Moonshield Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg syntes SS lukter rimelig godt, men som sagt; smaken er selfølgelig mye bedre. Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Ehehehehehe Jo, finnes snus som lukter verre. Men, er enig med deg i at Göteborg's Rapé har den beste lukta Endret 30. desember 2007 av GibsonLesPaul Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Du frister meg mer og mer Moonshield Må komme meg til byen snart og finne SS! Göteborg's Rapé lukter som gjær :S Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Du frister meg mer og mer Moonshield Må komme meg til byen snart og finne SS! Göteborg's Rapé lukter som gjær :S Mer som te, vil jeg påstå. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg spydde når jeg prøvde snus jeg. Skruf sterk Hadde den i 20 minutter før jeg ble kvalm. Jeg gikk på dass for å ta den ut. Ble så kvalm at jeg bare tok finger i munnen og spydde Ble bra med gang etter tho Fatter ikke vitsen med å snuse, du blir jo ikke noe bra. Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hehe skulle kansje ikke begynt med en så fæl snus da Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg spydde når jeg prøvde snus jeg. Skruf sterk Hadde den i 20 minutter før jeg ble kvalm. Jeg gikk på dass for å ta den ut. Ble så kvalm at jeg bare tok finger i munnen og spydde Ble bra med gang etter tho Fatter ikke vitsen med å snuse, du blir jo ikke noe bra. Er utrolig avslappende å snuse når man spiller for eksempel, blir rolig og slipper å bli forbannet over bagateller. + At hvis snusen er dritgod (SS) så blir jo alt perfekt. Prøv South State porsjon. Yummy cake. Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Kan du slutte med den gode reklamasjonen for SS snart?! Kan heller diskutere den når jeg har fått tak i en boks Endret 30. desember 2007 av M3moreX Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Skal skaffe meg en boks i morgen kanskje. ^_^ Dama skal få prøve, hun har bare prøvd litt før. Morsomt om hun skal ha mere, hun som alltid skal være så sunn. Så i morgen blir det drikkings og snusing! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Så i morgen blir det drikkings og snusing! TØFFEEEEEEEN! UUUUUUUUUUUU! Neida, men serris, skaff deg en sigar på nyttårsaften. Kombinert med en god pris. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 o_o Kan godt fjerne det, hvis det var det. Blir ikke mye drikking uansett, litt rusbrus og øl, kan ikke drikke meg trollete (full), for da var det siste gang jeg så lyset. Sigar....hmm, tror kanskje jeg skal prøve å holde meg unna mest mulig røyking. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Blir ikke så mye drikking på meg heller, dessverre. Får trøste meg til min kjære boks. Åå, så tøff jeg er. Tøffe-Franzen. Uansett. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hva skal du snuse da? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) General Sterk. Det er min nr. 1 snus for øyeblikket, elsker den. God smak, god effekt, renner lite. White portion? Elsk. Edit: Enn du? Endret 30. desember 2007 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Skal se om jeg får handlet to 4 pakninger rusbrus og en boks South State idag. (Passert midnatt). Syntes white portion smaket dårlig, den rant ikke noe da, det skal den ha mye + for, jeg tørket meg ikke under leppa engang, men smaken ble litt ekkel. Trodde også du skrev "Du er min nr. 1 snus for øyeblikket". Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hah, min nr. 1 snus ja.. Jeg har hørt mye godt om South State snusen, den må testes. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Kanskje jeg har reklamert litt for mye... Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Blir nok ikke drikking på meg nei.. Meg+alkohol+fyrverkeri kan jo ikke bli bra xD Skal kose meg med Fisken og General Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 blir ikke så mye drikking her heller blir mest snus og god mat og tv her tenker jeg . etter nyttår skal jeg teste south state og noen andre snus merker tenker jeg Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 hvor gammel er du moonshield? Må bare spørre, sorry for OT forresten, kan noen i bergen si meg hvor fan de har ss portion? :S JEG FINNER DEN IKKE!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg