El-Deno Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hadde jeg vært deg Olum, hadde jeg skifta brukernavn/laga ny ASAP. At foreldra dine overvåker deg såpass er jo helt på tryne. Lenke til kommentar
andiss Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 nAr jeg ble tatt gikk det fint, mamma ble litt skuffet osv, men jeg fAr lov til A snuse hjemme, hun kjOper snus til meg, og jeg fAr opprettholde den i kjOleskapet har snust i snart 1 Ar og 5-8 mAnder noe rundt der. General lOs the one and only <3 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hadde jeg vært deg Olum, hadde jeg skifta brukernavn/laga ny ASAP. At foreldra dine overvåker deg såpass er jo helt på tryne. Det gidder jeg ikke. Nå som de har funnet ut at jeg snuser, er det ikke så mye mer de kan finne ut av. Jeg og mamma krangla litt og jeg tror faktisk hun har respekt til å ikke lese flere innlegg. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hahaha, så morra di alle innlegga her? Jeg hadde fått helt noia.. Eller vent, hun ville ikke trodd det var meg, men uansett. Morra di virka lol. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 nAr jeg ble tatt gikk det fint, mamma ble litt skuffet osv, men jeg fAr lov til A snuse hjemme, hun kjOper snus til meg, og jeg fAr opprettholde den i kjOleskapet har snust i snart 1 Ar og 5-8 mAnder noe rundt der. x 2. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) En gang jeg satt foran dataen og prøvde å bake en pris(nettopp begynt med løssnus, så var ikke helt lett!) hørte jeg plutselig noen som kom opp trappa og gikk mot rommet mitt. Fikk helt panikk og klarte ikke gjøre noe med saken, så når mamma åpna døren til rommet mitt satt jeg med både snusprille og snusboks i henda og kopa Før hun rakk å bemerke det selv sa jeg noe slikt som "jeg har begynt med snus". "Det er greit det" svarte hun, eller noe i den dur og ga meg rundstykke og sjokolademelk Når jeg fortalte det til pappa senere samme dag, bare begynte han å le. Ingen ble sure eller noenting.. Ble litt sjokka da ja.. Dette er vel en 4 år siden eller noe i den dur. Endret 14. januar 2008 av AlltidRett Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Før hun rakk å bemerke det selv sa jeg noe slikt som "jeg har begynt med snus". "Det er greit det" svarte hun, eller noe i den dur og ga meg rundstykke og sjokolademelk Hahaha! Dagens :!: Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 hahaha n1. hvor gamle er dere som skriver at dere er tatt osv da? jeg er liksom 17 nå, blir 18 mai:p tror de finner ut at jeg snuser snart, håper også litt på det Lenke til kommentar
drz Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 alltidrett, hvor gammel var du da ? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 eg var 17 då eg blei busta. Er 21 nu Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Før hun rakk å bemerke det selv sa jeg noe slikt som "jeg har begynt med snus". "Det er greit det" svarte hun, eller noe i den dur og ga meg rundstykke og sjokolademelk Noe lignende her, hu ble ikke overraska liksom Endret 14. januar 2008 av WD40 Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg kjøpte snus på rema 1000, Ettan. Den hadde gått ut for 4 måneder siden. Hah... Lenke til kommentar
Karr Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 En gang jeg satt foran dataen og prøvde å bake en pris(nettopp begynt med løssnus, så var ikke helt lett!) hørte jeg plutselig noen som kom opp trappa og gikk mot rommet mitt. Fikk helt panikk og klarte ikke gjøre noe med saken, så når mamma åpna døren til rommet mitt satt jeg med både snusprille og snusboks i henda og kopa Før hun rakk å bemerke det selv sa jeg noe slikt som "jeg har begynt med snus". "Det er greit det" svarte hun, eller noe i den dur og ga meg rundstykke og sjokolademelk Haha, tidenes! Selv har jeg ikke blitt ferska enda. Eller, mor fant en pose i jakkelomma mi en gang, men jeg sa at det var en kompis som hadde gitt meg den bare for at jeg skulle prøve det. Er 16, har snuset fast siden sommerferien, og litt nå og da i ca. ett år før det. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 alltidrett, hvor gammel var du da ? Tror jeg var 15 da, mellom 15 og 16 et sted kanskje.. Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Noen som har snus samling de kan legge ut bilde av? Litt gøy å se hvor mye folk har tatt vare på osv Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Snart 17 og snust siden mars/april i fjor, enda ikke tatt, men tror de egentlig vet det da jeg snuser litt hjemme og til enhver tid har to bokser i jakka, gjerne en i bukselomma også. Alle de boksene er temmelig lette å se. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Her er sikkert 1/3 av dåsene mine. Kaster mange, samler på noen..Ikke noe stort.. Lenke til kommentar
Karr Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg har 17 tombokser på rommet, skal se om jeg kan få tatt noe bilde. Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Skal ta et bilde selv når jeg har begynnt og fått litt bokser igjen:) har så veldig få etter en litten rydde periode på rommet. Skal ta et bilde selv når jeg har begynnt og fått litt bokser igjen:) har så veldig få etter en litten rydde periode på rommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg