Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke snus er noe farlig for tennene, men jeg vet at folk som har snust aktivt i noen år kan få problemer med tannkjøttet. Det jeg mener er værst med snus at det koster mye, at det er avhengighetsdannende og at kondisjonen blir dårligere.

Kondisjonen blir dårligere? Er det sånn merkbart dårligere? Har du noen referanser eller kilder til det? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For de som er interessert så har jeg nå gått 12 dager uten noe som helst under leppa. Føler at jeg er over "slutte-stadiet" og er nå på et stadie(?) hvor jeg ikke snuser og ikke har så lyst heller. Det er faktisk en deilig følelse å ikke tenke på det hele tia. Har også fått brukt ukepengene mine på noe fornuftig.

 

Egentlig så vil jeg anbefale det. :)

 

EDIT: 5. plass på poster i Snustråden! :w00t:

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Nice how to check? :)

Sjekke hvor mange innlegg man har her? Trykk på det tallet ved siden av navnet på tråden når du er på mine innlegg. Det tallet som viser hvor mange innlegg det er i tråden.

 

 

Hmm screenshot? :p finner ikke

 

Nvm fant det

Endret av WD40
Lenke til kommentar
Da ble jeg tatt for snus i går. Det gikk greit egentlig, jeg får bare ikke lov til å snuse hjemme.

 

Hvor gammel er du?

 

Mamma lo berre då eg blei busta. Dette var dog for 4 år sidan. På tide å slutte med den jævelskapen, men det er jo så digg!!

 

Satt du med en gigantisk tønne oppi leppa da eller? :p

Endret av Plecto
Lenke til kommentar

Lol ja, satt og gama CS. Plutselig brasa muttern inn på rommet... Kunne jo ikkje spytte snusen på flekken. Nei, det var ikkje mogleg å kome seg unna i det tilfellet nei :p Gjekk jo bra da!

 

Men så noko konstruktivt: Er det nokon her som har erfaringar med Skruf Sterk? Eg snusa for det meste denne då eg var i militæret. Satan til snus, sterk som krutt!

Lenke til kommentar
Syns General pors smaker ganske dritt jeg. Hvertfall så renner den helt sykt fort. Så det er kanskje den snusen jeg syns er verst. Helt vanlig General pors. Romeo y Julieta derimot. Noen andre som har smakt den? Den er helt SYKT god. Jeg kunne nesten spist den, så god er den. Den lukter i tillegg som den smaker. Har til og med vist den til noen andre jenter som hater snus, og de forteller at den faktisk lukter godt. Den er produsert av de samme som lager de Cubanske Cigarene Romeo y Julieta. Står til og med: "Swedish snus made from the finest hand-selected tobaccos". Genialt. Er min helt klare favoritt. Eneste ulempen er at de ikke har så alt for mye nikotin i. Altså vanlig nikotin som den vanlige snus. Men Skruf har jo da en del. Så om man er skikkelig keen på bare å få nikosjokk fyrer man seg jo gjerne opp en Skruf eller Skruf Stark helst. Montecristo er også av noe av samma type som Romeo, men den renner fortere, og Romeoen er hakket bedre på smak. Romeoen koster kanskje 2 kr mer enn vanlig snus, men er helt klart verdt det. Metallboks i tillegg. Eneste som er dumt er at nesten ingen steder selger Romeoen. Her i Ski er det bare to steder av ca 10-12 du får kjøpt den på.

 

Helt enig. General løs er ille, men Romeo Y Julieta er helt fantastisk.

Skal over til Sverige i morra å kjøpe med; 1 boks General Onyx, 2 LD Black portion, 2 skruf stärk løs og en Phantom løs. Jeg har ikke smakt de enda (bortsett fra skrufen), det blir bra. :)

Noen som har prøvd LD black portion?

Lenke til kommentar
Da ble jeg tatt for snus i går. Det gikk greit egentlig, jeg får bare ikke lov til å snuse hjemme.

 

Hvordan ble du busta?

 

Ok, jeg kan fortelle hele historien, men den er litt smålang. Etter jeg hadde vært på HW-treffet spurte mamma om hun kunne få se på innleggene mine. Jeg sa "Nei, det kan du ikke. Du må uansett ha bruker der" (Hvit løgn). Når jeg ikke var hjemme gikk hun på google og søkte "olum, norkse sider". Hun visste at brukernavnet mitt var Olum siden jeg har det som kallenavn ellers. Jeg fikk melding av henne om at hun kan lese fødselsdato og fullt navn i profilen min + at hun kan lese alle innleggene mine. Nederst i meldingen sto det "PS: Snus under forhuden?". Da skjønte jeg at hun hadde vært inne på denne tråden. Når jeg senere møtte henne spurte hun "Er det noe du har begynt med?". "Ja, snus" svarte jeg "Jeg har snust siden sommerferien og jeg kommer ikke til å slutte". JEg fant også ut at hun hadde hatt mistanke før hun leste innleggene mine. Hun sa at hun var skuffet, men at det ikke var noe hun kunne gjøre med det. Jeg får ikke snuse hjemme eller ha snusen i kjøleskapet.

 

Da ble jeg tatt for snus i går. Det gikk greit egentlig, jeg får bare ikke lov til å snuse hjemme.

 

Hvor gammel er du?

 

16 i februar.

Lenke til kommentar

da jeg ble tatt med snus ble folka mine sure og trodde ikke på meg da jeg sa at jeg gjorde det fast og hadde gjort det i et år nå... fikk en uke husarrest og en del mindre penger ... tror de veit hva omtrent hele ukelønna min brukes opp på liksom. det de ble mest sure for var at jeg hadde løyet om det til dem før og at jeg hadde holdt det hemmelig. men alt i alt var det ganske deilig å bli busta. det falt en stein fra hjertet mitt likeom :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...