El-Deno Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Eller gjør som en kompis av meg på fylla,snus med forhuden. Picture or it didn't happen Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Tviler på det.Fjortisfylla ftw. Ah, så da er vi enige om at "vennen" din ikke likte det. Det er flere ishockeyspillere som gjør det, så jeg ville ikke kalt det helt fjortis. Funker fett btw. Hvilke andre spennende steder kan man putte snusen? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Kvinner som deg kan jo prøve mellom kjønnsleppene. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Nå gikk denne diskusjonen way for langt Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ahaha, jeg har og prøvd å snuse med forhuden Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Affyfaen, hva tenker dere på?! Edit: Rett og slett ubekvemt. Endret 7. januar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Uff, jeg grøsser ved tanken av snus under forhuden. Det vil bli som første gang jeg snuste, da svei det noe jævlig. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Kvinner som deg kan jo prøve mellom kjønnsleppene. Det frister ei. så, dere som har prøvd under forhuden, del deres opplevelser. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Tror ikke vi bør gå lengre med den diskusjonen. Hva synes folket om General porsj? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hva synes folket om General porsj? Bajs. Eneste som duger av General, synes jeg, er løs. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Nei nvm. General Løs er snadder. Endret 7. januar 2008 av Moonshield Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Kan jo poste litt artige facts jeg fant på Swedish Match: Fakta om snus Drøyt 300 000 nordmenn snuser, derav 162 000 daglig. Stadig flere norske kvinner begynner å snuse. Cirka 39 000 bruker snus, derav omtrent 9 000 daglig. Den norske snusbrukeren har høyere utdannelse og inntekt enn nordmenn flest.* Røykingen minsker og mange velger å gå over til snus. Av de som snuser daglig, er ca. 51,5 % tidligere røykere.* Røykeforbudet på restauranter og utesteder gjør at menn bytter sigaretten mot snus. 20 prosent av norske menn velger snus når de ikke kan røyke, mens 5 prosent velger nikotinpreparater. Blant kvinnene er andelen 5 respektive 4 prosent.** Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 General løs er best Men synes general sterk portion heller ikke er så værst.. Lenke til kommentar
per_andre Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 porsjon snus under armen er jo en klassiker general løs som man ikke baker det beste, baker man den blir jo all nikotinen borte Lenke til kommentar
holsv1 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) General er best i løs ja, men jeg liker også Onyx ganske bra Endret 7. januar 2008 av holsv1 Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg synes Onyx og Sterk smaker nesten det samme Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Noen sier at nick&johnny og Skruf sterk er like sterke, men jeg reagerer mye mer på skruf'n enn nick&johnny. Med n&j føles det bare behagelig, som jeg føler med general. Mens skruf merker jeg mye mer. Er ikke så veldig erfaren snuser men.. Er de like sterke? Lenke til kommentar
frankmg Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er flere ishockeyspillere som gjør det, så jeg ville ikke kalt det helt fjortis. Funker fett btw. Har aldri hørt om, men fullt mulig.. er selv ishockeyspiller, så vet at snusen har lett for å dette ut under en hard nok takling. Men skal nok ikke prøve under forhuden Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har testet ut en del forskjellig det siste og kommet frem til at grovsnus og kronan er kurante merker for meg, lurer bare på hvorfor kronan koster 40 og ikke 60, noen som vet? Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kronan er vell et billigmerke produsert av general ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg