Moonshield Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Hold kjeften, du er 15. Og gi faen og være så veslevoksen. Endret 31. desember 2007 av Moonshield Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Kanskje det, men begynner jo å lure på hvor tidlig dere starter. O.o Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 "Dere", du er usle ett år eldre. On topic: hvor mange her har faktisk smakt South State? Virker ikke som en populær snus akkurat, men det er jo litt merkelig, den er jo dritgod. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Virker bare fjollete for meg å rage rundt å drikke osv når du er 14... Fjortisfyll ftw. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Skal jeg leke drita når jeg har tatt en øl? Nei, jeg drikker fordi jeg skal være sosial den dagen, og fordi folk skulle ha meg ut. Og seff, for å skaffe South State snus. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Gutta chill , fjortisfylla opplever alle.. hvertfall nesten alle .. hehe Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hadde en boks South State for en stund siden. Utrolig god, men jeg holder meg til Gøteborg og General løs. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Seriøst...hvor tøff kan man være på nettet?? De fleste begynner å drikker når de er 14. So? Trenger ikke å være fjortis fyll for det om, kan faktisk drikke normalt da også..Blir irritert når jeg ser folk som tar alle under en kam..faen's tapere.. Ja, jeg sikter til Håks som er 15 og snuser. Enig med Hansen!! Skal se om jeg får tak i en SS idag, er en stund siden jeg har smakt den nå.. Endret 31. desember 2007 av Holten Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ty, Holten. Trengte den. Liker du SS? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Kanskje prøve sigar, men ikke røyk. Røyk har jeg prøvd før og det var fysj, stinker. Og jeg kan ikke komme hjem og lukte sigarett. Men sigar kan jeg prøve hvis jeg kjenner noen som har elns. Hmm, så det er sånn dere 14-åringer driver på nå til dags? Ahahah, takk for latteren Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Kanskje prøve sigar, men ikke røyk. Røyk har jeg prøvd før og det var fysj, stinker. Og jeg kan ikke komme hjem og lukte sigarett. Men sigar kan jeg prøve hvis jeg kjenner noen som har elns. Hmm, så det er sånn dere 14-åringer driver på nå til dags? Ahahah, takk for latteren Var den til Håks? Blir SS på meg i dag ja, tror ikke den er i alle butikker da, slik som general og slikt. Ikke en så populær snus, til tross for hvor god den er. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 De selger South State på bensinstasjonen hvor jeg jobber, og den har crappy utvalg når det kommer til snus. Jeg har sett South State overalt hvor jeg har sett snus, så tror ikke det skal bli vanskelig og få tak i den. Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Har faktisk smakt SS fant jeg ut av i dag. Syntes den smakte som N&J jeg... Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 hvordan er smaken på south state iforhold til skruf sterk? Skruf smakte dritt spør du meg(første gang jeg snuste) ... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Var den til Håks? Vel, er ikke jeg som skal ut å tøffe meg med rusbrus og snus. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hvem sa at jeg skulle det? Stakkars deg, får vel ikke lov å gå ut på nyttårsaften en gang. *pity* Anyways, dro til byen idag, fikk ikke kjøpt SS. Men får kanskje skaffet utover kvelden. Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt Nyttår til alle på snus-tråden. Vi får håpe på et godt snusår Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ja, godt nyttår alle sammen =) Skal feires. 6 NJ's on its way as we speak. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 I doubt prisene stiger! Satans unødvendig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg