Effectiv Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Den finnes i løs;) Har bare sett løs hittil jeg! Lenke til kommentar
ArePay Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg betalte 50 kr på prix i går. Kjøpte for en kamerat. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 TROR ikke den finnes i løs nei.. EDIT: Moonshield kan det sikkert bedre enn meg Hehe, jeg blir vel sett på som fanboy av SS. Men den finnes i løs skulle jeg tro. Tror jeg har sett den i løs. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg snuste for første gang da jeg gikk i 8.klasse, da jeg hadde streng. Stjal en halvtom snus fra noen, lagde ei merkelig kule og trykte den oppi leppa. Det skulle jeg ikke ha gjort.. Halvtørr snus, dårlig 'baker', streng.. ja, sier seg selv hvordan slutten ble Snuste også en gang på Grunnkurs. Spydde :!: Har prøvd det i de senere år også, uten å kaste opp *gratulere meg selv*. - Stor snusleppe er ufint!! Men jeg foretrekker snus framfor røyk. Men jeg vil ikke kysse en snuser, for da spyr jeg. Tåler ikke lukta. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvordan er designet på south state snusen? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Rødt og litt svart. Metalboks uten lokk. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Porsjen har en drit digg boks. Peneste jeg har sett Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Rødt og litt svart. Metalboks uten lokk. Så står det litt nede på toppen "South State portion". Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 har nå gravd meg ganske langt ned i en boks general løs, og synes det renner mye mindre enn pose, men det ødelegger tannkjøttet mye mer. noen andre som mener det samme? synes det er så lett å klemme safta ut av posen når den ligger under leppa, i forhold til løs-snusen som fordeler seg litt utover. Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvilket butikker er det de selger denne south state-snusen? Og hvordan er nikotininnholdet i den? Og, så en ny type snus på Naevesen for litt siden. Husker ikke navnet, men den hadde en avlang, spessiel farget boks i plast, sto ikke i kjøleskaper og hadde mange rare funky smaker. Noen andre som har sett den óg? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Får ikke kjøpt den på Prix og Narvesen der jeg bor. Men på Narvesen i byen og Wi-To får jeg kjøpt. Så tror den finnes stort sett de fleste plasser. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Høres bra ut, virker som om du liker South State, Moonshield? Hørt mye bra fra deg. Må få testet den snart... South State er AKKURAT det samme som Lucky Strike, den eneste forskjellen er boksen og navnet. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Og dette erdu helt sikker på ? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Høres bra ut, virker som om du liker South State, Moonshield? Hørt mye bra fra deg. Må få testet den snart... South State er AKKURAT det samme som Lucky Strike, den eneste forskjellen er boksen og navnet. Akkurat det samme? Whut? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Har nemlig hørt at South state smaker litt sitron. Dette gjør absolutt ikke Lucky strike Den smaker hardbarka tobakk. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Sitron? WTF.. South State er nok en standard kjedelig snus, samme smak som Lucky. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 ehh? standard kjedelig er den ikke. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Utdyp deg, hva er forskjellen på South og Lucky? Lenke til kommentar
spikey92 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Da har jeg fått prøvd en N&J, synes den er god, men jeg liker ikke så godt lukta. Og jeg innbiller meg at man blir satans lei av den etterhvert. Drar til Sverige snart. Tenker å kjøpe masse forskjellige typer! God natt! Nick and johnny smaker godt etter min mening,men luktet død og fordervelse. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Nick and johnny smaker godt etter min mening,men luktet død og fordervelse.Syntes du snus lukter godt i det hele tatt? Tatt et skikkelig magedrag med løssnus? Man sitter jo igjen med et støkk i kroppen uten like. Snusen lukter kraftig og jeg liker det ikke, men jeg liker derimot smaken og følelsen, dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg