Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Offroad Lakris på meg snart.

 

:woot:

 

Offh bringer tilbake forferdelige minner. Ikke at den er dårlig på noen som helst måte. Den er helt ok. Men på en eksamen jeg hadde i første klasse. Så tok jeg meg en offroad lakris bake, etter ca 20 min så begynte den smuldre, jeg hadde veldig dårlig tid og en av de "vaktene" sto å stirra stygt på meg. Så dum som jeg var, svelget jeg hele greia. Uten noe som helst å skylle ned med! Har aldri hatt så vondt i magen i hele mitt liv, aldri med offroad på meg ihvertfall.

Lenke til kommentar

Jeg vil slutte nå jeg! :p Men spørsmålet er hvorfor? Jeg får "gratis" snus, har ikke merket noe negativt annet en dårlig kondis og litt dårlig samvittighet siden jeg på en måte går bak ryggen på min mor :) men who cares about det. Jaja noen her som vil fortelle meg grunner til å slutte? så blir jeg kanskje mer motivert.. Syns det er en dum, men god uvane :p hehe..

Lenke til kommentar
Noen andre som føler at mandlene på en måte blir større, når de snuser ettan?

 

Nei?

:innocent: Jeg blir så tett i halsen jeg. Men, elsker Ettan forde.

Kan jo være alergi. eller noe annet medisinsk feil med deg :p

 

Jeg merker ingen forskjell fra merkene annet et smaken og litt effekt om det er noen dager mellom prisene.

Lenke til kommentar
Svakeste snusen?

 

Mocca, og av de vanligste snusene er General mini portion og de fleste andre mini portion-snusene.

Skal man tro infoen om offroad på www.swedish-snus.com, innholder Offroad så og si ingen nikotin i det hele tatt, men dette stemmer nok ikke.

Endret av Karr
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...