Moonshield Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Et skikkelig magedrag av RL Løs er det siste jeg vil lukte... *vomit* Lenke til kommentar
psyches Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg syns ikke noe spesielt om South State, helt grei. Foretrekker heller en boks med general løs. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 General Løs er god, men i portion blir det bare å gå i SS. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hva er så spesielt med den? Smaker helt likt som lucky strike. Og det er ikke akkurat super positivt! Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Har ikke smakt Lucky Strike, men jeg bare digger smaken av SS, vet ikke hvorfor, men den er bare så ufattelig snadder. :S Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Renner South State like mye som Lucky da? Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Nick and johnny smaker godt etter min mening,men luktet død og fordervelse.Syntes du snus lukter godt i det hele tatt? Tatt et skikkelig magedrag med løssnus? Man sitter jo igjen med et støkk i kroppen uten like. Snusen lukter kraftig og jeg liker det ikke, men jeg liker derimot smaken og følelsen, dessverre. General løs lukter deeeeeilig:) Vet ikke så mye forskjellen på løkky S. og South State, fordi det er hiiiimla lenge siden jeg tok meg en løkky. Om de er like er mulig, men synes ikke SS er kjedelig og standard IMO Lenke til kommentar
psyches Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Renner South State like mye som Lucky da? Absolutt ikke, men nå liker jeg at det renner litt. Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg syntes ikke luckyen renner mye jeg:) ikke white portion hvertfall Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg syntes ikke luckyen renner mye jeg:) ikke white portion hvertfall Shit! Renner ikke Lucky White!? O.o Lenke til kommentar
rublings Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Renner South State like mye som Lucky da? Absolutt ikke, men nå liker jeg at det renner litt. Det gjør alle rundt deg også... Har ingenting i mot at det renner, så lenge jeg har mulighet for å spytte hvis jeg føler det blir for sterkt. Dette gjelder porsjon, da det river litt ekstra i halsen. General løs er kos når den begynner å renne Edit: Leif Erik Endret 4. januar 2008 av rublings Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg syntes ikke luckyen renner mye jeg:) ikke white portion hvertfall Shit! Renner ikke Lucky White!? O.o Ikke i min munn:) Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Nå har man kjøpt seg General white posjon. 65,- har det blitt 5,- dyrere? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Tydligvis, håper i allefall det. 5 kr er bedre enn 10. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 På bensinstasjonen hvor jeg jobber har ikke snusen blitt dyrere, og priser og slikt ble oppdatert etter nyttår. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Virker som prisene er veldig ustabile, noen steder er det økt med 10-12 kr, andre steder er det ikke dyrere i det hele tatt. Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 på essoen her har dei ikkje oppdatert prisene, men når eg skulle kjøpe hadde ho eg fekk kjøpt av glømt å taste inn momsen, so da kom d ei anna og sa att det var blitt 5 kr dyrere, so eg måtte ut med 65 Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Fatter ikke hvorfor folk ikke liker at snusen renner, liker du ikke smaken på snus burde du slutte med det. Ihvertfall min mening... Har snart snust to bokser Nick And Johnny på to uker, og føler jeg er mer avhengig enn noen gang Er det mye nicktion i den snusen eller? Lenke til kommentar
holsv1 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Fatter ikke hvorfor folk ikke liker at snusen renner, liker du ikke smaken på snus burde du slutte med det. Ihvertfall min mening... Har snart snust to bokser Nick And Johnny på to uker, og føler jeg er mer avhengig enn noen gang Er det mye nicktion i den snusen eller? Jeg liker også at det renner litt... Folk som ikke liker at renner liker sikkert smaken, men det blir kanskje for sterkt når det kommer ned i halsen. Det er en del nikotin i Nick And Johnny ja Endret 5. januar 2008 av holsv1 Lenke til kommentar
Gneldre Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Fatter ikke hvorfor folk ikke liker at snusen renner, liker du ikke smaken på snus burde du slutte med det. Ihvertfall min mening... Enig! Liker du ikke smaken kan du røyke eller bruke nikotinplaster e.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg