emeritus Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 bahh, uenig i poesien.. White portion er bare digg Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 White portion er ok, men smaker ikke så godt. Ettan er ekte vare. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ettan løs da? Portionen minner for mye om general Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Kjære Ettan, du som er i lomma.La ditt design vær hellig, la din nikotin spre seg i meg, som alkoholen i en god dram. Gi oss hver dag, vår ferske snus. Vi forlater vår skruf, som vi og forlot röda lacket. Led oss ikke inn i white portion, og frels oss fra røyken. For snusen er min, IKKE din. Amen Da er vi enige edit: Hmm hadde jeg ikke lasta opp et bilde av snus samlingen min her? Var vel en 250 bokser ellernoe. Har kasta de nå, måtte ha plass til dvd filmene fra bokklubben Endret 15. januar 2008 av WD40 Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Ettan LØS er elsk Endret 15. januar 2008 av Effectiv Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ettan løs da? Portionen minner for mye om general Løs er greit. Synes ikke portionene minner om general, litt. Men, igjen. Er noe ved Ettan som General ikke har. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 True, demille, true Det lille ekstra "touchet". Lenke til kommentar
Karr Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hmm, jeg er ikke så glad i Ettan. Får vel kjøpe meg noen bokser og teste det fullt ut, men de få gangene jeg har smakt det har jeg ikke blitt helt overbevist. Lenke til kommentar
drz Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Synes ettan og general er to heelt forskjellige snuser. Ettan lukter bedre, smaker bedre og jeg føler at den renner mindre, og det som renner smaker jo uansett mye bedre en det en general produserer Har ikke fått testet løs enda, så kan ikke utale meg om den Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Er det flere enn meg her som bruker porsjon til "vanlig" og løs når man virkelig skal kose seg? For eks nå sitter jeg på LAN med en venn og da er løs et must Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Synes løs og portion gir helt forskjellige rus og gleder, fåretrekker portion som regel, får mest rus av det, mens løs tilfredstiller lysten bedre, varer lenger og bruker ikke opp boksen så fort. Det var nevnt ettan her. Må si det er favoritt snusen min, den og n&j portion veksler jeg ofte mellom. Går det i løs så er det n&j som gjelder der og Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Er det flere enn meg her som bruker porsjon til "vanlig" og løs når man virkelig skal kose seg? For eks nå sitter jeg på LAN med en venn og da er løs et must Yes! Jeg bruker porsjon der det er mest praktisk. På skolen, på kino etc. Løs foretrekkes over porsjon når jeg skal kose med meg film, spille etc. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Rus og rus fru blom Bytter om for å få variasjon jeg. Løs smaker jo både mer og bedre så det er kosesnusen. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg skal til tannlegen neste mandag, og min mor skal selvfølgelig være med (noe hun ikke pleier...). Men kan tannlegen si til mamma at jeg snuser? Legen kommer garanter til å se det, men har legen lov til å si det til mamma? Anyways, Lucky Strike og N&J ftw! Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg skal til tannlegen neste mandag, og min mor skal selvfølgelig være med (noe hun ikke pleier...). Men kan tannlegen si til mamma at jeg snuser? Legen kommer garanter til å se det, men har legen lov til å si det til mamma? Anyways, Lucky Strike og N&J ftw! Ikke lek overasket om tannlegen plustelig bryter ut med noe a la "Hadde vært lurt å legge bort snusen" eller noe i den dur uten å tenke seg om. Hadde jeg vært deg hadde jeg faktisk ringt tannlegen på forhånd om jeg var veldig redd for en pinlig situasjon på tannlegekontoret. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Bestefaren min er tannlege og han så det da jeg oppererte i munnen. Da var moren min der og jeg sa bare "Ja." da han spurte. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ettan LØS er elsk What he said! Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Bestefaren min er tannlege og han så det da jeg oppererte i munnen. Da var moren min der og jeg sa bare "Ja." da han spurte. Sist jeg var hos tannlegen spurte de bare om jeg røkte. Sa bare nei til det. Men at jeg snusa fast. Ok sa hun og førte det inn i journualen min. Men tar du mora di med til tannlegen hver gang? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Haha, du bare sier til mora di at du ikke er dum nok til å ikke klare å gå til tannlegen alene. Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg ble tatt på en skikkelig kjip måte. Jeg snuste på skolen hele tiden. Og tilslutt fikk jeg nedsatt i oppførsel på grunn av det, så de fikk brev hjem. Noe hysterisk de første dagene men de har vel vendt seg til det. Pappa er trønder selv, så alle brødrene og vennene hans bruker snus, så det er ikke akkurat noe nytt for han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg