Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så, jeg er tilbake etter en unødvendig bann. Og jeg skal oppdatere dere litt på min snustid på den uken/de 2 siste ukene. For rundt 2 uker siden skaffet jeg 2 bokser South State, hvor var sitronsmaken tenkte jeg? Jeg fant ut at den SS'en jeg fikk hos en kompis var tørket, så derfor smakte den sitron og stearin lys. De 2 boksene er nå long gone. Forleden kjøpte jeg en boks Montecristo. "Faen for et påske-egg er dette?", tenkte jeg. Tja, luktet té og smaker pepperkake, herlig snus. Kubansk tobakk, hu-fucking-rray. Så den har jeg 6 priser igjen av, slapp av, jeg gir bort til spesielle personer som alltid gir meg.

 

Over til tragedien.

 

Kuktrynet jeg er skulle lukte på en SS boks jeg hadde nesten helt full fordi den hadde ligget i gangen, så jeg tenkte jeg skulle kjenne lukten. Så på vei til å lukte på den klarer jeg faktisk å kaste boksen opp i ansiktet. Så, selfølgelig; alle prisene detter ut. "Kuk meg baklengst", tenkte jeg. Så jeg plukket opp alle prisene og gikk å la meg, og gjemte boksen seff.

 

2-3 dager etterpå skal jeg og mamma til byen, på vei ut døren finner hun en, det hun tror er en hamsterbleie ved dørstokken. "Ka e d hær førnokka?", sier hun. Og ser på meg med Hitlerblikk. "Næææieh, ka kain d være?", sier jeg nervøs i håp om at broren min skal få skylden. Slik gikk det da, selfølgelig...ikke. "Bruke du snus?", sier hun. Og jeg orker ikke å gå rundt å skjule det lengere, så jeg sier "Jepp." Så klikker hun Rambo og tar helt av "KA?! Vet du ikkje at d e hælseskadeli?! D E LIKE FALI SOM RØYK! Du som va helseforbilde mitt (ja, hun sa faktisk det)." Og etter whine, whine og mere whine, så orker jeg ikke mere, så jeg sier "æ gidd fan ikkje være me. ;>", så sier hun desperat som hun er etter kjærlighet og menneskelig kontakt "JOJOJO, æ ska kjøpe dæ snus." Så da var jeg i himmelen "Hurra, snus incoming *Cheer*". Et mikrosekund etter at den tanken streifet meg begynte hun igjen, og igjen. "Like fali som røyk" meg i ræva tenkte jeg. Så til slutt, sa jeg noe jeg ikke skulle ha gjort; "HOLD KJÆFT Å HUT DÆ I BILN!". Da ble det stillt fra den ellers så evigvarende halvknuste radioen. Det tok ikke lange tiden før hun startet i bilen igjen. Bla, bla bla.

 

Når vi kom hjem fikk pappa vite det. Så han sa "Ka d koste for en boks snus for tia?", igjen tenkte jeg "Haha, fy fan, snus på mæ! :D". Så svarer jeg "Æ får hos andre.", da sier han "D DÆR lægg du på hylla med en gang!", jeg ble usikker på om han mente at jeg skulle slutte å ta hos andre, eller slutte å snuse. Men jeg kom fram til at sistnevnte er det mest opplagte. Jeg bare smalt romdøren igjen, og tok en pris.

 

Broren min kom dritings hjem med nye D&C (Dolce & Gabanna dritt elns) briller. Han spurte om det var portion jeg hadde. Og bare sa det var tåpelig, tydelig skuffet.

 

I overigår kom jeg hjem og mamma hadde ryddet rommet (gjør det aldri selv), og til min fortvilelse lå SS boksen min hvor jeg hadde fått litt General Løs hos en kompis, så hvis den bare lå der, tviler jeg på at de egentlig bryr seg like mye som de skulle ha det til.

 

THE END.

Endret av Moonshield
Lenke til kommentar
Underholdene historie Moonshield, men hva hadde brillene til broren din med hele greia å gjøre?

 

At jeg har aldri ledd så mye av han, i en så dyster situasjon, kom han hjem dritings med nye briller han ikke trenger en gang. Firkantige stygge briller. Og jeg bare la det til for å sette litt essens historien min. :p

 

Ty, btw. Herlig å være tilbake. Er i denne tråden jeg blir å henge mest.

