BakerHansen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Begynner å lure litt når billigutgaven koster nesten halvparten av orginalen. Hvor har de stramma inn? Kvaliteten? Smaker den som General? Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg vet faktisk ikke.. har aldri prøvd den. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er ikke Diplomat billigmerket til General? Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Og hvorfor skulle du bry deg Underpants? Du skulle jo slutte Hvordan gikk det? Sist gang jeg så diplomat var den like dyr som general tror jeg. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har igjen 4 poser, og det er 3 dager til jeg får lønning. Er blakk atm, dette kommer til å gå dårlig. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Begynner å lure litt når billigutgaven koster nesten halvparten av orginalen. Hvor har de stramma inn? Kvaliteten?Smaker den som General? vet ikke hva dem har stramma inn på men det smaker ikke så langt unna general . Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Den smaker ikke dårlig hvertfall Men ja, man kan lure på hva som er strammet inn... Boksen kanskje? Men det blir vel neppe 20kr Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Og hvorfor skulle du bry deg Underpants? Du skulle jo slutte Hvordan gikk det? Holdt meg siden nyttårsaften. Tungt noen ganger, men det går bedre nå. Veit ikke hvorfor jeg henger her fortsatt, men. Kanke noe for det. Takk som spør btw. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Og hvorfor skulle du bry deg Underpants? Du skulle jo slutte Hvordan gikk det? Holdt meg siden nyttårsaften. Tungt noen ganger, men det går bedre nå. Veit ikke hvorfor jeg henger her fortsatt, men. Kanke noe for det. Takk som spør btw. Hvorfor slutte? Økonomi? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Og hvorfor skulle du bry deg Underpants? Du skulle jo slutte Hvordan gikk det? Holdt meg siden nyttårsaften. Tungt noen ganger, men det går bedre nå. Veit ikke hvorfor jeg henger her fortsatt, men. Kanke noe for det. Takk som spør btw. Hvorfor slutte? Økonomi? Ja. Og tenna. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Ja. Og tenna. Har du seriøst fått tannskader? Blir nervøs her. Tannlege på torsdag! Endret 8. januar 2008 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Veit ikke om jeg har fått det, men blir jo litt paranoid. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Den smaker ikke dårlig hvertfall Men ja, man kan lure på hva som er strammet inn... Boksen kanskje? Men det blir vel neppe 20kr det er i alle fall 45g i en boks kronan ikke 50g som i general Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Begynner å lure litt når billigutgaven koster nesten halvparten av orginalen. Hvor har de stramma inn? Kvaliteten?Smaker den som General? Kronan er ganske god egentlig, vanskelig å beskrive hvordan en snus smaker da. Den smaker snus liksom Knox er billigsnusesn til General Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Begynner å lure litt når billigutgaven koster nesten halvparten av orginalen. Hvor har de stramma inn? Kvaliteten?Smaker den som General? Kronan er ganske god egentlig, vanskelig å beskrive hvordan en snus smaker da. Den smaker snus liksom Knox er billigsnusesn til General Er ikke Knox billigmerket til Skruf...? Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Knox er billigmerket til skurf ja. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Så 5 gram mindre og en litt billigere boks er det jeg får? Fortsatt ikke 20 kroner. Får vel bli et mysterium dette Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg tror ikke snus er noe farlig for tennene, men jeg vet at folk som har snust aktivt i noen år kan få problemer med tannkjøttet. Det jeg mener er værst med snus at det koster mye, at det er avhengighetsdannende og at kondisjonen blir dårligere. Lenke til kommentar
frankmg Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Unnskyld for at jeg er for lat til å søke, men hvordan er renninga til RL? Jeg snuser General løs, men jeg er ikke så flink til å bake, så jeg lurte på om RL rant mye i forhold til generalen? Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Personlig synes jeg den renner mindre, og har en god smak. En helt grei snus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg