Effectiv Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg har sluttet internasjonalt nå! Lenke til kommentar
frentix Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hei. Jeg har snust i litt over 2 mnd nå siden jeg sluttet å røyke. Jeg har et spørsmål til dere som har snust en stund; Har dere begynt å få slik snuslomme som folk snakker om , og er porsjon like "tærende" på tannkjøttet som løs? Jeg begynte med porsjon , men gikk raskt over til løs da det "virker" litt bedre ... hvertfall på meg. Det er da Røda Lacket det går i da jeg liker smaken og den er lettbakt. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hei. Jeg har snust i litt over 2 mnd nå siden jeg sluttet å røyke. Jeg har et spørsmål til dere som har snust en stund; Har dere begynt å få slik snuslomme som folk snakker om , og er porsjon like "tærende" på tannkjøttet som løs? Jeg begynte med porsjon , men gikk raskt over til løs da det "virker" litt bedre ... hvertfall på meg. Det er da Røda Lacket det går i da jeg liker smaken og den er lettbakt. Tja får jo plass til litt større priser nå enn før. Snust i 2 år Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Offroad Lakris på meg snart. Offh bringer tilbake forferdelige minner. Ikke at den er dårlig på noen som helst måte. Den er helt ok. Men på en eksamen jeg hadde i første klasse. Så tok jeg meg en offroad lakris bake, etter ca 20 min så begynte den smuldre, jeg hadde veldig dårlig tid og en av de "vaktene" sto å stirra stygt på meg. Så dum som jeg var, svelget jeg hele greia. Uten noe som helst å skylle ned med! Har aldri hatt så vondt i magen i hele mitt liv, aldri med offroad på meg ihvertfall. Hmm, jeg klarte faktisk å sutte skamslikke og t.o.m spise litt av den uten å bli noe som helst dårlig, fikk bare en klump i halsen p.g.a svelgingen. Suger faen at jeg ikke er herdet mot snus-saft. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Nordpå spytter de ikke ut snusen, de svelger den.. Endret 19. januar 2008 av Svedge Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hehe, noen kompiser sluker jo nesten general løs. o_O Lenke til kommentar
Holten Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Det gjør jeg også, hvis jeg MÅ Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Seriøst Awww, det virker ekkelt. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 I dag er 3 dagen uten Tror jeg skal klare meg jeg Har ikke sug eller noe Doc halslinser er veldig effektivt hehe. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Si meg, hva er vitsen med å slutte? Er jo bare digg... Muligens litt dyrt bare, men det er jo lett verdt det. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Kjøpte ny boks i dag, og det ble Ettan Original Portion. Slapp å vise legg . Dette er min første boks jeg har kjøpt selv (stolt) Nå må jeg snart prøve en under leppen. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Kjøpte ny boks i dag, og det ble Ettan Original Portion. Slapp å vise legg . Dette er min første boks jeg har kjøpt selv (stolt) Nå må jeg snart prøve en under leppen. Den er vond Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Kjøpte ny boks i dag, og det ble Ettan Original Portion. Slapp å vise legg . Dette er min første boks jeg har kjøpt selv (stolt) Nå må jeg snart prøve en under leppen. Har du prøvd å kjøpe mange ganger selv før. Jeg er 15 og jeg får kjøpt på i overkant av halvparten av alle stedene jeg prøver. Jeg ser ikke noe spesielt gammel ut. Jeg er lav og har regulering Tror egentlig ikke de som jobber i butikkene bryr seg så mye om folk under 18 kjøper snus. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nei første gang jeg prøver. Nei enkelte steder er de ikke så nøye. Tror dagligvareforetninger er strengest på kjøp av snus, tobakkforetninger (som jeg kjøpte hos) er ikke fult så strenge. Etter hva jeg har hørt og erfart. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Dagligvarebutkker er strenge, mens på beninstasjoner er det relativt slækt. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Si meg, hva er vitsen med å slutte? Er jo bare digg... Muligens litt dyrt bare, men det er jo lett verdt det. Jeg trener en del, og snusen trekker ned både ytelse og framgangen Og fordi jeg ikke gidder å stresse med det akkurat nå. Ble litt lei smaken på snus, og det fristet ikke lenger Tar det igjen når jeg blir 18 og flytter ut Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Har et lite problem. Har snust en stund nå, og jeg kan ikke snuse mer en 3 priser per dag på "stregen". Etter dette får jeg drit vondt på "strengen" og må snuse på siden. Snuser posjon. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Vel, det går over etterhvert. Bare drit i om det gjør vondt hadde det en stund. Det er vondt akkurat når du tar prisen inn, men etter kanskje 30 sek så blir det bedre Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Vel, det går over etterhvert. Bare drit i om det gjør vondt hadde det en stund. Det er vondt akkurat når du tar prisen inn, men etter kanskje 30 sek så blir det bedre Ok, takker for svar=) Edit: Dette funket bra. Svir nesten ingenting nå^^ Endret 19. januar 2008 av Rockna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg