Moonshield Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 South State, porsjon. Jeg er 14. ^_^ Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Selvfølgelig. >.< Effectiv, de har den på Tobakk Sørensen. Dog får du nok neppe kjøpt den dersom du er under 18. Eller kan du prøve på kiosker som Deli De Luca, Narvesen etc. Du finner den sikkert. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Tobakk sørensen har aldri spurt meg om legg, er 17 nå og har gått der ofte i hvertfall 1 år.. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Skal se om jeg får handlet to 4 pakninger rusbrus og en boks South State idag. vær så snill å kjøp øl istedet for rusbrus okei? Endret 30. desember 2007 av Holten Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg får kjøpt snus, er 15. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) South State, porsjon. Jeg er 14. ^_^ Okei, da får du lov å kjøpe rusbrus men når du passerer 16 får du ikke lov av meg lengre Selvfølgelig. >.< Effectiv, de har den på Tobakk Sørensen. Dog får du nok neppe kjøpt den dersom du er under 18. Eller kan du prøve på kiosker som Deli De Luca, Narvesen etc. Du finner den sikkert. Hvor ligger Deli De Luca? Har aldri i mitt lange liv hørt om den EDIT: På tobakk sørensen koster det jo flesk for snus. 65 kr for LØS! Herrejesus jeg blakket meg helt ut forrige gang. 50 kr er dyrt nok mener jeg! Endret 31. desember 2007 av Effectiv Lenke til kommentar
rublings Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Deli De Luca ligger på "baksiden" av den blå steinen. Ved siden av det hotellet Lenke til kommentar
Holten Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Bare vent til neste år da den går opp med 10kroner Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Deli De Luca ligger på "baksiden" av den blå steinen.Ved siden av det hotellet Er ikke det mere en bar eller resturant eller noe? Mener jeg har gått forbi et par ganger og sett at det står vakter utenfor Lenke til kommentar
............... Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 blir det dyrt å kjøpe i Norge på onsdag/torsdag eller? Lenke til kommentar
psyches Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Den har jeg ikke sett. Hvor får man tak i den? Den er litt vrien å få tak i, men den selges overalt i Sverige. I Norge selges den vel i diverse tobakksforretninger. Sett en i Oslo, husker ikke navnet dog. Helt feil, den har gått ut av produksjon. Hvis jeg ikke husker helt feil, ble den lansert i begynnelsen av 2007. Ok Snus-Expert;) .. synd ! Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 South State, porsjon. Jeg er 14. ^_^ Okei, da får du lov å kjøpe rusbrus men når du passerer 16 får du ikke lov av meg lengre Selvfølgelig. >.< Effectiv, de har den på Tobakk Sørensen. Dog får du nok neppe kjøpt den dersom du er under 18. Eller kan du prøve på kiosker som Deli De Luca, Narvesen etc. Du finner den sikkert. Hvor ligger Deli De Luca? Har aldri i mitt lange liv hørt om den EDIT: På tobakk sørensen koster det jo flesk for snus. 65 kr for LØS! Herrejesus jeg blakket meg helt ut forrige gang. 50 kr er dyrt nok mener jeg! Svalbard koster det 13kr får løs......... Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Skal se om jeg får handlet to 4 pakninger rusbrus og en boks South State idag. vær så snill å kjøp øl istedet for rusbrus okei? Dama skaffer øl. ^^ Så imorra blir det South State, rusbrus og øl på lillefar. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) South State, porsjon. Jeg er 14. ^_^ Okei, da får du lov å kjøpe rusbrus men når du passerer 16 får du ikke lov av meg lengre Selvfølgelig. >.< Effectiv, de har den på Tobakk Sørensen. Dog får du nok neppe kjøpt den dersom du er under 18. Eller kan du prøve på kiosker som Deli De Luca, Narvesen etc. Du finner den sikkert. Hvor ligger Deli De Luca? Har aldri i mitt lange liv hørt om den EDIT: På tobakk sørensen koster det jo flesk for snus. 65 kr for LØS! Herrejesus jeg blakket meg helt ut forrige gang. 50 kr er dyrt nok mener jeg! Svalbard koster det 13kr får løs......... WHAT? .. det må være noe feil ! Jeg flytter.. Endret 31. desember 2007 av Hansen Lenke til kommentar
psyches Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Skal se om jeg får handlet to 4 pakninger rusbrus og en boks South State idag. vær så snill å kjøp øl istedet for rusbrus okei? Dama skaffer øl. ^^ Så imorra blir det South State, rusbrus og øl på lillefar. Ok .. selvom om South State sikkert er deiiiilig, så må du få i deg en sigg eller sigar ellr noe .. det er nyttårsaften mann! Alt er lov Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Kanskje prøve sigar, men ikke røyk. Røyk har jeg prøvd før og det var fysj, stinker. Og jeg kan ikke komme hjem og lukte sigarett. Men sigar kan jeg prøve hvis jeg kjenner noen som har elns. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Kjøpte en boks med Monte Christo idag, jeg må si jeg ble positivt overrasket. En av de bedre prisningene, denne skal kjøpes mer! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jepp, Montecristo er herlig. Bedre konsistens på posene skal du lete lenge etter spør du meg. Mye bedre enn de ekle Skrufposene. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Kanskje prøve sigar, men ikke røyk. Røyk har jeg prøvd før og det var fysj, stinker. Og jeg kan ikke komme hjem og lukte sigarett. Men sigar kan jeg prøve hvis jeg kjenner noen som har elns. Hmm, så det er sånn dere 14-åringer driver på nå til dags? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg