Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva skjer med at samtlige butikker / bensinstasjoner i Kongsberg området er utsolgt for alt som er av løssnus med unntak av General og Røda Läcket... ?

 

Prøvde å få tak i Ettan her om dagen, men det var visst lettere sagt enn gjort. Ikke hadde noen Grovsnus løs heller, så jeg endte opp med en boks General til slutt :S

Får ikke tak i Ettan på Shell fordi de fikk inn feil, dobbelt så mye General, og ikke noe Ettan, huffameien. :p

 

Btw: Får kjøpt Ettan på kiosken over veien av Rema og Ekspert, håhå.

Endret av Demille
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte to bokser Granit av en kamerat her om dagen. Selv om Best før-datoen var 31/1-06 kjøpte jeg dem siden de kostet 30 kr. til sammen. De hadde ligget nedfrosset i en fryser i et par år. Jeg var veldig skeptisk, men måtte jo prøve siden ejg fikk de så billig. Det smakte bedre enn forventet. Posene var litt slappe og bløte, men smaken var akkurat som om den skulle være ny. Er det egentlig farlig på noen måte å snuse så gammel snus?

Lenke til kommentar

 

Jeg kjøpte to bokser Granit av en kamerat her om dagen. Selv om Best før-datoen var 31/1-06 kjøpte jeg dem siden de kostet 30 kr. til sammen. De hadde ligget nedfrosset i en fryser i et par år. Jeg var veldig skeptisk, men måtte jo prøve siden ejg fikk de så billig. Det smakte bedre enn forventet. Posene var litt slappe og bløte, men smaken var akkurat som om den skulle være ny. Er det egentlig farlig på noen måte å snuse så gammel snus?

 

 

Ja, tror du kan dø.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig spiser jeg ikke posene. Om snus skulle spises, hadde jeg aldri spist dem om de hadde vært to år over utgått dato. Gammel mat er noe jeg aldri spiser. Om den så er en time gammel. Lurer derfor på om det har noe å si om snusen er gammel.

 

Edit: Så svaret til fakey nå. Da holder jeg meg til fersk snus, inntil jeg finner ut om det blir produsert mye nitrosaminer når den er nedfryst. Hva mener du egentlig med farlig? Hvordan syk kan jeg bli?

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Jeg prater ikke om det er veldig farlig eller ikke. Det er heller ikke allment kjent at gammel pesto er farlig. Ja jeg har prøvd selv og ingenting har skjedd. Hvordan disse nitrosaminene funker, aner jeg ikke så det kan hende jeg blir syk i løpet av et par dager. Det sto ikke noen holdbar til-dato, men den er nok ikke så holdbar lenger når den var best for to år siden.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte to bokser Granit av en kamerat her om dagen. Selv om Best før-datoen var 31/1-06 kjøpte jeg dem siden de kostet 30 kr. til sammen. De hadde ligget nedfrosset i en fryser i et par år. Jeg var veldig skeptisk, men måtte jo prøve siden ejg fikk de så billig. Det smakte bedre enn forventet. Posene var litt slappe og bløte, men smaken var akkurat som om den skulle være ny. Er det egentlig farlig på noen måte å snuse så gammel snus?

 

 

Ja, tror du kan dø.

 

takk for at du fikk meg til å le, i en ellers så trist dag hvor jeg ligger med influensa og verker i hele kroppen...

 

Forresten så slutta jeg å snuse da de slutta å selge Granit i dagligvarem. så jeg skjønner godt at du lot deg friste Olum :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde faktisk aldri prøvd Granit før. Men når jeg kan kjøpe to bokser for 30 trenger jeg ikke akkurat mye betenkningstid før jeg kjøper dem, uansett hvor gammel snusen er.

 

Jeg har aldri hørt hverken negative eller postive ting om gammel snus. Det er derfor jeg spør. Jeg er nysgjerrig og vil gjerne vite om man kan bli dårlig av det. Skjønner ikke hvorfor du bare skulle begynne å krangle Magnus.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...