Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg har snust i litt over 2 mnd nå siden jeg sluttet å røyke. Jeg har et spørsmål til dere som har snust en stund;

Har dere begynt å få slik snuslomme som folk snakker om , og er porsjon like "tærende" på tannkjøttet som løs?

 

Jeg begynte med porsjon , men gikk raskt over til løs da det "virker" litt bedre ... hvertfall på meg. Det er da Røda Lacket det går i da jeg liker smaken og den er lettbakt.

Lenke til kommentar
Hei. Jeg har snust i litt over 2 mnd nå siden jeg sluttet å røyke. Jeg har et spørsmål til dere som har snust en stund;

Har dere begynt å få slik snuslomme som folk snakker om , og er porsjon like "tærende" på tannkjøttet som løs?

 

Jeg begynte med porsjon , men gikk raskt over til løs da det "virker" litt bedre ... hvertfall på meg. Det er da Røda Lacket det går i da jeg liker smaken og den er lettbakt.

 

Tja får jo plass til litt større priser nå enn før. Snust i 2 år

Lenke til kommentar
Offroad Lakris på meg snart.

 

:woot:

 

Offh bringer tilbake forferdelige minner. Ikke at den er dårlig på noen som helst måte. Den er helt ok. Men på en eksamen jeg hadde i første klasse. Så tok jeg meg en offroad lakris bake, etter ca 20 min så begynte den smuldre, jeg hadde veldig dårlig tid og en av de "vaktene" sto å stirra stygt på meg. Så dum som jeg var, svelget jeg hele greia. Uten noe som helst å skylle ned med! Har aldri hatt så vondt i magen i hele mitt liv, aldri med offroad på meg ihvertfall.

 

Hmm, jeg klarte faktisk å sutte skamslikke og t.o.m spise litt av den uten å bli noe som helst dårlig, fikk bare en klump i halsen p.g.a svelgingen. Suger faen at jeg ikke er herdet mot snus-saft. :(

Lenke til kommentar
Kjøpte ny boks i dag, og det ble Ettan Original Portion. Slapp å vise legg :p. Dette er min første boks jeg har kjøpt selv (stolt)

Nå må jeg snart prøve en under leppen.

 

Har du prøvd å kjøpe mange ganger selv før. Jeg er 15 og jeg får kjøpt på i overkant av halvparten av alle stedene jeg prøver. Jeg ser ikke noe spesielt gammel ut. Jeg er lav og har regulering :p Tror egentlig ikke de som jobber i butikkene bryr seg så mye om folk under 18 kjøper snus.

Lenke til kommentar
Si meg, hva er vitsen med å slutte? :wee: Er jo bare digg... Muligens litt dyrt bare, men det er jo lett verdt det.

Jeg trener en del, og snusen trekker ned både ytelse og framgangen ;) Og fordi jeg ikke gidder å stresse med det akkurat nå. Ble litt lei smaken på snus, og det fristet ikke lenger :p Tar det igjen når jeg blir 18 og flytter ut ;)

Lenke til kommentar
Vel, det går over etterhvert. Bare drit i om det gjør vondt :) hadde det en stund. Det er vondt akkurat når du tar prisen inn, men etter kanskje 30 sek så blir det bedre :p

 

Ok, takker for svar=)

 

Edit: Dette funket bra. Svir nesten ingenting nå^^

Endret av Rockna
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...