Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

spørs litt hvor vandt du er til å snuse løs vil jeg si. Er selv ikke så vandt til det og jeg synes RL er mye "glattere" i munnen og begynner å renne mer enn general.. Har ikke snust mer enn 2 bokser RL men allikevel.

Er vel bare å teste ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen asså. Fikk tilbud i butikken i går å få skruf til 25kr boksen, fordi den var gått ut i slutten av 2007. Holdt kjølig og alt, så jeg tenkte jeg skulle slå til.

Hadde klar 200kr, og tenkte det sku bli kos med 8 bokser. Men neeeida, neste dag var det utsolgt, selvom det var en liten kjosk og de hadde mange ruller igjen.

Endte opp med 3 skruf sterk istedenfor.

Foresten jeg var hos tanlegen for en liten stund siden, og de sa jeg hadde utrolig bra tannkjøtt.

Har snust en god stund, 10mnd tid.

Lenke til kommentar
Hvordan vet du at jeg heter Kenneth og er iskald når det gjelder stjeling? :O

Kiwi i kristiansand er alltid fin å ''låne'' litt fra :)

I didnt! Jeg er bare synsk :ph34r: haha. Nei jeg har en som heter Kenneth i klassen. Bor i bergen tho, så ikke deg :) Men han er vill når det gjelder stjeling :p Han har til og med brøte seg inn i en kiwi på nattes tid bare for å stjele snusskapet :roll:

Ja fikk han stjåle snus-skapet?

Lenke til kommentar

For å få litt klarhet til det bak i tråden:

Diplomat er produsert av F&L Snus og har ingenting med General å gjøre, Kronan av Swedish Match (det er forøvrig General også, "General" er ingen produsent), og Knox produseres av Skruf AB.

Lenke til kommentar
Hvordan vet du at jeg heter Kenneth og er iskald når det gjelder stjeling? :O

Kiwi i kristiansand er alltid fin å ''låne'' litt fra :)

I didnt! Jeg er bare synsk :ph34r: haha. Nei jeg har en som heter Kenneth i klassen. Bor i bergen tho, så ikke deg :) Men han er vill når det gjelder stjeling :p Han har til og med brøte seg inn i en kiwi på nattes tid bare for å stjele snusskapet :roll:

Ja fikk han stjåle snus-skapet?

Ja men han ble tatt fordi de brukte hannes båt :p det var ute på landstedet hannes xD

Lenke til kommentar
Restesnus ja. Og, hvordan er den da "dårligere"? For, den er vel ikke det..?

Sikkert alt det som faller utenfor boksen når de slenger snus oppi den på fabrikken. Så føres all overflødig snus ned en renne og ned til "Kronan-kjelleren" hvor alle de polske gjestearbeiderne pakker snus for hånd. Billig og effektivt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...