c7Nn Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 spørs litt hvor vandt du er til å snuse løs vil jeg si. Er selv ikke så vandt til det og jeg synes RL er mye "glattere" i munnen og begynner å renne mer enn general.. Har ikke snust mer enn 2 bokser RL men allikevel. Er vel bare å teste Lenke til kommentar
frankmg Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Så du synes at den renner mere? :/ liker ikke så mye renning Skal prøve etter jeg har brukt opp dåsa her ^^ Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ja, det er absolutt verdt å prøve den. Jeg snuser til vanlig general løs, men RL er god til litt variasjon Lenke til kommentar
rublings Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Faen asså. Fikk tilbud i butikken i går å få skruf til 25kr boksen, fordi den var gått ut i slutten av 2007. Holdt kjølig og alt, så jeg tenkte jeg skulle slå til. Hadde klar 200kr, og tenkte det sku bli kos med 8 bokser. Men neeeida, neste dag var det utsolgt, selvom det var en liten kjosk og de hadde mange ruller igjen. Endte opp med 3 skruf sterk istedenfor. Foresten jeg var hos tanlegen for en liten stund siden, og de sa jeg hadde utrolig bra tannkjøtt. Har snust en god stund, 10mnd tid. Lenke til kommentar
Leif1990 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvordan vet du at jeg heter Kenneth og er iskald når det gjelder stjeling? :OKiwi i kristiansand er alltid fin å ''låne'' litt fra I didnt! Jeg er bare synsk haha. Nei jeg har en som heter Kenneth i klassen. Bor i bergen tho, så ikke deg Men han er vill når det gjelder stjeling Han har til og med brøte seg inn i en kiwi på nattes tid bare for å stjele snusskapet Ja fikk han stjåle snus-skapet? Lenke til kommentar
Gneldre Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 For å få litt klarhet til det bak i tråden: Diplomat er produsert av F&L Snus og har ingenting med General å gjøre, Kronan av Swedish Match (det er forøvrig General også, "General" er ingen produsent), og Knox produseres av Skruf AB. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du gneldre visste litt, vet du hvorfor kronan er billigere? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du gneldre visste litt, vet du hvorfor kronan er billigere? Antagelig fordi den er billigere å produsere. Sikkert restesnus. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Men er det ikke nesten bare avgifter vi betaler når vi kjøper snus da? noe alla sprit. Noen som vet hvor mange kr det er i avgifter og sånt pr boks, løs og porsjon? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg snuser ikke nå lengere men husker jeg snuste Skruf sterk før Broren min snuser "kronan" og "gøterborg rapè" så han er ganske utradisjonel Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvordan vet du at jeg heter Kenneth og er iskald når det gjelder stjeling? :OKiwi i kristiansand er alltid fin å ''låne'' litt fra I didnt! Jeg er bare synsk haha. Nei jeg har en som heter Kenneth i klassen. Bor i bergen tho, så ikke deg Men han er vill når det gjelder stjeling Han har til og med brøte seg inn i en kiwi på nattes tid bare for å stjele snusskapet Ja fikk han stjåle snus-skapet? Ja men han ble tatt fordi de brukte hannes båt det var ute på landstedet hannes xD Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hørte mye godt om South State her så jeg måtte prøve den ut. Mitt inntrykk er at det er en general, bare at den lukter godt. Svært liten effekt også. Lenke til kommentar
Tuffey Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 hvordan er general sterk egentli? sikkert postet før her men orker ikke å se etter (a) Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 syntes ikke at den er noe særlig, den er heller ikke noe "sterk" som de kaller den. Og siden det er hvit porsjon så smaker den ingenting heller Men grei om du liker bare å ha noe under leppa uten å merke noe annet Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kronan er restsnus fra General ja, så smaker jo ganske likt. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Restesnus ja. Og, hvordan er den da "dårligere"? For, den er vel ikke det..? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Restesnus ja. Og, hvordan er den da "dårligere"? For, den er vel ikke det..? Sikkert alt det som faller utenfor boksen når de slenger snus oppi den på fabrikken. Så føres all overflødig snus ned en renne og ned til "Kronan-kjelleren" hvor alle de polske gjestearbeiderne pakker snus for hånd. Billig og effektivt. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Haha, tard. Nei det jeg har hørt hvertfall, det med de polske arbeiderne stemmer nok ikke men Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvorfor skulle snusen som kom utafor boksen være noe dårligere? Er jo helt den samme snusen som den som er oppi generalboksen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg