Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, morsom tråd dette. Artig å se all mytologien rundt snus igjen siden jeg begynte med General løs (det var KUN løs snus da) i 1979. Den kosta så vidt jeg kan huske kr 3, 75 og alle fikk kjøpt.

 

Nå, ca 30 år senere er det fremdeles General løs som gjelder (rundt 3 bokser i uka), med unntak av en og annen boks med Lucky Strike i jobbsammenheng.

Når jeg startet var det ikke på langt nær samme utvalget, og Generalen kom i pappbokser med metall-lokk, som vi pleide å polere helt skinnende blankt. Er forøvrig fornøyd med at man har gått tilbake til pappbokser, etter en lang og noe våt periode med plast.

 

Keep it up, youngsters!

Lenke til kommentar
Noen her som har prøvd Redman? Kjøpte en pakke med dette i dag, og jeg må si jeg gleder meg stort til å smake den i morgen.

 

redman er digg :) har alltid en pakke i arbeids buksa så kan ta meg en liten klype når jeg føler for det om dagene :)

 

Da jobber du ute, i nærheten av en vask, eller er god til å svelge!!

:!:

Lenke til kommentar

Renner da ikke så mye... Det er bare en tilvenningssak. Grunnen til at det rant mye til å begynne med for meg er at underleppa mi ikke var vant med skråtobakken...

 

Red Man bruker jeg omtrent en gang i året, og da holder en pakke i 3-4 dager på festival. Synes det er godt, men veldig uvant til å begynne med. Kom over en pakke første gang i den amerikanske leiren utenfor Mazar-e-Sharif. Var litt snustørke i den norske leiren da, så jeg tenkte hvorfor ikke...

 

Av de forskjellige skråtobakkmerkene jeg fikk testet der var det helt klart Red Man som skilte seg ut som klart best :)

 

edit:

 

Får ikke tak i Ettan på Shell fordi de fikk inn feil, dobbelt så mye General, og ikke noe Ettan, huffameien. :p

 

Btw: Får kjøpt Ettan på kiosken over veien av Rema og Ekspert, håhå.

 

Takk, får se om jeg svinger innom der i dag. Må uansett innom elkjøp / ekspert for å ordne ny antenne til TV'n. Det er begrensa hvor mye signal jeg får inn på en gitar (h-strengen viser seg å gi best signal hos meg av ukjent grunn)... :)

Endret av Melfacion
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...