Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sa nettopp til mamma at jeg snuste :p

Først trodde hun meg ikke, så klikka hu litt, så sa hu at hu skulle si det til alle :p

Hun tok det vist ikke lett menmen :)

orka ikke holde det hemmelig lengre, snust i en god stund nå...Dårlige ommgivelser :p

EDIT:Litt for mye Smilefjes?

Endret av BitFrost^
Lenke til kommentar

Hvem var det som anbefalte "south state" og "whiskey probe" her?. Jeg kjøpte South state, og en kamerat kjøpte whiskey probe.. Fysj!. whiskey probe smaker og lukter forferdelig. Imens South state lukter dritt, men smaker ikke så ille. Hehe :)

Men alt i alt, GENERAL<3 Løs. Er ikke noe glad i posjon egentlig:P

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Snus + musikk = sant

Må snart lære meg å bake løs ^^

Fin tønne.

- Ta en klype med den mengden snus på vil ha.

- Ta snusen i hånden og pakk det godt sammen.

- Når du har laget en fin form av noe slag setter du formen din på pekefingeren, rull den sammen og klem på sidene.

- Nå har du fått en mye fastere sylinderformet klump som du kan forbedre ved å bruke tomlene og pekefingerne til den er slik du ønsker.

- Putt tønna oppi der du vil ha den og nyt :)

Dette er ihvertfall metoden jeg bruker.

Jeg baker selv sjelden selv, men det hender at jeg gjør det en gang iblant.

Noen som har andre måter å gjøre dette på?

Endret av kristoffer2200
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som svelger safta som renner? Om det ikke kommer store biter med, så svelger jeg det. The trøndersk way. :cool:

Jeg sitter i klasserom uten mulighet til å spytte, så ja jeg svelger. Nå har jeg blitt vant til det og det gjør meg egentlig ikke noe.

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som svelger safta som renner? Om det ikke kommer store biter med, så svelger jeg det. The trøndersk way. :cool:

Jeg sitter i klasserom uten mulighet til å spytte, så ja jeg svelger. Nå har jeg blitt vant til det og det gjør meg egentlig ikke noe.

Ikke noe problem hvis du har noe og skylle ned med...

cola funker bra :)

Lenke til kommentar
Hvem var det som anbefalte "south state" og "whiskey probe" her?. Jeg kjøpte South state, og en kamerat kjøpte whiskey probe.. Fysj!. whiskey probe smaker og lukter forferdelig. Imens South state lukter dritt, men smaker ikke så ille. Hehe :)

Men alt i alt, GENERAL<3 Løs. Er ikke noe glad i posjon egentlig:P

:!:

I feel guilty. SS'en jeg fikk hos kompisen min var tørket, derfor sitronsmaken. Så bare tørket SS framover. Gogo. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...