Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fatter ikke hvorfor folk ikke liker at snusen renner, liker du ikke smaken på snus burde du slutte med det. Ihvertfall min mening...

 

Har snart snust to bokser Nick And Johnny på to uker, og føler jeg er mer avhengig enn noen gang :p Er det mye nicktion i den snusen eller?

 

 

Jeg liker også at det renner litt... Folk som ikke liker at renner liker sikkert smaken, men det blir kanskje for sterkt når det kommer ned i halsen.

 

Det er en del nikotin i Nick And Johnny ja :)

Hvor mye nikotin er det i NAJ? Hvor kan jeg finne slikt ut? Står jo ikke noe på pakken :hmm:

Lenke til kommentar
Fatter ikke hvorfor folk ikke liker at snusen renner, liker du ikke smaken på snus burde du slutte med det. Ihvertfall min mening...

 

Enig! :) Liker du ikke smaken kan du røyke eller bruke nikotinplaster e.l.

 

så er det vell litt mer skadelig å røyke også ... noen som tenker på det også ! personlig liker jeg at snusen renner litt men pleier å tørke leppa så det tar lenger tid før den renner. meningen er at nikotinet skal gå inn i blodet eller no via overleppa og ikke renne ned i halsen og magen.. smaker digg da

Lenke til kommentar
Nick and johnny smaker godt etter min mening,men luktet død og fordervelse.
Syntes du snus lukter godt i det hele tatt? Tatt et skikkelig magedrag med løssnus? Man sitter jo igjen med et støkk i kroppen uten like.

 

Snusen lukter kraftig og jeg liker det ikke, men jeg liker derimot smaken og følelsen, dessverre.

 

syns ikke general,SS,Lucky osv lukter spesielt vondt,kan godt ta et godt "magedrag" av de tbh

Lenke til kommentar
Syns det er mye snakk om lukt og smak nå. Det er ingen over og ingen ved siden av på det området:

 

Göteborg Rapé

 

Var ferdig med en boks Gõteborgs igår :) Ganske god snus, men nå er det Skruf igjen!

En ting jeg lurer på er hva er / betyr Rapè og hvordan uttales det? Morsomt navn synes jeg :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...