Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg snuste for første gang da jeg gikk i 8.klasse, da jeg hadde streng.

Stjal en halvtom snus fra noen, lagde ei merkelig kule og trykte den oppi leppa.

Det skulle jeg ikke ha gjort.. Halvtørr snus, dårlig 'baker', streng.. ja, sier seg selv hvordan slutten ble :sick:

Snuste også en gang på Grunnkurs. Spydde :!:

Har prøvd det i de senere år også, uten å kaste opp *gratulere meg selv*.

-

Stor snusleppe er ufint!! Men jeg foretrekker snus framfor røyk. Men jeg vil ikke kysse en snuser, for da spyr jeg. Tåler ikke lukta.

Lenke til kommentar

har nå gravd meg ganske langt ned i en boks general løs, og synes det renner mye mindre enn pose, men det ødelegger tannkjøttet mye mer. noen andre som mener det samme? synes det er så lett å klemme safta ut av posen når den ligger under leppa, i forhold til løs-snusen som fordeler seg litt utover.

Lenke til kommentar

Hvilket butikker er det de selger denne south state-snusen? Og hvordan er nikotininnholdet i den?

Og, så en ny type snus på Naevesen for litt siden. Husker ikke navnet, men den hadde en avlang, spessiel farget boks i plast, sto ikke i kjøleskaper og hadde mange rare funky smaker. Noen andre som har sett den óg?

Lenke til kommentar
Da har jeg fått prøvd en N&J, synes den er god, men jeg liker ikke så godt lukta. Og jeg innbiller meg at man blir satans lei av den etterhvert. Drar til Sverige snart. Tenker å kjøpe masse forskjellige typer!

God natt!

Nick and johnny smaker godt etter min mening,men luktet død og fordervelse.

Lenke til kommentar
Nick and johnny smaker godt etter min mening,men luktet død og fordervelse.
Syntes du snus lukter godt i det hele tatt? Tatt et skikkelig magedrag med løssnus? Man sitter jo igjen med et støkk i kroppen uten like.

Snusen lukter kraftig og jeg liker det ikke, men jeg liker derimot smaken og følelsen, dessverre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...