Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Merker jo såklart nikotinen, men ikke sånn som før. Når jeg startet ble jeg svimmel osv, men nå blir jeg bare mere avslappet. Veldig greit når du sitter utolmodig på bussen 45 min hver vei til og fra skolen. :) Har forresten bestemt meg for å ikke kjøpe mere snus! Bomme ftw :roll:

Har hatt planer om å trappe ned en stund, så kan like godt kutte ned litt nå som prisene gikk opp :)

 

FORRESTEN: Prisen gikk bare opp 3 kr xD levelig :)

 

 

Har du snust lenge eller?

merker ikke noe nikotin lengere,er liksom bare kos med noe som smaker godt,og for å fylle opp leppa,må jo være en grunn til at posene sitter så fint under der :love:

Lenke til kommentar
Merker jo såklart nikotinen, men ikke sånn som før. Når jeg startet ble jeg svimmel osv, men nå blir jeg bare mere avslappet. Veldig greit når du sitter utolmodig på bussen 45 min hver vei til og fra skolen. :) Har forresten bestemt meg for å ikke kjøpe mere snus! Bomme ftw :roll:

Har hatt planer om å trappe ned en stund, så kan like godt kutte ned litt nå som prisene gikk opp :)

 

FORRESTEN: Prisen gikk bare opp 3 kr xD levelig :)

 

 

Har du snust lenge eller?

merker ikke noe nikotin lengere,er liksom bare kos med noe som smaker godt,og for å fylle opp leppa,må jo være en grunn til at posene sitter så fint under der :love:

Nja 8 mnd ? Er ikke akkurat lite. Men jeg merker en avslappende følelse av de sterkere snusene. Ikke general osv, men skruf (min yndlingssnus) og evt skruf stark innimellom :p en nick går innimellom og.

Lenke til kommentar

Eg synst uten tvil at General er den beste Lös snusen, då den lukter godt, smaker godt og gjer ein god og avslappa følelse.

 

Når me kjem til portion er Nick and Johnny den beste, då den smaker godt og har bra med nikotin i seg.

 

Det er mi meining =)

Lenke til kommentar
Idag ble det kjøpt Göteborgs Rapé White Portion... ...men lukten er helt lik feks General Sterk.

De to lukter jo ikke likt i det heletatt :dontgetit: Göteborgs Rapé lukter jo granbar.

 

Hehe, kanskje jeg roter litt?

Nå når jeg leste dette luktet jeg litt på mer Gõteborg`en og kanskje den lukter mer granbar :p

Er en stund siden jeg har hatt General Sterk, men lukten kan minne litt!

Lenke til kommentar

Hei igjen og godt nyttår til alle sammen!

 

Jeg har nå snuset General helt siden jeg begynte å snuse. Både i posevariant og i løs. Og jeg har lyst til å starte den nye året med litt variasjon. Til tross for det misvisende nicket som Gambler, er jeg ikke spesielt glad i å kjøpe masse forskjellige snustyper, når jeg vet at jeg liker en veldig godt.

 

Men nå begynner jeg å bli litt lei av General, så jeg har lyst til å prøve noe nytt. Da mener jeg selvsagt kun posene. General løs er og forblir en all-time favoritt. Generalposene derimot, er til utskifting! Er det da noen her som vet om en god snus? Gjerne en som renner litt. Har hørt mye skryt om montecristo, lucky strike og N&J. Hva synes dere om Röda Lacket?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...