Intern Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Da fikk jeg tilbake fra posten. De har lagt til 280 kroner.. dvs over 400 kroner for 5 bokser snus. Jaja, det var min buysnus handel i dette liv. Billigere å handle på rimi.. 8000073[/snapback] Den var kjedelig! Personlig kommer jeg aldri til å handle derfra. Begynner å se litt popit.no tendenser her ja... skjerpings folkens 8000045[/snapback] Du snakker av erfaring? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Med tanke på hvordan den forrige tråden utviklet seg; Ja. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Da fikk jeg tilbake fra posten. De har lagt til 280 kroner.. dvs over 400 kroner for 5 bokser snus. Jaja, det var min buysnus handel i dette liv. Billigere å handle på rimi.. 8000073[/snapback] Forstår ikke helt hvordan de kan legge på toll. Den var vel under tollgrensa? Og det er kun 5 bokser, som er under grensa for hva som er tillatt å ta med inn i landet. Som da skal føre til at man ikke trenger å fortolle. Hvorfor skal man da betale masse spenn for å få dette inn i Norge? Foreslår vi dropper OT. Så slipper vi å ende opp med å ødelegge denne tråden som den andre. Lenke til kommentar
sekt Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Da fikk jeg tilbake fra posten. De har lagt til 280 kroner.. dvs over 400 kroner for 5 bokser snus. Jaja, det var min buysnus handel i dette liv. Billigere å handle på rimi.. 8000073[/snapback] Forstår ikke helt hvordan de kan legge på toll. Den var vel under tollgrensa? Og det er kun 5 bokser, som er under grensa for hva som er tillatt å ta med inn i landet. Som da skal føre til at man ikke trenger å fortolle. Hvorfor skal man da betale masse spenn for å få dette inn i Norge? 8000927[/snapback] Skjønner det ikke helt selv. Men snus er jo tobakksvare, og det er vel avgiftsbelagt iflg. norske tollbestemmelser? Men det var skrevet på pakken verdi og det hele, og det var 150 kroner. 5 bokser er jo også lovlig. Så litt surt.. Var i det minste god snus da. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Sånn, nå har jeg lest reglene! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Sånn, nå har jeg lest reglene! 8002420[/snapback] Flott! Tror jeg må skaffa meg noe snus til jeg skal på LAN i vinterferien. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Det må jeg også. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hmm... jeg skal kjøpe en ny boks snus i morgen, men jeg vil ha noe annet enn skrüf portion. Jeg tok en kikk på første siden her, men jeg var ikke helt sikker... skriver en lista over hva jeg vil ha jeg. - Det må være blæie - Noe jeg kan kjøpe i Norge oooog.. det var alt takker på forhånd. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hvorfor må det være bleie? Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Er det sant at man kaster opp hvis man har i snusen etter virkninga er borte? Det fikk jeg høre første (og eneste) gang jeg prøvde snus (på mandag) Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hmm... jeg skal kjøpe en ny boks snus i morgen, men jeg vil ha noe annet enn skrüf portion. Jeg tok en kikk på første siden her, men jeg var ikke helt sikker...skriver en lista over hva jeg vil ha jeg. - Det må være blæie - Noe jeg kan kjøpe i Norge oooog.. det var alt takker på forhånd. 8002831[/snapback] jeg vil annbefale Nick & johnny portion til deg. jeg synes den er god Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hvorfor må det være bleie? 8002858[/snapback] Fordi jeg foretrekker det Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Er det sant at man kaster opp hvis man har i snusen etter virkninga er borte? Det fikk jeg høre første (og eneste) gang jeg prøvde snus (på mandag) Nei dette er ikke sant. Innen den tiden snusen begynner å miste virkningen så begynner den å renne. Dette kan føre til at du spyr opp hvis du ikke takler det. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Ææsj, rennende snus er det forskjell på pose og løs sånn sett? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Eneste forskjellen er at pose renner mer enn løs og den begynner å renne etter mindre tid og pose er som oftest svakere enn løs etter det jeg har erfart. Endret 22. februar 2007 av Luchy Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 jeg syns løs snus ser ekkelt ut Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Det kan godt se ekkelt ut, men det er nå opp til en vær person å bestemme. Jeg så i profilen din og fikk vite at du er jente. Som oftest så snuser jenter pose. Vet egentlig ikke hvorfor. Men har du tenkt å prøve/begynne å snuse? Endret 22. februar 2007 av Luchy Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Kanskje alle jenter syns posesnus er mindre ekkelt men jeg har ikke tenkt å begynne å snuse, jeg røyker heller men bare litt ^^, syns snus er stygt, iallfall på jenter Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Vel røyk er jo mye mer skadelig, men det finnes forskjellige smaker på snus. Kanskje du finner en du liker? Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Nja, men jeg vil ikke snuse pga utseendet Den ene gangen var det mørkt og vi lå der og så på film det var ganske koselig egentli, alle lå der med snus, Skruf Tranebær. Den smakte godt til og med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg