Lurvefranzen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hm, ble litt småredd hinn dagen da jeg hørte at en av mine venner hadde vært til tannlegen. Der hadde han fått beskjed om at han måtte slutte, for det var begynt å tære på slimhinnen hannes eller noe. Jeg tenker egentlig ikke over skadene ved snus, fordi jeg ikke snuser så alt for mye selv. Men tross alt kan det være skumle saker. Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Har aldri hatt et stort problem med å få kjøpt:) spør di etter legg sier man bare: Jeg har akkurat fylt 18 så har ikke fått visa kortet mitt enda har funket sikkert 10 ganger på meg men får jo beskjed om å komme å vise det en annen dag, men da får man bare bytte på butikkene Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Har aldri hatt et stort problem med å få kjøpt:) spør di etter legg sier man bare: Jeg har akkurat fylt 18 så har ikke fått visa kortet mitt enda har funket sikkert 10 ganger på meg men får jo beskjed om å komme å vise det en annen dag, men da får man bare bytte på butikkene hehe, den var god, må testes. Jeg sier som oftes bare nei jeg, men da sier de jo "dessverre" ofc eller så blir jeg ikke spurt Gleder meg til Mai, da blir jeg 18! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hvordan er er det med å bestille snus over nettet? Mener de har vært diskutert her før. Da kan man vell handle billig snus fra utlandet og få i posten? Eller var det noe med toll, mva og lignende? Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Har selv vurdert å kjøpe fra http://swedish-snus.com/en/usd/snus/shop/snus_shop_home men er usikker på når det gjelder toll og sånt.. Lenke til kommentar
............... Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 det står om det sånn 100 ganger bakover i tråden Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 det står om det sånn 100 ganger bakover i tråden Tro meg, det er ikke alltid like enkelt å finne igjen ting i alt spammet i denne 307sider-lange tråden. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 det står om det sånn 100 ganger bakover i tråden Tro meg, det er ikke alltid like enkelt å finne igjen ting i alt spammet i denne 307sider-lange tråden. Hvis vi noen gang lager en "snustråden v5!" Så burde det være noe av det vi har i førsteposten sammen med snus vurderingene Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 det står om det sånn 100 ganger bakover i tråden Da kan vell du vise meg hvor? Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg vil ha! USB FridgeDo you want to keep your snus or soft drink cool at the office? The USB fridge solves that for you, just plug it in your computers USB socket and you are good to go. Built-in lighting. The fridge contents will be cooled down to about 8,5ºC in approx 5 minutes. So why not chill your snus?! Size: 194x90x90 mm. Lenke til kommentar
zilixiz Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hvor får man kjøpt den??? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Ahahha den har jeg. Koster 300 kr på teknikmagasinet. Btw noobs kan dere ikke bare fortelle foreldra at dere snuser og få de til å kjøpe? ALLE venna mine snuser og foreldra dems veit det og kjøper til de nei lol er den så billig nå http://teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?templ...mp;artnr=490816 Endret 6. januar 2008 av WD40 Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Ahahha den har jeg. Koster 300 kr på teknikmagasinet. Btw noobs kan dere ikke bare fortelle foreldra at dere snuser og få de til å kjøpe? ALLE venna mine snuser og foreldra dems veit det og kjøper til de nei lol er den så billig nå http://teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?templ...mp;artnr=490816 Hvor lang usb kabel følger med til det kjøleskapet:P? BTW: har du noen bra måte man kan formulere settninga når man sier det til foreldra?? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Ahahha den har jeg. Koster 300 kr på teknikmagasinet. Btw noobs kan dere ikke bare fortelle foreldra at dere snuser og få de til å kjøpe? ALLE venna mine snuser og foreldra dems veit det og kjøper til de nei lol er den så billig nå http://teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?templ...mp;artnr=490816 Hvor lang usb kabel følger med til det kjøleskapet:P? BTW: har du noen bra måte man kan formulere settninga når man sier det til foreldra?? halvmeter kanskje Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Ahahha den har jeg. Koster 300 kr på teknikmagasinet. Btw noobs kan dere ikke bare fortelle foreldra at dere snuser og få de til å kjøpe? ALLE venna mine snuser og foreldra dems veit det og kjøper til de nei lol er den så billig nå http://teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?templ...mp;artnr=490816 Hvor lang usb kabel følger med til det kjøleskapet:P? BTW: har du noen bra måte man kan formulere settninga når man sier det til foreldra?? Bør ikke si det;) bare la en snus boks ligge åpent på rommet, se hva reaksjonen er. beste måte Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 gjorde det samme ved et uhell glemte å stenge igjen ene skuffen før jeg dro på skolen og da jeg kom hjem spurte mamma meg om hva jeg hadde begynt med . hun ble litt skuffa men det gikk bra Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 gjorde det samme ved et uhell glemte å stenge igjen ene skuffen før jeg dro på skolen og da jeg kom hjem spurte mamma meg om hva jeg hadde begynt med . hun ble litt skuffa men det gikk bra Hahha samma her, bare at det var med hasj da Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 har liksom allerede gjort det, men de spurte bare om den var min.. selvfølgelig sa jeg nei da men og den andre gangen jeg gjorde det , tok bare pappa den fordi han trodde det var sin og at han hadde glemt den her. Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg sa det i går jeg Hadde sagt det til mamma forje uke og nå var det å si det til pappa.. Ble litt skuffet osv, men går nok bedre etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg