Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Skulle kjøpe snus i går og så en type som jeg aldri har sett før (har bilde men får ikke lastet det opp her).

Den heter "Romeo Y Julieta", og er portion. Boksen er rød og grå. Noen som har noe kjennskap til denne?

EDIT: Leifer

7990605[/snapback]

jeg har prøvd den en gang. Helt vanlig porsjon men litt smak. Det jeg husker best er hvor jævlig vanskelig det var å få opp boksen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skulle kjøpe snus i går og så en type som jeg aldri har sett før (har bilde men får ikke lastet det opp her).

Den heter "Romeo Y Julieta", og er portion. Boksen er rød og grå. Noen som har noe kjennskap til denne?

EDIT: Leifer

7990605[/snapback]

Yes. Hvis jeg ikke husker feil så har jeg laget en anmeldelse av den som ligger i første post ;) Så kan du jo lese der om hva jeg synes om den ihvertfall.

Lenke til kommentar

Romeo Y Julieta mener jeg smaker faktisk ganske bra. litt dårlig nikotininnhold(pleier og snus skruf portion til vanlig) men har som nevnt tidligere ganske bra smak mener jeg. anbefales! Boksen er også ganske fin men minus er at man kan bare kjøpe det på Deli De Luca, etter hva jeg har erfart. Står i et lite fancy skap for seg selv med Monte Cristo som også anbefales.

Lenke til kommentar
Romeo Y Julieta mener jeg smaker faktisk ganske bra. litt dårlig nikotininnhold(pleier og snus skruf portion til vanlig) men har som nevnt tidligere ganske bra smak mener jeg. anbefales! Boksen er også ganske fin men minus er at man kan bare kjøpe det på Deli De Luca, etter hva jeg har erfart. Står i et lite fancy skap for seg selv med Monte Cristo som også anbefales.

7990735[/snapback]

Og Snask ;)

Lenke til kommentar
hoho, null hull og tannlegen sa ikke noe om snusinga....sikkert ikke sundt for den del men det var da ingen synlige skader enda :)  Bank i bordet!

7990836[/snapback]

tror ikke tannlegen gidder si noe om det ikke er ekstremt ille..

var hos tannlegen for en stund siden jeg også, men sa ingenting om snusinga, selv om huden i overleppa er tjukk som stål, og tannkjøttet litt smålangt opp på tenna ^^

Lenke til kommentar
hoho, null hull og tannlegen sa ikke noe om snusinga....sikkert ikke sundt for den del men det var da ingen synlige skader enda :)  Bank i bordet!

7990836[/snapback]

var hos tannlegen for en stund siden jeg også, men sa ingenting om snusinga, selv om huden i overleppa er tjukk som stål, og tannkjøttet litt smålangt opp på tenna ^^

7990926[/snapback]

HVor lenge har du snust a? :!:

Lenke til kommentar

7990836[/snapback]

7990926[/snapback]

HVor lenge har du snust a? :!:

7991899[/snapback]

3år ca

Lenke til kommentar

De som snuser gir f... i hva andre måtte mene om det. Det er kanskje skadelig men fy fanken så godt det er. Jeg er glad jeg snuser istedet for at jeg røyker. Tenk deg alle de kalde og jævlige røykepausene ute gjennom en hel dag. Istedet kan du være inne og ta en prell! Finnes ikke no bedre!

Lenke til kommentar

Fra Wikipedia:

Potensielle helseskader ved snusbruk

Impotens: Ved ereksjon presses blod inn i arteriene i penis. Nikotintilførsel trekker sammen alle blodkar i kroppen, også i penis. Snusing kan føre til problemer med ereksjon. Snus er den vanligste ytre årsaken til impotens hos yngre men, selv om det ikke er ofte at ytre årsaker forårsaker impotens.

Oi da! En grunn til å slutte kanskje :hmm:

Endret av Kong-king
Lenke til kommentar
Fra Wikipedia:

Impotens: Ved ereksjon presses blod inn i arteriene i penis. Nikotintilførsel trekker sammen alle blodkar i kroppen, også i penis. Snusing kan føre til problemer med ereksjon. Snus er den vanligste ytre årsaken til impotens hos yngre men, selv om det ikke er ofte at ytre årsaker forårsaker impotens.

7998420[/snapback]

Godt det er mye å ta av da :cool:

Lenke til kommentar

Har tenkt på det jeg også. Og jeg er bare 14 år og snuser fast.

Lenke til kommentar
Fra Wikipedia:

7998420[/snapback]

7998568[/snapback]

HA! :p

Lenke til kommentar
Fra Wikipedia:

7998420[/snapback]

7998568[/snapback]

HA! :p

7999763[/snapback]

Blir neppe mitt problem med det første :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...