 

 

Underpants: Hørte du har holdt deg 2 uker, gz.

Endret av Moonshield
Lenke til kommentar

Jeg har bestemt meg for å ikke bruke snus mere.

(The Gurin formerly known as Kerrigan)

 

Men jeg har en artig historie:

Et par bokser skruf lå "godt gjemt" på rommet; som min mor selvsagt måtte rydde.

-Du Gurin, er ikke disse plastboksene geniale til å ha skruer og mutre i? Hva er de for noe forresten?

/me stappet boksene i lomma mens hun så en annen vei.

Hvor ble boksene av? de var jo her nettopp?

- Eeh. jeg kastet dem. De er totalt uegnet for skruer og mutre Man kan jo ikke se hva som er inni.

- OK.

Lenke til kommentar
Jeg har bestemt meg for å ikke bruke snus mere.

(The Gurin formerly known as Kerrigan)

 

Men jeg har en artig historie:

Et par bokser skruf lå "godt gjemt" på rommet; som min mor selvsagt måtte rydde.

-Du Gurin, er ikke disse plastboksene geniale til å ha skruer og mutre i? Hva er de for noe forresten?

/me stappet boksene i lomma mens hun så en annen vei.

Hvor ble boksene av? de var jo her nettopp?

- Eeh. jeg kastet dem. De er totalt uegnet for skruer og mutre Man kan jo ikke se hva som er inni.

- OK.

 

:!:

 

Så hun aldri under boksen da? >: P

Lenke til kommentar

Facebook gruppe som kalles snusens regler:P

 

Snusens 10 bud:

1. Alltid ha en boks

2. Alltid ha en snus i kjeften, gjerne flere

3. Du skal hedre snusen som om den var din far/mor

4. Du skal ikke misbruke snusens navn

5. Du skal ikke stjele snus, men respektere de som lager det

6. Hjelp alltid en medsnuser i nød

7. Prøv alltid å konvertere ikke-snusere

8. Gjennbruk er ikke tillat, bare i nødsituasjoner

9. Maksimal tid mellom hver snus er 1 minutt, bak gjerne en ny før du tar ut den du har

10. Nyt snusen! Husk at den er din venn, ikke gjør narr av den

 

Snusvettreglene

1. Aldri legg ut på tur uten snusen

2. Vis respekt for snusen

3. Lytt til erfarne snusere

4. Vær rustet mot tragedie, ha alltid en ekstra boks i tilfelle noe går galt

5. Ha gjerne både løs og portion

6. Vend i tide, snu hvis du har glemt snusen

 

 

og et lite dikt.

Kjære General, du som e i lomma.

La ditt design vær hellig, la din nikotin spre seg i meg,

som alkoholen i en god dram.

Gi oss hver dag, vår ferske snus.

Vi forlater vår skruf, som vi og forlot röda lacket.

Led oss ikke inn i white portion, og frels oss fra røyken.

For snusen er min, IKKE din.

Amen

 

 

jeg fant det hvertfall morsomt:=)

Lenke til kommentar
og et lite dikt.

Kjære General, du som e i lomma.

La ditt design vær hellig, la din nikotin spre seg i meg,

som alkoholen i en god dram.

Gi oss hver dag, vår ferske snus.

Vi forlater vår skruf, som vi og forlot röda lacket.

Led oss ikke inn i white portion, og frels oss fra røyken.

For snusen er min, IKKE din.

Amen

Poesi :love:

Lenke til kommentar

Welcome back Moonshield :)

Genial historie.

Kjære General, du som e i lomma.

La ditt design vær hellig, la din nikotin spre seg i meg,

som alkoholen i en god dram.

Gi oss hver dag, vår ferske snus.

Vi forlater vår skruf, som vi og forlot röda lacket.

Led oss ikke inn i white portion, og frels oss fra røyken.

For snusen er min, IKKE din.

Amen

 

 

AMEN!

Endret av M3moreX
Lenke til kommentar
Var det hardt eller? Og hvor lenge hadde du snusa?

Det var på stunder da jeg skulle kose meg at savnet ble størst. Kveldene med diskusjon.no, film eller når jeg skulle ta meg en dusj.

Begynte vel i slutten av syvende, men tok en pause i åttende.

 

Sorry for seint svar.

du burde legge ut bilde av skruf boksene dine underpants

Endret av Addan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...