Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

I doubt :( prisene stiger! Satans unødvendig :(

Fant et notat om det på jobb. Prisene stiger med 13%+/- dvs at en boks portion blir å ligge på 56-58 kroner og en boks løs vil koste 65-67 kroner.

 

Da går jeg ut fra at Portion koster 50 og Løs 58.

 

Ikke så ille egentlig men kunne godt vært uten den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I doubt :( prisene stiger! Satans unødvendig :(

Fant et notat om det på jobb. Prisene stiger med 13%+/- dvs at en boks portion blir å ligge på 56-58 kroner og en boks løs vil koste 65-67 kroner.

 

Da går jeg ut fra at Portion koster 50 og Løs 58.

 

Ikke så ille egentlig men kunne godt vært uten den.

 

Er ikke så veldig ille det. Tatt i betraktning at jeg bare har fått kjøpt på bensinstasjoner, og nå snart fyller 18 og får kjøpt over alt. Men, ja, det er dyrt! :(

Lenke til kommentar
Kanskje prøve sigar, men ikke røyk. Røyk har jeg prøvd før og det var fysj, stinker. Og jeg kan ikke komme hjem og lukte sigarett. Men sigar kan jeg prøve hvis jeg kjenner noen som har elns.

Hmm, så det er sånn dere 14-åringer driver på nå til dags?

 

Ahahah, takk for latteren

 

Var den til Håks?

 

 

 

Ja.

Lenke til kommentar
Litt utdatert jeg, men hvor får man kjøpt South State?

 

South State er å få kjøpt de fleste steder jeg har vært innom på østlandet i hvert fall....

God den, men synes jammen Montecristo er bedre. Den var tidligere bare å få på Deli di Luca, men kan nå finnes andre steder (Kiwi, Meny, mm).

:thumbup:

Lenke til kommentar

Når det kommer til avhengihet så er det for min del sånn at jeg ikke får lyst på snus med mindre jeg hører noen nevne det/ser det/leser denne tråden. Og når jeg først tenker på det så glemmer jeg det ikke før jeg får tatt meg en prell.

Noen andre som har det sånn? Eller kommer lysten bare snikende på, sånn helt random som om man må pisse f. eks?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...