være best. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ettan er en veldig spesiel snus. Det lukter rart og smaker ganske rart. Men etter et par bokser blir man vant til det Men Skruf er og blir best Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Bryggen tobakk selger til alt som kryper og går. Også en sjappe borte ved politistasjonen.Tobakk Sørensen selger visstnok også til en del, finnes også en liten perle jeg har oppdaget, men velger å holde den for meg selv da jeg ikke vil at det skal flyte over av unger der Hvor finner jeg Bryggen Tobakk?? Er ikke så kjent i byen..Ligger vell på Bryggen en plass?? Nærheten av fiske torget? BUMP Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 lenger ut på bryggen, borte ved alle turistbutikkene... sas hotellet er også der... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Flere som har triks? Feks Han her er litt syk. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Nå har jeg noe å øve på.... Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 lenger ut på bryggen, borte ved alle turistbutikkene... sas hotellet er også der... Til venstre altså, når du ser mot sjøen... Mange minutter å gå? Vanskellig å finne butikken? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Flere som har triks? Feks Han her er litt syk. Klarer det samme (om ikke mer) med sjettonger. Må nesten se om jeg klarer det der. Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Dere kan jo alltids lærer dere som han her http://www.youtube.com/watch?v=icNV5p6TDS8 Good luck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg