Leffy Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Enig her.. Prøvd den et par ganger... Kjenner at jeg bruker den under leppa da jeg har prøvd. Er vel slik passe sterk =) Lukta har jeg ikke lagt noe spessielt merke til men! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Altså, grunnen til at jeg spør er fordi jeg er blakk. Også fikk jeg en halv boks fra en kar, problemet er bare at han ikke vet hvor den kom fra. Merka at dem var litt våte og lukta såpe, men kan ikke huske om dette faktisk er lukten Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Da hadde jeg ikke tørt å snust den fakey. Snus skal ikke lukte såpe Lenke til kommentar
fakey Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Sa jeg såpe? Jeg mente grønnsåpe Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 @ WD40, hvordan i svarte F*** stapper du opp snusen når du ikke pakker den? Fikk lyst til å prøve Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hehe, morsom tråd dette. Artig å se all mytologien rundt snus igjen siden jeg begynte med General løs (det var KUN løs snus da) i 1979. Den kosta så vidt jeg kan huske kr 3, 75 og alle fikk kjøpt. Nå, ca 30 år senere er det fremdeles General løs som gjelder (rundt 3 bokser i uka), med unntak av en og annen boks med Lucky Strike i jobbsammenheng. Når jeg startet var det ikke på langt nær samme utvalget, og Generalen kom i pappbokser med metall-lokk, som vi pleide å polere helt skinnende blankt. Er forøvrig fornøyd med at man har gått tilbake til pappbokser, etter en lang og noe våt periode med plast. Keep it up, youngsters! Lenke til kommentar
Holten Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hvor gammel er du Tumbleweed? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ganske gammel når han husker hvordan snusen var for 30 år siden Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ganske gammel når han husker hvordan snusen var for 30 år siden Jepp, men jeg begynte i SÆRDELES ung alder. I min tid fantes det alkoholikere og trygdemisbrukere allerede i 3 klasse. Skjeggete og uflidde 9-åringer med "attitude". Lenke til kommentar
marvol Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Det var gode gamle dager det Noen som vet om CatchDry Eucalyptus Mini Portion er i salg i hele Noreg? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Noen her som har prøvd Redman? Kjøpte en pakke med dette i dag, og jeg må si jeg gleder meg stort til å smake den i morgen. Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Noen her som har prøvd Redman? Kjøpte en pakke med dette i dag, og jeg må si jeg gleder meg stort til å smake den i morgen. redman er digg har alltid en pakke i arbeids buksa så kan ta meg en liten klype når jeg føler for det om dagene Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Noen her som har prøvd Redman? Kjøpte en pakke med dette i dag, og jeg må si jeg gleder meg stort til å smake den i morgen. redman er digg har alltid en pakke i arbeids buksa så kan ta meg en liten klype når jeg føler for det om dagene Da jobber du ute, i nærheten av en vask, eller er god til å svelge!! :!: Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Renner da ikke så mye... Det er bare en tilvenningssak. Grunnen til at det rant mye til å begynne med for meg er at underleppa mi ikke var vant med skråtobakken... Red Man bruker jeg omtrent en gang i året, og da holder en pakke i 3-4 dager på festival. Synes det er godt, men veldig uvant til å begynne med. Kom over en pakke første gang i den amerikanske leiren utenfor Mazar-e-Sharif. Var litt snustørke i den norske leiren da, så jeg tenkte hvorfor ikke... Av de forskjellige skråtobakkmerkene jeg fikk testet der var det helt klart Red Man som skilte seg ut som klart best edit: Får ikke tak i Ettan på Shell fordi de fikk inn feil, dobbelt så mye General, og ikke noe Ettan, huffameien. Btw: Får kjøpt Ettan på kiosken over veien av Rema og Ekspert, håhå. Takk, får se om jeg svinger innom der i dag. Må uansett innom elkjøp / ekspert for å ordne ny antenne til TV'n. Det er begrensa hvor mye signal jeg får inn på en gitar (h-strengen viser seg å gi best signal hos meg av ukjent grunn)... Endret 22. januar 2008 av Melfacion Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Men er det egentlig farlig å svelge snussaften. Jeg gjør dette av og til, og mye når jeg sitter på buss. Og, hvor mye koster Montecristo? Erfaringer? Endret 22. januar 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Prisen på den varierer veldig, på deli koster den 60+ men jeg fant den på kiwi engang, 50 og noen kroner Om du liker den kan jeg også anbefale romeo y julietta Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Nei,det er ikke farlig å svelge snussaften,men ikke svelg snusen er du snill Da kan du si takk og farvel i et par dager til magens ro Endret 22. januar 2008 av BitFrost^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg tror ikke akkurat det er direkte sunt å svelge saften heller. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 At den relativt sterke snussafta kan bidra til å forårsake magesår og/eller andre fordøyelsesplager, er i hvert fall ikke jeg i tvil om. Derfor pleier jeg som regel å spytte overflødig saft (hvis jeg er utendørs). Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Er det bare hos meg det ikke renner? Har ikke opplevd at en eneste snus har rent de siste 4 mnd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg