Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det som er, er at jeg glemmer snusen helt om jeg ikke blir påminnet om den på en eller annen måte.

Den er jo kjekk. Lett å slutte da.

 

 

Jeg har det på en annen måte, jeg glemmer enten at jeg har en pris under leppa eller legger en opp uten å tenke noe særlig over hva jeg gjør. En vane, rett og slett.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar

Ok, om ca. 5 minutter har jeg gått 28 timer uten å ta noe. Lysten er ikke på topp hele tia, men når jeg dusjer, ser film eller sitter på pc-en så tenker jeg alltid på hvor deilig det hadde vært med en snews. Jeg var nettop nede og laget meg toast for å ha en smak, en konsistens i munnen. Nå er det tomt og jeg sitter og tygger på en juskork. Det er dritflaks at broren min i etasjen under er tom, eller så ville jeg kanskje sprukket. Når jeg leser her, skjenner jeg at jeg produserer spytt i munnen og en liten svettedråpe har lagt seg i panna mi.

Det er i stunder som dette, jeg er desperat. Det er i stunder som dette jeg trenger deres oppmuntring.

Lenke til kommentar
Det som er, er at jeg glemmer snusen helt om jeg ikke blir påminnet om den på en eller annen måte.

Den er jo kjekk. Lett å slutte da.

 

 

Jeg har det på en annen måte, jeg glemmer enten at jeg har en pris under leppa eller legger en opp uten å tenke noe særlig over hva jeg gjør. En vane, rett og slett.

 

Er ikke det vettø. Har venner som snuser, så påminnelsene kommer uansett. Hadde jeg dratt på ferie med foreldra i en 2 ukers tid uten tilgang til røyk eller snus hadde jeg nok vært rimelig ferdig med snusen.

 

Underpants

Finn på noe annet å tenke på. Ta deg en ronk, lag en krangel med foreldra, wtever lizm.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...