cfcmegafan Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 personlig så liker eg smaken, men i begyndelsen hatet eg den. i begyndelsen snuste eg for følelsen og det å ha noe under leppa. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Fatter ikke hvorfor folk ikke liker at snusen renner, liker du ikke smaken på snus burde du slutte med det. Ihvertfall min mening... Har snart snust to bokser Nick And Johnny på to uker, og føler jeg er mer avhengig enn noen gang Er det mye nicktion i den snusen eller? Jeg liker også at det renner litt... Folk som ikke liker at renner liker sikkert smaken, men det blir kanskje for sterkt når det kommer ned i halsen. Det er en del nikotin i Nick And Johnny ja Hvor mye nikotin er det i NAJ? Hvor kan jeg finne slikt ut? Står jo ikke noe på pakken Lenke til kommentar
Addan Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Fatter ikke hvorfor folk ikke liker at snusen renner, liker du ikke smaken på snus burde du slutte med det. Ihvertfall min mening... Enig! Liker du ikke smaken kan du røyke eller bruke nikotinplaster e.l. så er det vell litt mer skadelig å røyke også ... noen som tenker på det også ! personlig liker jeg at snusen renner litt men pleier å tørke leppa så det tar lenger tid før den renner. meningen er at nikotinet skal gå inn i blodet eller no via overleppa og ikke renne ned i halsen og magen.. smaker digg da Lenke til kommentar
Addan Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hva er så spesielt med den?Smaker helt likt som lucky strike. Og det er ikke akkurat super positivt! Lucky smaker jo helt utrolig digg da !! var yndlingssnusen min før Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Mange som sier rundt forbi at man bare behøver å være 16 for å ha lov til å snuse men 18 for å få kjøpt? :S hvordan får man det liksom til å gå opp? Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 omg. Er ikke noen aldersgrense på å snuse.. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Man må da være 18 år gammel for å nyte tobakk av noe slag. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 man må være 18 for å få kjøpt snus og røyk med det er forbløffende lett å få kjøpt hvor som helst uten legg Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Man må da være 18 år gammel for å nyte tobakk av noe slag. Feil. Jeg er under 18. Jeg nyter tobakk av et slag. Så man må ikke det nei. Regelen gjelder bare for salg av tobakk.. og hvis man gir bort tobakk til mindreårige. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 En pakke Nick And Johnny er nå i hus. Har ikke prøvd den før men har hørt mye godt om den, at N&J har et høyt Nikotin-innhold kommer som "bare" et bonus. Lenke til kommentar
spikey92 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Nick and johnny smaker godt etter min mening,men luktet død og fordervelse.Syntes du snus lukter godt i det hele tatt? Tatt et skikkelig magedrag med løssnus? Man sitter jo igjen med et støkk i kroppen uten like. Snusen lukter kraftig og jeg liker det ikke, men jeg liker derimot smaken og følelsen, dessverre. syns ikke general,SS,Lucky osv lukter spesielt vondt,kan godt ta et godt "magedrag" av de tbh Lenke til kommentar
frankmg Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg selv hater at det renner. Jeg digger smaken av snus, men det blir for sterkt i halsen spør du meg.. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Liker ikke hvordan det på en måte "henger igjen" i halsen. Må alltid drikke noe for å få det vekk, eller tyggis. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Syns det er mye snakk om lukt og smak nå. Det er ingen over og ingen ved siden av på det området: Göteborg Rapé Lenke til kommentar
krroold Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Syns det er mye snakk om lukt og smak nå. Det er ingen over og ingen ved siden av på det området: Göteborg Rapé Var ferdig med en boks Gõteborgs igår Ganske god snus, men nå er det Skruf igjen! En ting jeg lurer på er hva er / betyr Rapè og hvordan uttales det? Morsomt navn synes jeg Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Syns det er mye snakk om lukt og smak nå. Det er ingen over og ingen ved siden av på det området: Göteborg Rapé Joda god den, men Ettan har den reneste smaken Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg vil nå si at Whiskey Probe har den desidert beste smaken. Lenke til kommentar
frankmg Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Nå har jeg ikke snusa siden nyttårsaften :O Har ikke sjans til å få tak i noe sted kjiipt å være under 18 ( i alle fall når det gjelder snus ).. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg vil nå si at Whiskey Probe har den desidert beste smaken. Veldig god smak, sitter med en boks med det nå sjøl, men går fort lei den, kan liksom ikke kjøpe et tårn med det.. Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 tipps til folk under 18, når du først får ein over til å kjøpe, kjøp 5-6 bokser... av erfaring;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg