Moonshield Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Kan ikke tro at "i gode gamle dager" smallt ut av kjeften på en som er 17. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Har litt lyst å slutte å snuse pga pengene som fyker vekk pga det! Men jeg vil liksom ikke miste mye av det gode i livet ^^ Er snusen som gjør at jeg overlever skoledagen og bussturen til og fra skolen (45 min til og fra skolen o.0) Jaja, noen som har prøvd buysnus.com i det siste? Frister VELDIG å bestille derfra. Siden man får sånne poeng og greier, og vis jeg husker rett får man en gratis boks hver 5 gang man bestiller en rull på 5 eller noe Blir enda billigere da! Endret 2. januar 2008 av Effectiv Lenke til kommentar
Addan Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) jeg vurdere også å slutte. bruker rundt 3000++ i året på bare prell ! jeg har faktisk ikke tatt en eneste pris siden nyttårsaften men begynner å bli temmelig sugen på en pose nå Endret 2. januar 2008 av Addan Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Er det vanlig at man ser snusen, ved at området over leppa (der snusen er under) blir litt missfarga? La jeg merke til at det blir hos meg Lenke til kommentar
krroold Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Er det vanlig at man ser snusen, ved at området over leppa (der snusen er under) blir litt missfarga? La jeg merke til at det blir hos meg Er ganske sikkert på at dette er vanlig. Jeg har det ikke selv, men kanskje du begynner å få snuslomme? To skruf oppi etter 8 timer uten noe Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg vil ikke ha noe lomme! Får bare putte den langt bak Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Går det ann å ha snus i underleppa? Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Går det ann å ha snus i underleppa? Jepp Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Går det ann å ha snus i underleppa? Jepp blir ett lite basseng av snusvann i munnen din da Så ikke gjør det på bussen. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Funker fett? (Ikke svar "japp") Lenke til kommentar
drz Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 min kjære moder snuser i underleppen (for å ikke røyke) og det må jo fungere greit siden hun gjør det hele tiden Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Å, det er ille! Sitter i skoletimen og tenker at snart må du svelge all den snussaften som har samla seg bak jekslene dine. Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 er ikke noe problem hvis du liker smaken snuser selv general løs Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Å svelge saften går fint ved diverse typer snus. Ser ofte vennene mine som smatter og sutter på sine Skruf-priser. Jeg takler bare ikke den smaken, eller lukten. General Onyx, General Løs, General Sterk = elsk, når det kommer til smak. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Klarte fint å svelge saft, men når det blir en hel svær haug inni munnviken din, da er det fysj. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det er bare å svelge unna. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Går det ann å ha snus i underleppa? Ja, bare at det renner litt mer har jeg erfart. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Å snuse i underleppa er med enkelte snustyper utrolig digg! Sitter faktisk med en nybakt Johnny i underleppa nå, mens jeg sitter å ser på Manshow. Bedre blir det bare ikke! Men jeg forstår de som ikke liker safta. Og alt har jo med smak og behag og gjøre. Jeg elsker Skruf og hater General, mens hos kameraten min er det helt omvendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg