Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
South State, porsjon. :p

Jeg er 14. ^_^

Okei, da får du lov å kjøpe rusbrus :p men når du passerer 16 får du ikke lov av meg lengre :)

Selvfølgelig. >.<

Effectiv, de har den på Tobakk Sørensen. Dog får du nok neppe kjøpt den dersom du er under 18. Eller kan du prøve på kiosker som Deli De Luca, Narvesen etc. Du finner den sikkert.

Hvor ligger Deli De Luca? Har aldri i mitt lange liv hørt om den :p

EDIT: På tobakk sørensen koster det jo flesk for snus. 65 kr for LØS! Herrejesus jeg blakket meg helt ut forrige gang. 50 kr er dyrt nok mener jeg! :)

Endret av Effectiv
Lenke til kommentar
Den har jeg ikke sett. Hvor får man tak i den?

Den er litt vrien å få tak i, men den selges overalt i Sverige.

I Norge selges den vel i diverse tobakksforretninger. Sett en i Oslo, husker ikke navnet dog.

Helt feil, den har gått ut av produksjon.

Hvis jeg ikke husker helt feil, ble den lansert i begynnelsen av 2007.

Ok Snus-Expert;) .. synd !

Lenke til kommentar

Jeg er 14. ^_^

Okei, da får du lov å kjøpe rusbrus :p men når du passerer 16 får du ikke lov av meg lengre :)

Selvfølgelig. >.<

Effectiv, de har den på Tobakk Sørensen. Dog får du nok neppe kjøpt den dersom du er under 18. Eller kan du prøve på kiosker som Deli De Luca, Narvesen etc. Du finner den sikkert.

EDIT: På tobakk sørensen koster det jo flesk for snus. 65 kr for LØS! Herrejesus jeg blakket meg helt ut forrige gang. 50 kr er dyrt nok mener jeg! :)

Svalbard koster det 13kr får løs.........

Lenke til kommentar

Jeg er 14. ^_^

Selvfølgelig. >.<

Svalbard koster det 13kr får løs.........

WHAT? .. det må være noe feil !

Jeg flytter..

Endret av Hansen
Lenke til kommentar
Skal se om jeg får handlet to 4 pakninger rusbrus og en boks South State idag.

vær så snill å kjøp øl istedet for rusbrus :p okei? :p

Dama skaffer øl. ^^ Så imorra blir det South State, rusbrus og øl på lillefar. :D

Ok ;) .. selvom om South State sikkert er deiiiilig, så må du få i deg en sigg eller sigar ellr noe .. det er nyttårsaften mann!

Alt er lov

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...