InToRv Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Det å prøve og feile er da menneskelig, så gå nå bort til din lokale kiosk og prøv. Sier de ja, så har du et sted å komme tilbake til, sier de nei, gå til neste sjappe. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) *Edit*, glemte å oppdatere tråden Har ikke noen kiosker her egentlig, eller har en sånn frukt/altmuligbutikk som heter "keiser", men vet ikke om de selger snus.. Har også en del bensinstasjoner, så kan sikkert prøve der, må bare vente på lønning først Men har ikke helt funnet ut av hvilken snus jeg skal "prøve" så bare kom med innspill. Vil ikke ha en snus som smaker så mye, bare en 'lett' en... Endret 20. januar 2008 av marvol Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Si meg, hva er egentlig forskjellen på portion og white portion? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 White renner mindre. Tror du det er den eneste forskjellen, tar du skammelig feil. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Så hva er forskjellen? Er det bedre å starte med white? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg personlig liker ikke white prtion så godt. Den renner litt mindre, men smaken er ikke mye å skryte av. Kjøp deg Ettan du, det er bra snus. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ettan er kvalitet av ypperste klasse! Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Mine favoritter akkurat nå:Løs: General. Portion: Monte Christo. White Portion: Gôteborgs Rapê. Noen som har en spesiell form for partysnus?^^ Partysnus?Hmm, du kan jo prøve Skruf tranebær(tror den bare finnest i porsjon) Den synest jeg er grei, men ellers så går det greit med general white portion og skruf portion Siden du sa partysnus så tenker jeg bleie snus p.g.a man vil jo ikke ha masse løs snus rennende nedover tenna og rundt i munnen når man "fester"(drikker). Ingen vet hva man kan finne på i fylla Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Helt ærlig så trodde jeg at greia med white portion var at posen rundt hadde mindre "hull" sånn at snussaft kom vanskeligere ut av posen. Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Så vidt jeg vet så er det ikke galt i å tro det? EDIT: For å være ærlig så har jeg ikke den eneste anelse om hva forskjellen mellom white og normal snus er men jeg antar den har litt søtere tobakk og ikke så bitter?Correct me if im wrong Endret 20. januar 2008 av BitFrost^ Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Trodde da White bare var svakere jeg da... Lenke til kommentar
Karr Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Vært i sverige i helga, kjøpte med meg litt. Blei to esker Ettan, to Probe, to Skruf sterk, en Grovsnus, en General Onyx. Dessuten har jeg 5 esker General løs hjemme, nå har jeg så det holder en stund. Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Vært i sverige i helga, kjøpte med meg litt. Blei to esker Ettan, to Probe, to Skruf sterk, en Grovsnus, en General Onyx. Dessuten har jeg 5 esker General løs hjemme, nå har jeg så det holder en stund. ESKER?! Lenke til kommentar
Holten Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Han mener sikkert dåser Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 mener sikkert bokser. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 dåser, bokser, esker..who cares Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 White renner mindre. Tror du det er den eneste forskjellen, tar du skammelig feil. Omg, greit den smaker mer. Men hele pointet med white er jo at den renner mindre. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Samma karaktär som General Portion, det vill säga smak med inslag av citrus.White Portion har till skillnad från det vanliga portionssnuset vita portionspåsar. Snuset rinner mindre och smakar längre. Lanserades i februari 2006. Sånn, er det det som skiller white fra orginal? Denne her frister.. Må bare vente på lønn (Og at jeg blir 18:/) Endret 20. januar 2008 av marvol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg