jennnereer Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 I doubt prisene stiger! Satans unødvendig Fant et notat om det på jobb. Prisene stiger med 13%+/- dvs at en boks portion blir å ligge på 56-58 kroner og en boks løs vil koste 65-67 kroner. Da går jeg ut fra at Portion koster 50 og Løs 58. Ikke så ille egentlig men kunne godt vært uten den. Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Kom til å tenke på noe morsomt Jeg fikk klar beskjed fra gutta i bandet om at hvis jeg ikke snuste var jeg ikke ordentlig musiker Måtte gå under for presset Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 godt nyttår kjære snusere håper dette blir et bra år og at det kommer noen nye merker som man kan teste:) Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt Nyttår ja. Så får vi se hvordan prisene blir nå etter nyttår:S Lenke til kommentar
ArePay Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 I doubt prisene stiger! Satans unødvendig Fant et notat om det på jobb. Prisene stiger med 13%+/- dvs at en boks portion blir å ligge på 56-58 kroner og en boks løs vil koste 65-67 kroner. Da går jeg ut fra at Portion koster 50 og Løs 58. Ikke så ille egentlig men kunne godt vært uten den. Er ikke så veldig ille det. Tatt i betraktning at jeg bare har fått kjøpt på bensinstasjoner, og nå snart fyller 18 og får kjøpt over alt. Men, ja, det er dyrt! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Og staten tror kanskje at flere slutter av den grunn? Kanskje 1% av alle i Norge som snuser ja, og resten blir bare irriterte. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 er jo bare en metode til for å tyne ut penger ved siden av skatten.. Jaja, noen som veit om det er noen "offesiell" dag når prisene går opp? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Kanskje prøve sigar, men ikke røyk. Røyk har jeg prøvd før og det var fysj, stinker. Og jeg kan ikke komme hjem og lukte sigarett. Men sigar kan jeg prøve hvis jeg kjenner noen som har elns. Hmm, så det er sånn dere 14-åringer driver på nå til dags? Ahahah, takk for latteren Var den til Håks? Ja. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 hvor mange her har faktisk smakt South State? Virker ikke som en populær snus akkurat, men det er jo litt merkelig, den er jo dritgod. Kan du slenge ut et bilde av den berømte SS snusen ? så jeg vet hva jeg skal se etter ;D Lenke til kommentar
Holten Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 JEG fant ihvertfall ikke bilde...men det er en rød boks husker jeg riktig :-) Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Bildet ble dårligere enn forventet gitt, men får så være. Boksen er i metall. Lenke til kommentar
krroold Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Har ikke prøvd South State i løs, men har prøvd porsjonvarianten og den må være en av de beste snusene jeg har prøvd på smak. Har lyst til å prøve Romeo y Julietta og Montecristo og, men blir som oftest kjøpt Skruf... Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Litt utdatert jeg, men hvor får man kjøpt South State? Lenke til kommentar
spikey92 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 for 4 dager sia fikk jeg 2 bokser av en kompis,uten klistermerkene på,jeg dreit i det og stappa en pris under leppa,og idag fant jeg ut at det var onico Den er tobakk og nikotin-fri,og jeg kunne ikke merke lack av nikotin Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Litt utdatert jeg, men hvor får man kjøpt South State? South State er å få kjøpt de fleste steder jeg har vært innom på østlandet i hvert fall.... God den, men synes jammen Montecristo er bedre. Den var tidligere bare å få på Deli di Luca, men kan nå finnes andre steder (Kiwi, Meny, mm). Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ny yndlingssnus: General sterk. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ny yndlingssnus: General sterk. /Signed Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Nah jeg holder meg til gode gamle skruf enda jeg Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Når det kommer til avhengihet så er det for min del sånn at jeg ikke får lyst på snus med mindre jeg hører noen nevne det/ser det/leser denne tråden. Og når jeg først tenker på det så glemmer jeg det ikke før jeg får tatt meg en prell. Noen andre som har det sånn? Eller kommer lysten bare snikende på, sånn helt random som om man må pisse f. eks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg