ultimatedeskjet Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Snus + musikk = sant Må snart lære meg å bake løs ^^ Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Frigata: Snust ganske lenge, men syns ikke det er så vilt godt og svelge halve snusen bare fordi jeg måtte rushe og ta den oppi på 3sek. Men huff, det er vel veldig dumt av meg? Ja, det er veldig dumt av deg. Hva er det du tenker med? Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Sa nettopp til mamma at jeg snuste Først trodde hun meg ikke, så klikka hu litt, så sa hu at hu skulle si det til alle Hun tok det vist ikke lett menmen orka ikke holde det hemmelig lengre, snust i en god stund nå...Dårlige ommgivelser EDIT:Litt for mye Smilefjes? Endret 22. januar 2008 av BitFrost^ Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Snus + musikk = sant Må snart lære meg å bake løs ^^ lære å bake? Ta ei klype med passe mengde og trykk opp under leppa. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Hvem var det som anbefalte "south state" og "whiskey probe" her?. Jeg kjøpte South state, og en kamerat kjøpte whiskey probe.. Fysj!. whiskey probe smaker og lukter forferdelig. Imens South state lukter dritt, men smaker ikke så ille. Hehe Men alt i alt, GENERAL<3 Løs. Er ikke noe glad i posjon egentlig:P Endret 22. januar 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
krroold Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Snus + musikk = sant Må snart lære meg å bake løs ^^ Fin tønne. - Ta en klype med den mengden snus på vil ha. - Ta snusen i hånden og pakk det godt sammen. - Når du har laget en fin form av noe slag setter du formen din på pekefingeren, rull den sammen og klem på sidene. - Nå har du fått en mye fastere sylinderformet klump som du kan forbedre ved å bruke tomlene og pekefingerne til den er slik du ønsker. - Putt tønna oppi der du vil ha den og nyt Dette er ihvertfall metoden jeg bruker. Jeg baker selv sjelden selv, men det hender at jeg gjør det en gang iblant. Noen som har andre måter å gjøre dette på? Endret 22. januar 2008 av kristoffer2200 Lenke til kommentar
spikey92 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) noen av oss burde legge en bra film på youtube hvordan man baker,kan gjøre det til helga,for dere newbs Endret 22. januar 2008 av spikey92 Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Prismaster Kjøpte det selv når jeg var i sverige, greit å ha. Men snusen er fortsatt veldig kornete når du presser den ut, så om man ikke liker at snusen renner maks burde man bake den litt mer. Blir heller ikke like "møkette" på fingra Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 No skal eg på butikken for å kjøpe Ettan! Har ikkje snusa i heile dag, og er ganske skjelven no Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Takker for tips! Ettan får deg på stien igjen vettu Lenke til kommentar
marvol Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Noen som vet om CatchDry Eucalyptus Mini Portion er i salg i hele Norge? Bømmp! Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Det ligger allerede masse videoer på youtube om hvordan bake en pris:P Anderspuus er å anbefale,gode guider med rotten humor Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Noen som vet om CatchDry Eucalyptus Mini Portion er i salg i hele Norge? Bømmp! Jepp, den er å få kjøpt. Har sett den på en rekke steder. Finner den som oftest på dagligvarebutikker. Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Husker jeg slet veldig første gangen jeg prøvde og bake løssnus også.. Men nå så bryr jeg meg ikke noe særlig om det! Helt greit og pakke så det ikke renner med en gang! Var litt ømfintlig mot det i førsten jeg! Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Her er en guide for å bake en snus Nynorsk verson Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Er det bare jeg som svelger safta som renner? Om det ikke kommer store biter med, så svelger jeg det. The trøndersk way. Jeg sitter i klasserom uten mulighet til å spytte, så ja jeg svelger. Nå har jeg blitt vant til det og det gjør meg egentlig ikke noe. Endret 22. januar 2008 av Olum Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Er det bare jeg som svelger safta som renner? Om det ikke kommer store biter med, så svelger jeg det. The trøndersk way. Jeg sitter i klasserom uten mulighet til å spytte, så ja jeg svelger. Nå har jeg blitt vant til det og det gjør meg egentlig ikke noe. Ikke noe problem hvis du har noe og skylle ned med... cola funker bra Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Skremmende at jeg har gått en plass opp og er på 5. plass over flest innlegg i Snustråden etter at jeg slutta. oO Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hvem var det som anbefalte "south state" og "whiskey probe" her?. Jeg kjøpte South state, og en kamerat kjøpte whiskey probe.. Fysj!. whiskey probe smaker og lukter forferdelig. Imens South state lukter dritt, men smaker ikke så ille. Hehe Men alt i alt, GENERAL<3 Løs. Er ikke noe glad i posjon egentlig:P :!: I feel guilty. SS'en jeg fikk hos kompisen min var tørket, derfor sitronsmaken. Så bare tørket SS framover. Gogo. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ettan får deg på stien igjen vettu What he said. Det var heilt ubeskriveleg deilig å putte ein solid Ettan i leppa, etter ein dag på lesesalen utan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg