Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idiotisk å kalle Skruf for fjortissnus. Selv skjønner jeg ikke helt hvorfor.

Idag ble det kjøpt Göteborgs Rapé White Portion. Har ikke prøvd denne så mye enda, men er en helt grei snus. Nå liker jeg ikke veldig godt smaken og lukten av disse white portion typene, men lukten er helt lik feks General Sterk. Den renner lite og har en ok smak.

Lenke til kommentar

Er det ikke bare å hive ut snusen før den begynner å renne så alt for mye da? :p

Selv klarer jeg fint å ha en snus i en god stund på skolen for er så avslappet og ikke tenker på strort ant

 

Selv tror jeg Skruf stark er fjortissus for alle som går rundt og vifter med skruf boksen er som regel rundt den alderen og det er bare fordi det er den sterkeste.. Du kan høre med di hvorfor den er så god og da får du som regel svar tilbake at det er fordi den er så sterk.

Endret av M3moreX
Lenke til kommentar

Kom helt tilfeldig over denne snustråden, og vil benytte sjansen til å komme med et spørsmål eller to vedrørende snus og idrett.

 

Hvor vanlig er det å snuse under kamp?

 

Driver innendørs idrett og syns det er rart å se folk stappe kjeften full rett før de springer på banen, og irriterende å se dem hive den ut igjen på benken noen minutter senere... Blir ikke dette litt som å spille med sneipen i munnvika?

 

-Vegar

Lenke til kommentar
300 sider forresten :) hehe. Hvordan går det med han som skulle slutte ? Husker ikke hvem det var :p Forresten så er saften digg. Hva er meningen vis det ikke smaker noe? :roll:

 

Jeg var en av de som skulle slutte,brukte nikotinplaster og nikotintyggis men funka dårlig.

Kjøpte en boks nick&Dick og South state her om dagen,er skuffa over SS.

Syns den smakte dritt Tbh

 

Kom helt tilfeldig over denne snustråden, og vil benytte sjansen til å komme med et spørsmål eller to vedrørende snus og idrett.

 

Hvor vanlig er det å snuse under kamp?

 

Driver innendørs idrett og syns det er rart å se folk stappe kjeften full rett før de springer på banen, og irriterende å se dem hive den ut igjen på benken noen minutter senere... Blir ikke dette litt som å spille med sneipen i munnvika?

 

-Vegar

 

Leste en plass at snus ødlegger treninga med over 60%,tipper det er pga nikotin trekker sammen blodårene eelr noe slikt.

Endret av spikey92
Lenke til kommentar

Merker jo såklart nikotinen, men ikke sånn som før. Når jeg startet ble jeg svimmel osv, men nå blir jeg bare mere avslappet. Veldig greit når du sitter utolmodig på bussen 45 min hver vei til og fra skolen. :) Har forresten bestemt meg for å ikke kjøpe mere snus! Bomme ftw :roll:

Har hatt planer om å trappe ned en stund, så kan like godt kutte ned litt nå som prisene gikk opp :)

 

FORRESTEN: Prisen gikk bare opp 3 kr xD levelig :)

Endret av Effectiv
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...