Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*Edit*, glemte å oppdatere tråden :p

Har ikke noen kiosker her egentlig, eller har en sånn frukt/altmuligbutikk som heter "keiser", men vet ikke om de selger snus.. Har også en del bensinstasjoner, så kan sikkert prøve der, må bare vente på lønning først ;)

Men har ikke helt funnet ut av hvilken snus jeg skal "prøve" så bare kom med innspill. Vil ikke ha en snus som smaker så mye, bare en 'lett' en...

Endret av marvol
Lenke til kommentar
Mine favoritter akkurat nå:

Løs: General.

Portion: Monte Christo.

White Portion: Gôteborgs Rapê.

Noen som har en spesiell form for partysnus?^^

Partysnus?Hmm, du kan jo prøve Skruf tranebær(tror den bare finnest i porsjon) :) Den synest jeg er grei, men ellers så går det greit med general white portion og skruf portion :D

Siden du sa partysnus så tenker jeg bleie snus p.g.a man vil jo ikke ha masse løs snus rennende nedover tenna og rundt i munnen når man "fester"(drikker).

Ingen vet hva man kan finne på i fylla :p

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet så er det ikke galt i å tro det?

EDIT: For å være ærlig så har jeg ikke den eneste anelse om hva forskjellen mellom white og normal snus er men jeg antar den har litt søtere tobakk og ikke så bitter?Correct me if im wrong :)

Endret av BitFrost^
Lenke til kommentar

Samma karaktär som General Portion, det vill säga smak med inslag av citrus.White Portion har till skillnad från det vanliga portionssnuset vita portionspåsar. Snuset rinner mindre och smakar längre. Lanserades i februari 2006.

Sånn, er det det som skiller white fra orginal?

 

Denne her frister.. Må bare vente på lønn (Og at jeg blir 18:/)

Endret av marvol
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...