Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Er det sant at snus får fart på forbrenningen/fordøyelsen ? hvis jeg tar noe sterkt f.eks. skruf elelr nj er det ikke sjeldent at jeg må på dritern ganske raskt etter at jeg putter den under leppa...

 

sorry hvis dette gjorde noen kvalm :p

Endret av Addan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syntes synd på dere som må betale 70 kr (eller hva prisen i norge ligger på) for en boks snus, og har trøbbel med å finna favorittsnusen i butikken.

 

hvis du kjøper snusen i byen på f.eks. snask koster det gjerne 70-80 kr for en boks ! de veit at ungdom som ikke får kjøpt andre steder er villig til å betale så mye... en gang betalte jeg nesten 90 spenn for en boks der:S men nå får jeg kjøpt omtrent hvor jeg vill og da er det billigere. ca 65kr på kiosken/butikken...

Endret av Addan
Lenke til kommentar
70kr. er litt mye. Prisen ligger på ca. 55kr. boksen. Jeg drar også til Sverige en gang iblandt og kjøper der til halv pris. Hvor bor du WD40?

 

Eidskog, omtrent 5km unna svenskegrensa. Så det er ikke mer altså? Svenskeprisen begynner å bli farlig høy nå syntes jeg, som brukte å betale 23 kr boksen. Gått opp 2 ganger på et og halvt år :/ Er noen svensker på skolen min som har bytta ut favorittsnusen med Kronan pga prisøkninga, men så er de dårlig stilt også da

 

@ WD40, hvordan i svarte F*** stapper du opp snusen når du ikke pakker den? Fikk lyst til å prøve ;)

 

Bare presser sammen en snusklump mot "veggen" på boksen og putter den opp. Tar litt tid før man mestrer det 100%, brukte å miste halvparten før den nådde munnen de første gangene. Værste jeg ser er folk som sitter å baker på en tønne i 5 min før de så tar tak i leppa, strekker den 5 cm ut og legger den opp

Endret av WD40
Lenke til kommentar

jeg har lurt på en ting lenge. hva i all verden er vitsen med å bake verdens tykkeste priser? altså, sånn at leppa går 5 cm utover. man får jo ikke "tak i"/brukt nikotinet som er i midten av prisen da? det er jo mye bedre å bare stappe snusen oppi, og spre den utover under leppa. idiotisk med de som bare vil ha den verste snusleppa imo.

Lenke til kommentar

Bare et lite spørsmål da jeg scannet snusskapet til en liten tippekiosk. Hva er best av grovsnus og Offroad løs ? Og jeg så et annet merke, husker ikke helt hva det heter. Boksen er har mer rundere former (nærmere mocca en general). Den er rød og emblemet foran er en bulldog. Kan ikke huske hva den heter. Er den noe god?

Lenke til kommentar
@ WD40, hvordan i svarte F*** stapper du opp snusen når du ikke pakker den? Fikk lyst til å prøve ;)

 

Bare presser sammen en snusklump mot "veggen" på boksen og putter den opp. Tar litt tid før man mestrer det 100%, brukte å miste halvparten før den nådde munnen de første gangene. Værste jeg ser er folk som sitter å baker på en tønne i 5 min før de så tar tak i leppa, strekker den 5 cm ut og legger den opp

Takker for forklaringen, er selv av typen pakke lenge og dra den ut, men hørtes digg ut slik du gjorde det. *legge seg i hardtrening*

Litt drit med leppe som er strammere enn rumpa til jessica alba (dårlig på modeller, men regner med den bakenden er fast.)

 

Edit: H'n over meg, kan selv anbefale grovsnus, men har dog ikke smakt offroad, vet bare at grovsnus er den jeg har som personlig favoritt (smakt en del)

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Værste jeg ser er folk som sitter å baker på en tønne i 5 min før de så tar tak i leppa, strekker den 5 cm ut og legger den opp

 

Haha, ja veit. Det er så godt som bevis på at dei snusar kun fordi det er kult og ikkje pga. effekten.

-"Oh NoES måå få snusen kompakt som faa4en , viss ikkje v1l den Rennn3!!!, uh oh!"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...