Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde jeg vært deg Olum, hadde jeg skifta brukernavn/laga ny ASAP. At foreldra dine overvåker deg såpass er jo helt på tryne.

 

Det gidder jeg ikke. Nå som de har funnet ut at jeg snuser, er det ikke så mye mer de kan finne ut av. Jeg og mamma krangla litt og jeg tror faktisk hun har respekt til å ikke lese flere innlegg.

Lenke til kommentar

En gang jeg satt foran dataen og prøvde å bake en pris(nettopp begynt med løssnus, så var ikke helt lett!) hørte jeg plutselig noen som kom opp trappa og gikk mot rommet mitt. Fikk helt panikk og klarte ikke gjøre noe med saken, så når mamma åpna døren til rommet mitt satt jeg med både snusprille og snusboks i henda og kopa :p

 

Før hun rakk å bemerke det selv sa jeg noe slikt som "jeg har begynt med snus". "Det er greit det" svarte hun, eller noe i den dur og ga meg rundstykke og sjokolademelk :dontgetit:

 

Når jeg fortalte det til pappa senere samme dag, bare begynte han å le. Ingen ble sure eller noenting.. Ble litt sjokka da ja.. Dette er vel en 4 år siden eller noe i den dur.

Endret av AlltidRett
Lenke til kommentar
En gang jeg satt foran dataen og prøvde å bake en pris(nettopp begynt med løssnus, så var ikke helt lett!) hørte jeg plutselig noen som kom opp trappa og gikk mot rommet mitt. Fikk helt panikk og klarte ikke gjøre noe med saken, så når mamma åpna døren til rommet mitt satt jeg med både snusprille og snusboks i henda og kopa

 

Før hun rakk å bemerke det selv sa jeg noe slikt som "jeg har begynt med snus". "Det er greit det" svarte hun, eller noe i den dur og ga meg rundstykke og sjokolademelk

 

 

Haha, tidenes! :D

 

Selv har jeg ikke blitt ferska enda. Eller, mor fant en pose i jakkelomma mi en gang, men jeg sa at det var en kompis som hadde gitt meg den bare for at jeg skulle prøve det.

Er 16, har snuset fast siden sommerferien, og litt nå og da i ca. ett år før det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...