Athikez Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Krise! kom nettopp hjem, fant ut at jeg mistet snus dåsa på bussen! F***, har så jævli lyst på general løs! Snus lagret mitt er også tomt! Damn!! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Kan noen her maile meg en pris? Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Offroad Lakris på meg snart. Offh bringer tilbake forferdelige minner. Ikke at den er dårlig på noen som helst måte. Den er helt ok. Men på en eksamen jeg hadde i første klasse. Så tok jeg meg en offroad lakris bake, etter ca 20 min så begynte den smuldre, jeg hadde veldig dårlig tid og en av de "vaktene" sto å stirra stygt på meg. Så dum som jeg var, svelget jeg hele greia. Uten noe som helst å skylle ned med! Har aldri hatt så vondt i magen i hele mitt liv, aldri med offroad på meg ihvertfall. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Skal slutte å snuse nå, begynner fra NÅ. Må begynne å spare penger + andre grunner. Wish me good luck. :o Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Skal slutte å snuse nå, begynner fra NÅ. Må begynne å spare penger + andre grunner. Wish me good luck. :o hah, joda. Gudd løkk Lenke til kommentar
Karr Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Offroad Lakris er god, men ikke den beste. Blir litt kvalm av den. Endret 17. januar 2008 av Karr Lenke til kommentar
Holten Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Lykke til Håks Jeg vil vente litt til jeg før jeg slutter Ser ingen grunn enda, heldigvis! Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg vil slutte nå jeg! Men spørsmålet er hvorfor? Jeg får "gratis" snus, har ikke merket noe negativt annet en dårlig kondis og litt dårlig samvittighet siden jeg på en måte går bak ryggen på min mor men who cares about det. Jaja noen her som vil fortelle meg grunner til å slutte? så blir jeg kanskje mer motivert.. Syns det er en dum, men god uvane hehe.. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Noen andre som føler at mandlene på en måte blir større, når de snuser ettan? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Noen andre som føler at mandlene på en måte blir større, når de snuser ettan? Nei? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Noen andre som føler at mandlene på en måte blir større, når de snuser ettan? Nei? Jeg blir så tett i halsen jeg. Men, elsker Ettan forde. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Skal slutte å snuse nå, begynner fra NÅ. Må begynne å spare penger + andre grunner. Wish me good luck. :o Lykke til! Det er ikke så vanskelig som folk skal ha det til! Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Noen andre som føler at mandlene på en måte blir større, når de snuser ettan? Nei? Jeg blir så tett i halsen jeg. Men, elsker Ettan forde. Kan jo være alergi. eller noe annet medisinsk feil med deg Jeg merker ingen forskjell fra merkene annet et smaken og litt effekt om det er noen dager mellom prisene. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ofte når jeg tar en skruf sterk på bussen om morgenen, så merker jeg at jeg får mye mere slim i halsen. Det tetter seg til litt liksom Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Her suttes det på Onico, siden jeg har tenkt til å forlate snusmisbruket. De fysiske abstinensene har vært helt jævlige de to siste dagene, men nå er det bare det psykiske igjen . Lenke til kommentar
Karr Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Svakeste snusen? Mocca, og av de vanligste snusene er General mini portion og de fleste andre mini portion-snusene. Skal man tro infoen om offroad på www.swedish-snus.com, innholder Offroad så og si ingen nikotin i det hele tatt, men dette stemmer nok ikke. Endret 18. januar 2008 av Karr Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Her suttes det på Onico, siden jeg har tenkt til å forlate snusmisbruket. De fysiske abstinensene har vært helt jævlige de to siste dagene, men nå er det bare det psykiske igjen . Hvor lenge har du snusa? Lenke til kommentar
frankmg Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Fikk smake Old Vikings wintergreen på fest i går! Den var sinnsykt god! :O klarte rett å slett ikke å spøtte'n ut neste innkjøp inkluderer en Old Vikings jah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg