El-Deno Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ble tre nye bokser i dag som jeg kjøpte på en kioskSkruf kostet 65,- per boks nå. Og på nærmeste butikk kostet det 56,- Overraskende nok, kosta Skruf Sterk 63 på mix. Trodde det var helt oppi 70, det er det iværtfall på Esso her. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) General koster 77 her nå På bensinstasjon altså! Endret 10. januar 2008 av Holten Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 general koster 61kr her nå. Så jeg kjøper heller göteborg rape til 50kr(: Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) prøvde ettan her om dagen, fy faen for en stygg snus. Tror jeg holder meg til Skruf.^^ Hah, altså Ettan er helt herlig. Sammenlignet med Skruf er den i en klasse for seg selv. Skruf er noe av det verste jeg vet, synes den renner for mye og har altfor merkelig smak. (skruf stärk that is) Ettan er hot shit<3 Her koster General 65.. Endret 10. januar 2008 av Demille Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 general koster 61kr her nå. Så jeg kjøper heller göteborg rape til 50kr(: 11 kr.. big deal Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 11 kr er big deal når man kjøper en boks annenhver dag ja. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 ikke nok til at jeg hadde bytta. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Derfor jeg handler på billigere steder Skruf for 50-53 kr. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 ikke nok til at jeg hadde bytta. har jo egentlig ikke bytta, har ingen fast snus.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 11 kr er big deal når man kjøper en boks annenhver dag ja.Nja.... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hah, altså Ettan er helt herlig. Sammenlignet med Skruf er den i en klasse for seg selv. Skruf er noe av det verste jeg vet, synes den renner for mye og har altfor merkelig smak. (skruf stärk that is) Enig i at skuf renner en del og smaken er ikke akkurat god, men når det kommer til effekt så er skruf knakende god. Spesielt Sterk, men vanlig Skruf er også meget, meget sterk og god. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Noen andre enn meg som MÅ pakke løsen i en firkant? Ser at alle mine venner som snuser pakker den til en kule eller en tønne. Men jeg MÅ bare lage de firkantet (ikke kvadrat mend rektangel ) fordi den skal se fin ut Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hva er det mange av dere klager over? Betalt 70 kr boksen i over et år.. Mye koster boksen i sverige nå? Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Pleier for det meste snuse skruf så kjøpte jeg røda lacket porsjon her om dagen pga. butikken ikke hadde mer skruf igjenn. Det må jeg si, det var noe av det verste jeg har smakt. No offence røda lacket snusere. Kan det ha seg at jeg har snust meg vandt til skruf og derfor smaker alt annet ekkelt eller er det bare at mine smaksorganer ikke var tilpasset røda lacket. Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Er nok ikke bare deg, jeg synes røda lacket er den værste porsjon snusen som er på markedet i dag Lenke til kommentar
holsv1 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Var å kjøpte meg en boks med onyx nå... Elsker den opstillinga de har i boksen Måtte bare ta et bilde av det Endret 11. januar 2008 av holsv1 Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Pleier for det meste snuse skruf så kjøpte jeg røda lacket porsjon her om dagen pga. butikken ikke hadde mer skruf igjenn. Det må jeg si, det var noe av det verste jeg har smakt. No offence røda lacket snusere. Kan det ha seg at jeg har snust meg vandt til skruf og derfor smaker alt annet ekkelt eller er det bare at mine smaksorganer ikke var tilpasset røda lacket. Enig. RL porsjon er latterlig dårlig. Løsen er vel grei under tvil. Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ja, løsen er faktisk ikke så værst, men ikke den jeg prioriterer først. Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Personlig liker jeg General vanlig porson og løs syntes RL løs lukter som fisk og er ikke spesiell god .. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Syns General pors smaker ganske dritt jeg. Hvertfall så renner den helt sykt fort. Så det er kanskje den snusen jeg syns er verst. Helt vanlig General pors. Romeo y Julieta derimot. Noen andre som har smakt den? Den er helt SYKT god. Jeg kunne nesten spist den, så god er den. Den lukter i tillegg som den smaker. Har til og med vist den til noen andre jenter som hater snus, og de forteller at den faktisk lukter godt. Den er produsert av de samme som lager de Cubanske Cigarene Romeo y Julieta. Står til og med: "Swedish snus made from the finest hand-selected tobaccos". Genialt. Er min helt klare favoritt. Eneste ulempen er at de ikke har så alt for mye nikotin i. Altså vanlig nikotin som den vanlige snus. Men Skruf har jo da en del. Så om man er skikkelig keen på bare å få nikosjokk fyrer man seg jo gjerne opp en Skruf eller Skruf Stark helst. Montecristo er også av noe av samma type som Romeo, men den renner fortere, og Romeoen er hakket bedre på smak. Romeoen koster kanskje 2 kr mer enn vanlig snus, men er helt klart verdt det. Metallboks i tillegg. Eneste som er dumt er at nesten ingen steder selger Romeoen. Her i Ski er det bare to steder av ca 10-12 du får kjøpt den på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg