Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Hm, ble litt småredd hinn dagen da jeg hørte at en av mine venner hadde vært til tannlegen. Der hadde han fått beskjed om at han måtte slutte, for det var begynt å tære på slimhinnen hannes eller noe.

Jeg tenker egentlig ikke over skadene ved snus, fordi jeg ikke snuser så alt for mye selv. Men tross alt kan det være skumle saker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri hatt et stort problem med å få kjøpt:) spør di etter legg sier man bare: Jeg har akkurat fylt 18 så har ikke fått visa kortet mitt enda :) har funket sikkert 10 ganger på meg :p men får jo beskjed om å komme å vise det en annen dag, men da får man bare bytte på butikkene

Lenke til kommentar
Har aldri hatt et stort problem med å få kjøpt:) spør di etter legg sier man bare: Jeg har akkurat fylt 18 så har ikke fått visa kortet mitt enda :) har funket sikkert 10 ganger på meg :p men får jo beskjed om å komme å vise det en annen dag, men da får man bare bytte på butikkene

 

hehe, den var god, må testes.

Jeg sier som oftes bare nei jeg, men da sier de jo "dessverre" ofc eller så blir jeg ikke spurt :p

 

Gleder meg til Mai, da blir jeg 18!:D

Lenke til kommentar
det står om det sånn 100 ganger bakover i tråden

 

Tro meg, det er ikke alltid like enkelt å finne igjen ting i alt spammet i denne 307sider-lange tråden.

 

Hvis vi noen gang lager en "snustråden v5!" Så burde det være noe av det vi har i førsteposten sammen med snus vurderingene :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg vil ha!

USB-fridge.jpg

USB Fridge

Do you want to keep your snus or soft drink cool at the office? The USB fridge solves that for you, just plug it in your computers USB socket and you are good to go. Built-in lighting.

 

The fridge contents will be cooled down to about 8,5ºC in approx 5 minutes. So why not chill your snus?!

 

Size: 194x90x90 mm.

Lenke til kommentar
Ahahha den har jeg. Koster 300 kr på teknikmagasinet.

 

Btw noobs kan dere ikke bare fortelle foreldra at dere snuser og få de til å kjøpe? ALLE venna mine snuser og foreldra dems veit det og kjøper til de

 

nei lol er den så billig nå http://teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?templ...mp;artnr=490816

 

Hvor lang usb kabel følger med til det kjøleskapet:P?

 

BTW: har du noen bra måte man kan formulere settninga når man sier det til foreldra??

Lenke til kommentar
Ahahha den har jeg. Koster 300 kr på teknikmagasinet.

 

Btw noobs kan dere ikke bare fortelle foreldra at dere snuser og få de til å kjøpe? ALLE venna mine snuser og foreldra dems veit det og kjøper til de

 

nei lol er den så billig nå http://teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?templ...mp;artnr=490816

 

Hvor lang usb kabel følger med til det kjøleskapet:P?

 

BTW: har du noen bra måte man kan formulere settninga når man sier det til foreldra??

 

halvmeter kanskje

Lenke til kommentar
Ahahha den har jeg. Koster 300 kr på teknikmagasinet.

 

Btw noobs kan dere ikke bare fortelle foreldra at dere snuser og få de til å kjøpe? ALLE venna mine snuser og foreldra dems veit det og kjøper til de

 

nei lol er den så billig nå http://teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?templ...mp;artnr=490816

 

Hvor lang usb kabel følger med til det kjøleskapet:P?

 

BTW: har du noen bra måte man kan formulere settninga når man sier det til foreldra??

Bør ikke si det;)

bare la en snus boks ligge åpent på rommet, se hva reaksjonen er.

beste måte

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...