Underpants Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Kan anbefale Montecristo og Lucky Strike, men Nick og Röda Lacket er ikke gode etter min mening. Du bør kanskje smake på Nick ettersom det er mange som liker den kjempegodt her har jeg inntrykk av. Hvis du kan fortelle hva du ser etter så blir det lettere å gi deg anbefalinger. Btw så renner Skruf Sterk akkurat passe for meg, så det vil jeg anbefale. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Shell er desidert dyrest Hm, der jeg jobber er det helt vanlig priser. Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Da har jeg fått prøvd en N&J, synes den er god, men jeg liker ikke så godt lukta. Og jeg innbiller meg at man blir satans lei av den etterhvert. Drar til Sverige snart. Tenker å kjøpe masse forskjellige typer! God natt! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hm, der jeg jobber er det helt vanlig priser.Oi. Jeg syntes det er bra at prisene går opp. Bør være dyrt, for det er en farlig vane. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Prisstigningene funker jo, ettersom jeg begynte på slutten etter nyttår. Vanskelig, men verdt det! Idag var jeg i byen og jeg kunne kjøpe masse kult. Gjett hvor de penga hadde gått hvis det ikke var for at jeg slutter. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Min lokale statoil-sjappe tar latterlige 70 spenn for porsjon. Stopper fortsatt ikke meg av å kjøpe mange i uka tho... Og nå skulle prisene stige enda mer? Herregud å dyrt detta skulle være a.. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Underpants, kunne du kjøpe masse kult for sytti spenn? Hva kjøpte du egentlig? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Underpants, kunne du kjøpe masse kult for sytti spenn? Hva kjøpte du egentlig? Hadde nok brukt mer en 70,- på snus pluss at den siste boksen før nyttårsaften fikk jeg i julegave så der sparte jeg litt også. Plakater til rommet, en CD og en gadget. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Da har jeg fått prøvd en N&J, synes den er god, men jeg liker ikke så godt lukta. Og jeg innbiller meg at man blir satans lei av den etterhvert. Drar til Sverige snart. Tenker å kjøpe masse forskjellige typer! God natt! Prøv South State portion, beste portion snusen etter min mening, herlig lukt og smak. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Til tross for det misvisende nicket som Gambler, er jeg ikke spesielt glad i å kjøpe masse forskjellige snustyper, når jeg vet at jeg liker en veldig godt. Drar til Sverige snart. Tenker å kjøpe masse forskjellige typer! Sorry, men kunne ikke dy meg For å være ontopic: Prøv N&J porsjon, eller Skruf. Mine favorittporsjoner Du kan jo prøve Luckystrike også, men litt for svak imo. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Til tross for det misvisende nicket som Gambler, er jeg ikke spesielt glad i å kjøpe masse forskjellige snustyper, når jeg vet at jeg liker en veldig godt. Drar til Sverige snart. Tenker å kjøpe masse forskjellige typer! Sorry, men kunne ikke dy meg For å være ontopic: Prøv N&J porsjon, eller Skruf. Mine favorittporsjoner Du kan jo prøve Luckystrike også, men litt for svak imo. tror han skrev at han hvertfall hadde prøvd nick. Men noen som vet om prisen er satt opp noe i svergie enda? en som skulle kjøpe et tårn til meg og en kamerat og lurer på hvor mye det vil koste nå , det er snakk om general løs. Lenke til kommentar
JqUale Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Nokon her som har prøvd Kronan Lös ? Isåfall, korleis er den ? Lenke til kommentar
Holten Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Den er god! Jeg syns ihvertfall det! God smak, renner mindre enn General (hos meg). Den er like sterk som General. Med andre ord perfekt Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Wuhu, idag blir det 2 bokser South State på "han far". Meg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Høres bra ut, virker som om du liker South State, Moonshield? Hørt mye bra fra deg. Må få testet den snart... Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 South State snus? Finnes den i løs også? Har enda ikke klart å slutte btw.. Men har klart å trappe ned veldig.. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ja, tror det. Men har ikke smakt. Og ja, jeg elsker South State, herlig smak og lukt. Det er den snusen jeg kan ha leeenge under leppa, blir rolig og avslappet av den, og smaken er så utrolig digg. Så det er nr. 1 portion snus for min del. Løs blir det General. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) TROR ikke den finnes i løs nei.. EDIT: Moonshield kan det sikkert bedre enn meg Endret 4. januar 2008 av Holten Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvordan er General å bake? Aldri vært noe fan av løssnus, har gått mest i porsjon her i gården. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ganske lett, skjønt ikke like lett som Skruf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg