Bakke Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Kommer ofte snikende sånn helt random, f.eks om jeg ser film. Men selvfølgelig om en kamerat dytter opp en prell er det alltids fristende. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det som er, er at jeg glemmer snusen helt om jeg ikke blir påminnet om den på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jepp samme her Magnus! Jeg "glemte" å ta en pris siden 21 desember "i fjor" og tok først en i dag! Tenkte rett og slett ikke over det o.0 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Det som er, er at jeg glemmer snusen helt om jeg ikke blir påminnet om den på en eller annen måte. Den er jo kjekk. Lett å slutte da. Jeg har det på en annen måte, jeg glemmer enten at jeg har en pris under leppa eller legger en opp uten å tenke noe særlig over hva jeg gjør. En vane, rett og slett. Endret 2. januar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ok, om ca. 5 minutter har jeg gått 28 timer uten å ta noe. Lysten er ikke på topp hele tia, men når jeg dusjer, ser film eller sitter på pc-en så tenker jeg alltid på hvor deilig det hadde vært med en snews. Jeg var nettop nede og laget meg toast for å ha en smak, en konsistens i munnen. Nå er det tomt og jeg sitter og tygger på en juskork. Det er dritflaks at broren min i etasjen under er tom, eller så ville jeg kanskje sprukket. Når jeg leser her, skjenner jeg at jeg produserer spytt i munnen og en liten svettedråpe har lagt seg i panna mi. Det er i stunder som dette, jeg er desperat. Det er i stunder som dette jeg trenger deres oppmuntring. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 TENK PÅ ALLE PENGENE!!!! Og på det fine tannkjøttet og de hvite tennene du får Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 TENK PÅ ALLE PENGENE!!!! Og på det fine tannkjøttet og de hvite tennene du får Tror du det blir for OT å snakke om alt det fine jeg kan bruke pengene på? Tror det kan hjelpe meg litt. Har du noen forslag? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ting til evt en date / damen? Burde nok hjelpe på i et eventuelt forhold tror du kommer fort over den tapte snusen når du får deg noe hver dag ^^ Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det som er, er at jeg glemmer snusen helt om jeg ikke blir påminnet om den på en eller annen måte. Den er jo kjekk. Lett å slutte da. Jeg har det på en annen måte, jeg glemmer enten at jeg har en pris under leppa eller legger en opp uten å tenke noe særlig over hva jeg gjør. En vane, rett og slett. Er ikke det vettø. Har venner som snuser, så påminnelsene kommer uansett. Hadde jeg dratt på ferie med foreldra i en 2 ukers tid uten tilgang til røyk eller snus hadde jeg nok vært rimelig ferdig med snusen. Underpants Finn på noe annet å tenke på. Ta deg en ronk, lag en krangel med foreldra, wtever lizm. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg tror jeg setter på Jungelboken nå for å være litt nostalgisk. Kanskje barndommens gleder og gode minner vil gi meg et antagonistisk syn på fjortisalderens snusk og snask. Kommer kanskje hit igjen etter filmen hvis jeg er våken. Takk. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Barndommens gleder fra en på 15, lo litt der. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hah, den var litt morsom faktisk. :!: Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Det var sånn hos meg før og, men nå må jeg ha i konstant. Egentlig veldig irriterende vis jeg går tom og ikke har mer igjen, for blir ekstremt sinna osv. Endret 2. januar 2008 av M3moreX Lenke til kommentar
ArePay Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Noen som har vært å sjekka de nye prisene? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Noen som har vært å sjekka de nye prisene? Hva da nye priser? Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Noen som har vært å sjekka de nye prisene? Hva da nye priser? prisen på snus skal gå opp nå. i 2008 Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Igjen!? Glad jeg bor 5 min unna Sverige Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Igjen!? Glad jeg bor 5 min unna Sverige prisen på snus går også opp i sverige med 6 kr boksen (kan hende jeg tar feil nå) Endret 2. januar 2008 av Exiztzor Lenke til kommentar
ArePay Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Igjen!? Glad jeg bor 5 min unna Sverige prisen på snus går også opp i sverige med 6 kr boksen (kan hende jeg tar feil nå) Skal visst gå opp 6-8 kr for løs og 4-6 for porsjon, tror jeg. Uansett bedre enn norske priser Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Uff, husker i gode gamle dager da en boks snus kosta 23 kroner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg