Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Jeg joiner dere jeg!;) Ble 18 for ikke så lenge siden, etter klokka 00.00 gikk jeg på bensinstasjon for å kjøpe snus for første gang! Gikk i skapet å hentet en General Onyx, og gikk så videre til kassa for å betale. Men nei, legitimasjon skulle de ikke se! :tease: Ellers nå er det kjempekjekt å bare gå og prøve ut nye sorter! Trives med det! Har snust i ca. 2 år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan synes du General Onyx var? hvor dyr er den?

 

Føler meg litt millionær, siden snusen er en såkalt luksus-snus. Smaken er grei, et lite hint av lakris og den er sterk. Vet ikke prisen på dagligvarebutikker, men på bensinstasjon var den dyr, ca. 70 kr!

Lenke til kommentar
Vel, det går over etterhvert. Bare drit i om det gjør vondt :) hadde det en stund. Det er vondt akkurat når du tar prisen inn, men etter kanskje 30 sek så blir det bedre :p

Det er jo det som er godt :p Når det svir :D

Hørte noe morsomt på radioen for en stund tilbake:

"En munn uten snus, er som en vei uten grus"

Hahaha,ler hardt av den :p

Endret av BitFrost^
Lenke til kommentar
Var i Sverige igår, ble litt snus, 5 bokser romeo og julietta (eller hva nå den heter :p), 5 grovsnus, 5 skruf sterk, 5 nick and johnny alt porsjon og 7 bokser general løs :)

 

romeo og julietta vs. Monte Cristo? Hva er best? Hvordan er Romeo og Julietta på smak?

Lenke til kommentar
Hei.. Lurer på en ting, hvilken snus ser dere på som den beste begynnersnusen? Har prøvd mocca, men den var slækk, nesten bedre med doc.. Er 16, så er litt nervøs for å bli "ferska" av mor og far samtidig som det sikkert er flaut å bli nekta å kjøpe snus?

Begynn med noe white. Anbefaller Gôteborgs Rapê. Eller du kan gå for noe så enkelt som General White Protion.

 

Edit: Miniportion hvis det ikke skal vises så godt under leppa, men det er mer jentesnus vil jeg anslå. ;)

Endret av TeRnO
Lenke til kommentar
Var i Sverige igår, ble litt snus, 5 bokser romeo og julietta (eller hva nå den heter :p), 5 grovsnus, 5 skruf sterk, 5 nick and johnny alt porsjon og 7 bokser general løs :)

 

romeo og julietta vs. Monte Cristo? Hva er best? Hvordan er Romeo og Julietta på smak?

 

Du blir lei med en gang, men den er god sånn av og til. Tømte nettopp en boks, og merker at jeg begynte å bli lei. En kamerat kjøpte tårn og orket rett og slett ikke de 2 siste boksene.

Lenke til kommentar
Ok, har du noen priser(ikke sånne under leppa ;)) på disse? Vet ikke om jeg egetlig skal begynne å snuse, skal bare prøve det.. Er det flaut å bli nekta å kjøpe snus?

 

Om det er flaut å bli nekta å kjøpe snus er vel opp til hver enkelt persom. Har skjedd et par ganger her, men bryr meg ikke om det ;)

 

Vet ikke helt hvor lurt det er å bare prøve "det" er. Var vel det jeg gjorde og nå er det 195,- ekstra utgifter i uka, men digg er det!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...