Karr Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Vært i sverige i helga, kjøpte med meg litt. Blei to esker Ettan, to Probe, to Skruf sterk, en Grovsnus, en General Onyx. Dessuten har jeg 5 esker General løs hjemme, nå har jeg så det holder en stund. ESKER?! Nei, struter! Esker ja...Eller bokser om dere vil (kverulanter) Endret 21. januar 2008 av Karr Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Eske? Eller Boks Endret 20. januar 2008 av BitFrost^ Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Om han har kjøpt esker er det myyyye snus ^^ Og det blir gammelt. Er det egentlig noe ille om snus går ut på dato? Jeg merka ikke store forskjellen da jeg snuste en Ettan som hadde gått ut for 2 mnd siden, eller kanskje effekten, men ikke noe annet. Endret 21. januar 2008 av Demille Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 det eneste det går utover er litt av effekten . men det går ann å snuse snus som har gått ut på dato Lenke til kommentar
Gneldre Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Det går også an å drikke melk som har gått ut på dato. Men kvaliteten er ikke som den en gang var. Smaken endrer seg relativt mye, og den blir tørr. Og som mange her inne bryr seg om, effekten blir svakere. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Om du drikker melk som er gått ut på dato kan det hende du tilbringer resten av dagen på do, om den er blitt sur. Melk er "holdbar til", mens snus er "best før". Snus som er "best før" begynner bare å miste kvaliteten da, ja. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Fikk et rør med Skruf sterk i dag, wohoohahey! Ei jente i klassen var i sverige i helga og kjøpte for meg. 350 spenn. Ikke akkurat det jeg trodde, men fortsatt halv pris av hva vi må ut med i Norge. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Får man kjøpt Skruf Sterk bare i Sverige? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Bare jeg som ikke baker snusen? Får alltid kommentarer på det, bare putter klypa i boksen og drar opp en passelig klase Lenke til kommentar
drz Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Får man kjøpt Skruf Sterk bare i Sverige? Skruf sterk selges også i Norge. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Fikk et rør med Skruf sterk i dag, wohoohahey! Ei jente i klassen var i sverige i helga og kjøpte for meg. 350 spenn. Ikke akkurat det jeg trodde, men fortsatt halv pris av hva vi må ut med i Norge. Et rør? Kalles ikke det pølse? Lenke til kommentar
Holten Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Bare porsjon da eller? WD: Det er vel smak og behag. Jeg har en kompis som gjør det på din måte! Blir jo bedre effekt når man ikke pakker den Moonshield: Eller strut..du skjønte vel hva han mente! Endret 21. januar 2008 av Holten Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Får man kjøpt Skruf Sterk bare i Sverige? Om jeg ikke tar helt feil er vel Skruf eneste norske snusen, så ville vært rart om den ikke selges her. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hva skjer med at samtlige butikker / bensinstasjoner i Kongsberg området er utsolgt for alt som er av løssnus med unntak av General og Røda Läcket... ? Prøvde å få tak i Ettan her om dagen, men det var visst lettere sagt enn gjort. Ikke hadde noen Grovsnus løs heller, så jeg endte opp med en boks General til slutt :S Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Men det er da ikke galt i general? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 WD: Det er vel smak og behag. Jeg har en kompis som gjør det på din måte! Blir jo bedre effekt når man ikke pakker den Syntes det blir så ubehagelig med en hardpakka ball under leppa Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Synest jeg og, det er jo som 3 snusposer pakka sammen til et trekkspill framover under leppa... :/ Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg slutta egentlig i sommer. Men så begynte jeg på an igjen på fredag, da dama slo opp. Litt deilig, men jeg burde vel egentlig ikke begynt igjen Lenke til kommentar
krroold Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Var Skruf i skapet igjen idag! Ble en Skruf Stark og to Skruf portion. Det er alltids deilig å starte dagen med et par Skruf Stark under leppa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg